7

117 9 83
                                    

Büşra

"Bir insan, milyonlarca yıldızın yalnız bir tanesinde filizlenen bir çiçeği sevecek olursa, yıldızlara bakması onu mutlu etmeye yeter."

Tekrar tekrar okuyup tekrar tekrar içime işleyen satırları bir kenara bırakarak gözlerimi usulca saate çevirdim.

01.27

Yavaşça yataktan kalktım ve kitabı dikkatlice raftaki yerine bıraktım. Çalışma masasının başına geçerek günlüğümün sayfalarını araladım. Elimdeki kalemin satırlar arasına dağıttığı tiz ses, ortamdan soyutlanmam için yeterliydi. Mürekkebin kağıt üzerine bıraktığı renkler içimdeki baharları açtırmaya başlamıştı.

Kafamın içinde usulca dönen seslere kulak verdim yavaşça. Yüreğimin derinlerinde açan çiçeği sulamakla, ölüme terk etmek arasında gidip geliyordum. Kafam karışıktı ve hissettiğim duygular bulutsuz geceleri sevmemi sağlıyordu.

Oysa ben bulutlu ve yağmurlu havalar için ölüp biterdim!

Hala öyle olduğu bir gerçekti ancak gözümü kapatmadan önce gördüğüm yıldızlar, beni gülümsetmek için can atıyorlardı. Ve bunda başarılıydılar.

Orada, bulutların ardında derinlerde bir yerde; normal birinin gözünden bakıldığında soluk duran, oysa düşlerinde benim gibi kara bulutlar olan birine göz kamaştırıcı gelen bir yıldız vardı.

Sanırım sevdiğim bulutları yüreğime toplamıştım.

Onun rüzgarı, bulutları toplayıp kalbimin odacıklarında biriktirmişti. Diğerlerinden ayrı olarak bana yazdığı mesajlar da cabasıydı. Hissettiğim karmaşa için yardıma ihtiyacım vardı. Satırlara biraz ara vererek telefonumu elime aldım. Sanırım doğru kişiyi biliyordum.

Büşra: Hümeyra.

Büşra: Uyanık mısın? (02.08)

Hümeyra: Uyanığım. (02.09)

Hümeyra: N'oldu lan?

Büşra: İçimde birkaç karmaşa var.

Büşra: Ne yapacağım, ne hissedeceğim ve nasıl davranmam gerektiği hakkında bir fikrim yok.

Hümeyra: Anlat çözelim Büş.

Hümeyra: Aşık mı oldun lan yoksa?

Hümeyra: Kime?

Hümeyra: Benim dışımda kime aşık olabilirsin sen?

Hümeyra: LAN!

Hümeyra: Yoksa Doğukan'a mı?

Hümeyra: EVLENİN.

Büşra: Oha kanka, ne yazdın öyle sen

Büşra: Git biraz da bölüm yaz, onu okuyalım.

Hümeyra: Ne bölümü? 

Büşra: Anlayan anladı, boşver.

Hümeyra: E

Hümeyra: Anlatsana artık.

Büşra: Aşk mı bilmiyorum.

Büşra: Hissettiğim şeyleri bir tanıma sokamıyorum.

Hümeyra: Ama Doğukan'a karşı?

Büşra: Evet.

Hümeyra: Nasıl şeyler bu hissettiklerin?

Büşra: Gözlerini bir kere bile görmedim, ama çok güzel olduklarına eminim.

Büşra: Uyumadan önce dalıp gittiğim bir yıldız oluyor.

vişne suyu hırsızı | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin