A lions Jelousy on the lose (p3)

441 17 13
                                    

'𝙰𝚜 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚞𝚖𝚖𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍𝚒𝚊𝚗.. 𝙰𝚔𝚊 𝚈𝚞𝚗𝚊𝚝𝚊(𝙸 𝚍𝚎𝚕𝚎𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚒𝚌 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎...) '

𝙲𝚎𝚛𝚒𝚜𝚎 : 𝚢𝚘𝚞...

𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 : 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎, 𝚜𝚘𝚘... 𝙽𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠.. 𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚠𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚐𝚊𝚞𝚛𝚍𝚒𝚊𝚗𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚞𝚜?

𝙲𝚎𝚛𝚒𝚜𝚎 : 𝚒𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚑𝚊𝚛𝚍...

𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 : 𝙲𝚎𝚛𝚒𝚜𝚎.. 𝙸𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚘𝚒𝚗𝚎𝚍.. 𝙻𝚎𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝚖𝚊𝚐𝚒𝚏𝚝 𝚝𝚎𝚊𝚖?

𝙲𝚎𝚛𝚒𝚜𝚎 : 𝙾.. 𝙾𝚑.. 𝚃𝚑𝚊𝚝.. 𝚄𝚞𝚖𝚖𝚖𝚖𝚖𝚖....

𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 : 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚛𝚎 𝚑𝚒𝚖? 𝙾𝚛... 🄼🄾🅁🄴 🅃🄷🄴🄽 🅃🄷🄰🅃?

𝙲𝚎𝚛𝚒𝚜𝚎 : 𝚎𝚎𝚔𝚔𝚔𝚔! 𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚝𝚘𝚙-

𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 : 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚍𝚎𝚗𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝!

𝙲𝚎𝚛𝚒𝚜𝚎 : 𝚘𝚔... 𝙵𝚒𝚗𝚎.., 𝙸 𝚍𝚘 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚛𝚎.. 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜... 𝙸 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚝𝚒𝚗𝚢 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚖...

𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 : |𝚁𝚊𝚒𝚜𝚎𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚎𝚢𝚎𝚋𝚛𝚘𝚠| 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢?

𝙲𝚎𝚛𝚒𝚜𝚎 : 𝚘𝚔... 𝙵𝚒𝚗𝚎! 𝙸 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚕𝚘𝚝.., 𝚊𝚗𝚍.. 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎.. 𝙷𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚛𝚊𝚗 𝚊𝚠𝚊𝚢..

𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 : 𝚘𝚑.. 𝚃𝚑𝚊𝚝..

𝙲𝚎𝚛𝚒𝚜𝚎 : 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚘𝚕𝚍𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚢..

𝚅𝚒𝚕 : 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢.

'𝚅𝚒𝚕 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚏𝚕𝚒𝚗𝚌𝚑'

𝚁𝚊𝚟𝚎𝚗 : 𝚟. 𝚅𝚒𝚕....

𝚅𝚒𝚕 : 𝚒𝚝'𝚜 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚕𝚊𝚣𝚢 𝚕𝚒𝚘𝚗. 𝙰𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍.

𝙱𝚘𝚝𝚑(-𝚟𝚒𝚕) : 𝚈𝚎𝚜𝚜!

'𝙰𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚟𝚒𝚕 𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚠 𝚜𝚊𝚠 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛! 𝚆𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍.. '

𝚅𝚒𝚕 : 𝙼𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛, 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚎 𝙻𝚎𝚘𝚗𝚊 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠.

'𝙰𝚜 𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚍 𝙻𝚎𝚘𝚗𝚊 𝚠𝚑𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐.. '

𝚅𝚒𝚕 : 𝙸'𝚖 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎𝚍.. 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚗𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚊𝚙𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚊 𝙶𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝..𝚑𝚖𝚖... 𝙸 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎..

================================

𝙼𝚎 : 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙' 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚢 ideas😅
𝚂𝚝𝚒𝚕𝚕, 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚒𝚝!

A land That is '𝚃𝚠𝚒𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚕𝚊𝚗𝚍' 𝚒𝚜𝚑' ON-HOLD!' Where stories live. Discover now