Pokusala sam pozvati Marie na mobilni ali ona se nije javljala. Osjećala sam se bukvalno kao beskućnik. Ili kao pas koji ispred svoje kućice. Ili kao radnik obezbjedienja koji je stalno namrgodjen.
Zvonila sam na interfone par puta ali me nisu htjeli pustiti jer nisu znali ko sam ja. Kao da sam neki ubojica ili mafija. Bilo je mirno dok neka plavusa nije došla pred ulaz. Pogledala me čudno,a zatim pozvonila. Pažljivo sam pratila koje je dugme pritisnula."Ko je?"cuo se glas sa druge strane interfona. Znala sam tačno kome pripada taj glas.
"Neymar otvori!"rekla je piskavim glasom,dok je pazila da joj kosa ostane u savršenoj ravnini.
"Neymar otvori vrata odmah!"povisila sam ton upućujući ga Neymaru.
"Maite,pazi da ta osoba ne udje. Samo je jedna od preludih obožavatelja,a trenutno sam zauzet."rekao je Neymar ma da je bila primjetna doza humora u njegovom glasu,ali opet je bio i ozbiljan u isto vrijeme.
"Znas da te mogu cuti,zar ne?"rekla sam Neymaru a zatim sam usmjerila svoju pažnju plavusici.
"On laže. Mnogo...Ja stvarno živim u ovoj zgradi. Doselila sam se skoro,pa ma niko ne zna."
Plavusa me nastavila čudno gledati,i onda je samo pobijegla unutra."Ne možete mi ovo raditi! Hejjj!!"
Opet sam ostala sama. Napolju. Mislim da bi moj zivot postao popularan crtani za djecu jer je ovo u isto vrijeme i presmijesno i tužno. Bilo mi je dosadno i opet sam pokusala nazvati Marie ali nije bilo odgovora. Ali onda sam dobila ideju. Otisla sam do zida sa interfona i našla Neymarov stan. Nadam se da je njegov. I pocela zvoniti."Ne znam da li ovo mozes cuti ali ovo je upozorenje: zvonicu bez prestanka dok se ne javis."rekla sam.
"Vidjecemo."rekao je i samim tim je započeo rat. Zvonila sam bez prestanka 10 minuta dok na kraju nije otvorio,ili se javio uospste.
"Jesi ti poludjela?!"cuo se plavušin glas.
"Otvorite vrata i prestacu."i tek tada se cuo onaj zvuk otključavanja. Elena 1: Neymar 0.
Odahnula sam kada sam napokon ušla u stan. Skinula sam torbu i otišla u wc da se istuširam. Nakon tuširanja presvukla sam se u kratki pamučni sorc i majicu,i pojačala muziku. Pocela sam plesati i praviti se da pjevam i da sam super popularna mega svjetska zvijezda. Bila sam se skorz uzivila u muziku kada sam cula zvono na vratima. Otisla sam da otvorim i videla da je to Marie.
"Hej!"bila je super raspoložena i osmijeh joj je bio od uva do uva.
"Hej."rekla sam i zatvorila vrata za Marie.
"Sta ima? Kako je bilo?"pitala sam je odma jer sam zeljela cuti detalje.
"Nije bilo nista posebno."rekla je totalno neuvjerljivo.
"Marie budi iskrena,makar sa mnom."rekla sam joj.
"Bilo je savrseno! On je tako dobar,i ne mislim da je ovo bio sastanak neki. Ali...Ali veceras me pozvao da izadjemo na večeru ili klub ili svejedno stvarno! Ne mogu vjerovati!"rekla je ushićeno i pocela skakati.
"Drago mi je zbog tebe!"i bilo mi je zaista drago.
"Doci ce veceras ovde da me pokupi." Odlično. Samo sam klimnula glavom. Predpodstavljam da cu veceras noc provesti sama uz film i kokice.
*
Marie se pocela spremati za svoj zvanicni sastanak sa Bartrom a ja sam bila obučena u ogrtac i gledala sam Kralj Lavova. Ponekad se stvarno zapitam sta nije uredu samnom. Cula sa zvono i otisla otvoriti vrata. Kada sam otvorila vidjela sam uređenog Bartru sa buketom ruza u ruci.
"Hvala! Znas da mi nisi trebao donijeti ruže!"izlazirala sam zahvalnost i oduševljenje.
Bartra je samo prevrnuo ocima,jer je shvatio da se salim.
"Cao Elena.Je li Marie tu?"rekao je i vidjelo se da je nervozan."Ne,upravo ste se mimoisli..Izasla je sa nekim momkom..."rekla sam i pažljivo gledala njegovu reakciju. Njegovo lice je u sekundi promijenilo izraz i izgledao je kao da ce početi plakati.
"Salim se...Marie,došao je po tebe!"Mislim da je odahnuo kada sam mu rekla da se salim,ali ipak vidjelo se da je nervozan.
"Hej,ne budi toliko nervozan. Bice sve okej,vjeruj mi."rekla sam mu a zatim ga lagano iz šale udarila u rame. Marie je Napkon izasla i zagrlila me prije polaska,a zatim sam ostala sama.
Vratila sam se gledanju Kralja Lavova. Nakon gledanja skoro do kraja cula sam zvono telefona."Halo?"javila sam se dok sam zaustavila film.
"Rekla si mi da ce zvati,pa nisi,pa sam ja tebe pozvao."cuo se glas sa druge strane linije.
"Čekaj...Je li to Carlos?"pitala sam jer mi je on jedino padao na pamet. Otkud mu moj broj?
"Ipak me se sjecas! Sta radis?"pitao me direktno a ja sam uzela sekundu da razmislim. Da li da kazem da gledam djeciji crtani i da sam prije 10 minuta plakala zato sto je Mufasa umro?
"Odmaram,nista posebno."odlučila sam se za malo dosljedniju opciju.
"Odlično..Zato sto znam da si nova u gradu a takva cura ne smije sjediti sama..Izvodim te u jedan klub koji ce te oboriti sa nogu!"rekao je ushićeno. Pa ja ni ne znam ovog lika najbolje. A i da se ne govorim sta je bilo zadnji put kada sam otisla u neki klub. Otada sam klubove izbjegavala u širokom luku.
"Ne znam bas..."oklijevala sam.
"Ajde,nemaš sta izgubiti!"Carlos je bio uporan.
"Okej."nakraju sam ja popustila.
"Budi spremna za sat vremena."je zadnje sto je rekao a zatim je spustio slušalicu. Ugasila sam tv,i pogledala sebe u ogledalo. Imala sam blago rečeno,gnijezdo na glavi,a od tv zjenice su mi se proširile,i izgleda kao da uopste nisam spavala sinoć. Otisla sam u wc i pocela se šminkati. Stavila sam svoje uobičajeno:ajlajner i maskara. Ovaj put sam odlučila da stavim crveni karmin,jer sam imala ideju sa čim bi se slagao. Otisla sam do ormara i izabrala bijelu haljinu sa čipkom pri vrhu. Bila je jednostavna ali dovoljna,kako ja volim. Kosu sam uvila figarom,a obula sam crvene štikle. Odavno se nisam osjećala zenstvenijom. Carlos me je pozvao na telefon i rekao da je ispred zgrade. Ostavila sam poruku Marie i pogledala se jos jedanput u ogledao.
Fokusiraj se Elena,ti to mozes. Ne treba ti alkohol da se zabaviš. Mogu ja to! Rekla sam sama sebi i izasla iz stana...
****