// Apo'nun Bakış Açısı //Lavaboda geçirdiğim birkaç dakikanın ardından Mile'ın yanına geri döndüm. Bu sefer telefonuna bakmıyordu, ilginç.
Kendi yerime oturduktan sonra yüzüme baktı, etkisinden delirebilirdim.
"Bir şey mi oldu?" sordum.
"Sanırım evlerime dönsek daha iyi olur" Ne?
"Nasıl istersen" Açıkçası manyak gibi kırılmıştım hatta oturup ağlamak bile istemiştim.
Kendi eşyalarını aldıktan sonra oturduğu yerden kalktı ve beni arkasında bıraktı.
Ne sikik bir herif ama. İnanın böyle olacağını bilseydim en başından yakınlaşmazdım.
Ben de oturduğum yerden kalktım ve kendi evime doğru yol aldım.
.
.Eve girer girmez kendimi banyoya attım ve hissettiğim bu iğrenç duygudan biraz da olsa kurtulup rahatlamak için duş aldım.
İşe yaradı mı?
Hayır.
Yatağımda uzanmış sadece tavana bakıyordum, saçımı kurutasım bile yoktu. Yek istediğim kendimi boğup kurtulmaktı.
Telefonumu elime aldım ve gezinmeye başladım, elim istemsizce-aslında bilerek-galeriye değdi. Galeri açıldığında kamera kısmına bastım ve gezinmeye başladım.
Kendi fotoğraflarımın yanında Mile', ın fotoğrafları da vardı. Daha sonra bakabilmek için özellikle çekiyordum. Bazılarından haberi vardı, bazılarını da haberi olmadan çekmiştim.Fotoğraflarından bir tanesini açıp uzunca baktım. Nasıl bu kadar yakışıklı olabiliyordu? Baktıkça bakasım geliyordu.
"Orospu evladı" telefonu kapattım ve hemen yanımdaki komodinin üstüne bıraktım.
Ne zaman bu denli "aşık" olduğumu merak ediyor olmalısınız?
Aslında, bu ilkinden daha berbat bir hikaye.O olay yaşadıktan sonra her şey tamamen bitti mi sanıyorsunuz?
Hah.
Keşke o olaydan sonra her şey bitmiş olsaydı.
Ama bitmedi, ertesi gün yine çekimler için buluştuğumuzda beni gözleriyle yiyordu resmen. Farkında değilmiş gibi davranıyordum fakat araların birinde beni köşeye çekti ve öpmeye başladı.
"Bana dokunma" diyen herifin şimdi beni öpüyor olması dünya saçmasıydı.
Onu ittirdim fakat o ısrarla devam etti, elleri her yerimde gezindi.
Hoşuma gitmediğini söyleyemem fakat deli gibi yanlış hissettiriyordu.Ardından bu olay birçok kez daha yaşandı hatta bazen aşırı ileri gidiyordu. O zamanlarda sıkça buluşmaya ve devamlı telefonda konuşmaya başladık. Bana olan ilgisi beni etkiliyordu, daha önce kimse benimle bu kadar çok ilgilenmemişti. Benim doğru dürüst bir ilişkim bile olmamıştı.
Yine de bunu neden yaptığını anlayamıyordum. Bana ilk tanıştığımız zamanlar yakınlaşmak için hayatımızdan bahsederken gay olmadığını söylemişti. Benden hoşlanma ihtimali yoktu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hating myself more - mileapo
Fiksi PenggemarApo artık içinde tutamayacak kadar dolu hissediyordu, her şeyi göze almıştı.