-Hazaért. Itt van a kapuban. Gyorsan, bújj el! -súgta oda anyu-
Tudtam mit kell tennem. Hogy is ne tudtam volna? Ebből állt a gyerekkorom nagy része.
Szépen komótosan magamra zártam a gardróbomat.
Aztán nyílt az ajtó. Pontosabban nem kinyitotta valaki hanem berúgta.
-Hol vagytok? Drága feleségem...drága lányom. Na, nem jön elő senki? SENKI? MEGINT?! ÉN MENJEK VÉGIG A HÁZON?!! HA?!!!!
-N-nem...i-itt vagyok. -mentette meg a helyzetet anyu-
-SÖRT!
-De hát m-most jöttél haza a k-kocsmából. N-nem?
-ITT ÉN PARANCSOLOK. ÉRTVE VAGYOK? -elcsattant egy pofon-Hogy miért nem segítek anyának? Mert csak rontanák a helyzeten. Tudom jól hogy ha anyu megadja amit apám akar akkor utána bealszik és normális lesz másnapra mint ha mi sem történt volna.
Igy hát elővettem a telefonom (bár beletelt egy percbe amíg a gardrób mélyén ülve a farzsebemből fülessel együtt előbírtam kotorni).
Beraktam a fülest és megkerestem a kedvenc zenémet.
Már vagy a 6. zenét hallgattam amikor hirtelen csönd lett. Túl gyanúsan csönd. Nem hallatszódott Jack horkolása sem. Még a szobámba se jött be csapkolódni. Kijöttem a szekrényből és az ágyra dobtam a fülest meg a telefont. Kimentem a nappaliba a tv-hez és ott helyben kaptam szívrohamot.
Az anyám véres holtteste terült el előttem. Apám pedig éppen a konyhában mosott el egy....egy kést! Egy igazán piros kést!
Égtelen haragra gerjedtem, és úgy döntöttem elszökök. Nem bírnám ezt tovább. Főleg nem EZZEL A FASZNYALÓ JACKKEL!
Nem...ő nem érdemli meg az életet hamár valakiét elvette.
Az egyik komód fiókjábol előszedtem egy gyufát. Majd odaraktam az egyik konnektorhoz és kiugrottam a nyitott ablakon.
Szerencsére elég alacsony volt a házunk, így a kertünkben kötöttem ki. Nem várakozta sokat, azonnal futásnak eredtem.
Elégedetten néztem a kukoricásból a felrobbant házat.
Majd miután magamra voltam utalva, úgy döntöttem hogy keresek valami helyet ahol megszállhatok. Egyszercsak egy fehér, szinte börtönnek tűnő épületet fedeztem fel.
Mental Hospital. Ez meg mi a nyavaja?
YOU ARE READING
Freedom
ActionAz elején van pár durvább jelenet, a többi inkább a 4 barátnő vidám történeteiről szól. Ráadásul semmi negatív nincs benne, pl veszekedés. Ebbe csak pozitív dolgokat raktam 🌺🌸🌼