Sziasztok, angyalkáim. Bocsánat, hogy eltüntem de nagyon nehéz hónapom volt így nem volt erőm se írni. Beteg is voltam ráadásul. Viszont most visszatértem, hogy válaszoljak az egyik kérdésre, amit Eris_Ichinose tett fel. Bocsánat, hogy ilyen sokat kellett várnod.
Na de lássuk is. 😊😊😊
Ayumi: * telefonját nyomkodja mikor meglát egy régi kérdést, majd sóhajt* Sajnálom, de erre most képtelen vagyok * leteszi a telefont és az ágyon lévő bőröndjét lecsukja*
Denki: * belép* Ayumi-chan, nem láttad..*megtorpan a bőrönd láttán* Mész valahova?
Ayumi: * bólint*
Denki: De mégis hova? Na, és mennyi időre? A többiek tudják?
Ayumi: Hogy te mennyi kérdést fel tudsz tenni egyszerre * sóhajt* A szüleimhez megyek kis időre és nem, nem tudom meddig maradok. Igen, mindenki tudja most már Shoto kívételével. Tulajdonképpen Katsuki és Név-chan tanácsolták utazzak el egy időre.
Denki: Na, és Shoto? Neki nem akarod elmondani?
Ayumi: Nem. Most ő úgyis a bátyjával van elfoglalva. Nem akarok még én is gondot okozni neki. * rázza fejét* Egyébként tettek fel neki egy kérdést, megtennéd, hogy helyettem..
Denki: Persze. Bízd csak rám. Ha kérdezi hova mentél, mert biztos rájön, mit mondjak?
Ayumi: Az igazat. Hogy egy időre hazaköltözök. De addig ne mondj kérlek semmit neki míg el nem megyek. * kérte* Most indulok, mert a vonatom hamarosan indul. * megöleli* Vigyázz magadra, Pikachu.
Denki: Te is. Hiányozni fogsz * öleli vissza* Ne vigyelek el az állomásra?
Ayumi: Katsuki és Név-chan elvisz, de köszönöm * rámosolyog, majd elmegy*
Denki: * sóhajt* Shoto nem fog örülni, de megígértem Ayumi-nak, hogy nem szólok. * kinéz az ablakon és látja, hogy elmegy Katsukiékkal* Viszont már elment, így szólhatok. * kimegy* Shoto? Merre vagy?
Shoto: *szobájából jön ki* Mi az?
Denki: Tettek fel neked egy kérdést. Válaszolsz rá? * mosolyog*
Shoto: Huh? Miért te vagy megint az újságíró? Hol van Ayumi? *nézett rá*
Denki: Ha válaszolsz a kérdésre, én is válaszolok neked.
Shoto: Tudja a barátnőd, hogy szoktad zsarolni az embereket? * fonja keresztbe karjait*
Denki: Igen, de édes vagyok ezért nem zavarja * nevet*
Shoto: Pedig kellene. Na, mutasd gyorsan azt a kérdést.
Denki: * megmutassa*
BINABASA MO ANG
Segítség, egy rossz fiú a társam! - A kulisszák mögött
FanfictionEz a könyv amolyan kérdezz-felelek a Segítség, egy rossz fiú a társam című könyvem szereplőivel. Kérdezhettek bármit megpróbálok válaszolni. Remélem tetszeni fog.