new day

4 1 1
                                    

idąc rankiem do szkoły zobaczyłam za krzykami stojących razem Daniela oraz Alana.. Zastanawia mnie widok bo jednak nie wiedziałam że się znają a może Daniel to ten Pan D w którym konwersowal Alan?
Zastanawiało mnie to i stwierdziłam że podejdę bliżej i posłucham ich rozmowy nie wiedziałam o co chodzi bo obok jechała jakaś koparka i nie usłyszałam podeszłam do Alana bliżej i zapytałam kim był Daniel chociaż dobrze wiedziałam kim byłDawałam że nie wiem i że wcale nic do niego nie czułam ale on zaczął mówić że to jakiś przypadkowa osoba którą spotkał na ulicy i że wcale go nie zna oczywiście nie uwierzyłam w to stwierdziłam że muszę dowiedzieć się co to jest grane i w jaką grę oni grają to było szokujące lecz muszę wiedzieć prawdę. wchodząc do klasy ale dziwnie się zachowywał i mnie unikał więc poszłam znowu obok klasy mojego wybranka potrzebnego cudne pieniądze włosy wyglądały bo niczym Grecki bóg. Daniel jak zwykle przywitał się swoim męskim głosem mówiąc hello. po powrocie do domu zauważyłam nową wiadomość był to filmik gdzie Daniel pokazywał swój rower spodobał mi się chociaż nie był jakiś super ale w końcu nie liczy się to jak wygląda ale to czy jest i to co ma w środku. Minęło dużo dużo czasu odkąd pisałam z Danielem i mówiliśmy sobie na korytarzu ponętne hello. nadszedł ten dzień dzień czternasty luty go zobaczyłam wieczorem wiadomość Daniel Olczyk nowa wiadomość nie odczytana byłam tak podekscytowana i podniecona że szybko weszłam w konwersacje żeby ją przeczytać tak to był Daniel tak to on napisał czy nie chce spędzić z nim tych walentynek razem w sumie on nikogo nie ma ja chyba też nie więc zgodziłam się I zaczęliśmy pisać lecz wydało mi się to trochę podejrzane że Daniel chce żebym wysyłam swoje zdjęcia zapytałam po co on powiedział po prostu że chce na mnie po patrzeć wydało mi się to bardzo Urocze i nie podejrzane więc wysłałam mu rzeczy on poprosił o zdjęcie z piersiami było to bardzo dziwne lecz powiedziałam że się zastanowię w końcu miałam tylko trzy naście lat czy wypada mi robić takie rzeczy w takim wieku Daniel był jedynie dwunasto lat kiem więc było to nie wypada konwersacji zakończyła się tym że wynikło z tego mała Afera a Daniel próbując wyjść z tego i odwrócić Kota ogonem napisał że to były tylko głupie żarty było mi naprawdę przykro i wstyd.

Dalan: the true love storyWhere stories live. Discover now