Sziasztok, angyalkáim. Mivel a könyveimet jelenleg nem folytatom ötlethiány miatt és végül kaptam kérdést is úgy gondoltam akkor válaszolok. Lássuk is a kérdéseket amit Tunde316 tett fel nekünk😊😊😊
Ayumi: * kanapén fekszik elterülve és a plafont bámulja*
Shoto: * konyhából lép ki egy szőlővel teli tányérral és megdöbbenve néz a lányra* Ayumi? Te mit csinálsz?
Ayumi: Azt aminek látszik. Fekszek.
Shoto: * pislog meglepetten, majd a kanapéhoz megy és a lány feje mögött lévő karfára telepedett le* Azt látom, hogy fekszel. De mégis miért fekszel itt csak úgy egy magadban?
Ayumi: Bámulom a mennyezetet. Eddig még nem is vettem észre, hogy milyen szép * nézi tovább a plafont*
Shoto: * felnéz, de utána csak megvakarja tarkóját és lehajol a lány arcához, hogy belenézzen a szemébe* Nekem sima fehérnek tűnik. Minden oké, Ayumi? Olyan furcsa vagy.
Ayumi: Persze. Minden rendben csupán..* mosolyog rá, majd hirtelen elhallgat, ahogy meglátja Shoto milyen közel van*
Shoto: Csupán?
Ayumi: Semmi. Semmi. Ne is figyelj rám * nevet zavartan, majd megpróbál felülni, de Shoto odaül a teste mellé és nem engedi* Shoto?
Shoto: Valami nagyon nem tetszik a viselkedésedben. Szóval áruld el nekem, kérlek, mi a baj. Engedd, hogy segítsek neked, ahogy te is szoktál mindig mindenkin * kezét előrenyújtotta és kisöpörte a lány haját az arcából*
Ayumi: * elpirul kicsit* Tényleg esküszöm nincs baj. Egyetlen problémám van csak, hogy nem válaszoltál egy olvasó kérdésére. Megtennéd?
Shoto: * sóhajt* Ayumi, tudhatnád már, hogy neked bármit megadok, amit kérsz. Mutasd a kérdést.
Ayumi: *megdöbbenve nézi, majd megmutassa a kérdést*
Shoto: Hogy mit tennék következmények nélkül? * nézi döbbenten a kérdést, majd elgondolkozik* Nos, kedves Tunde316 azt hiszem először is behúznék egy jó erőset apám képébe mindenért amit miatta át kellett élnünk. Utána pedig elvinném a családot jó messzire. Ez az egyik amit megtennék, ha nem lenne következménye. A másik dolog pedig, amit megtennék és nem gondolnék a kockázatra az pedig az, hogy... megcsókolnám a lányt, aki tetszik nekem.
Ayumi: Huh? Megcsókolni azt a lányt, aki tetszik neked? * néz rá, majd elmosolyodik* Ezt bármikor megteheted. A csóknak nem szokott következménye lenni.
Shoto: Úgy gondolod? * néz a szemébe* Akkor ez esetben..* elkezd hajolni a lány felé*
Ayumi: * pislogva nêzi, hogy mire készül*
KAMU SEDANG MEMBACA
Segítség, egy rossz fiú a társam! - A kulisszák mögött
Fiksi PenggemarEz a könyv amolyan kérdezz-felelek a Segítség, egy rossz fiú a társam című könyvem szereplőivel. Kérdezhettek bármit megpróbálok válaszolni. Remélem tetszeni fog.