-Figyelj Vera...
-Hm?
-Sajnálom amiket mondtam.
-Semmi baj. -mosolyodtam el-
-Köszönöm. -ölelt meg Frida-
-Na de elég az érzelgősségből. Vár a pizza. -indult meg a feljárón-Igen, Frida félrehívott a padlásfeljáró aljához, hogy bocsánatot kérjen. Pedig azt hittem örökre megutált.
-Gyertek mert zárok. Minden cuccotok fent van? Hálózsák? Te meg minek hozol plüssmacit ember?! -kerekedett ki Kelli szeme-
-Haggyál. -dobta meg vele Frida-Egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
Miután bezártuk a padlást hogy senki ne tudjon feljönni, elrendezkedtünk az óriási ablak alatt.
-Nézünk valami filmet? -kérdezte 01-
-Ez jó ötlet, a csillagok amúgy is megvárnak. -válaszoltam-01 telefonja bírta a legjobban, így az övén néztük a filmet halk, de hallható hangon.
Nagyjából éjfélre járt az idő mikor végeztünk, és úgy döntöttünk hogy csillagokat nézünk. Pontosabban csak Kelli meg én. A többiek bealudtak a film alatt.
-Ch, pudingok. -nevetett melettem-
Én már magamra húztam a hálózsákom hogy aludjak, amikor a barátnőm fel kiáltott.
-Nézd, egy hullócsillag! -mutatott felfelé-
És tényleg! Egy óriás hullócsillag húzta a fényes csíkját előttünk.
Azt kívántam, hogy mindenkin segíthessek. Legalábbis azokon akik az A faktorban vannak odalent.
Majd álomba is zuhantam.
~×~
-Ébresztő Csipke Józsika! -hallottam Kellit magam fölött-
Komolyan ez a lány mikor alszik?
-Nyugi, minket is így keltett. -tette a vállamra a kezét Frida-
Fél tíz volt amikor sikerült kikászálódnom a hálózsákomból. És elvileg 10ig van reggeli...
-Na gyerünk, egy kettő alomszuszékok nekem még a kulcsot is vissza kell csempésszem. -szólt ránk Kelli-
Gyorsan összepakoltunk és lementünk a szobáinkba átöltözni.
Háromnegyed 10kor találkoztunk az ebédlőben. Kiválasztottunk egy asztalt és leültünk enni.
-Szuper ötletem támadt! -csapta össze a kezét Kelli-
-Általában minden szar ötlete ezzel kezdődik. -nézett rám 01-
-Látogassuk meg a társaidat.
-Azt mondod látogassuk meg a bérgyilkos bandámat?
-Ó az szuper lenne! Imádom a haverjaidat tesó! -pörgött fel Frida is-
-01 bérgyilkos? -adtam a hülyét-
-Aha. -válaszolt az említett-
-Király. -mosolyogtam-
-Ezt megbeszéltük, kaja után megyünk is. -mondta Kelli-Gyorsan megettük a maradék tejbegrízt, visszavittük a tálcát és összepakoltuk a cuccainkat. Elvileg ez egy egész napos program lesz.
~×~
-Ez a furgon olyan mintha most raboltak volna el. -néztem körbe-
-Hát ha gondolod veheted úgy mintha elraboltunk volna. -mondta Frida-Jókat röhögtünk és beszélgettünk. Még a sofőrrel is (aki egyébként 01 egyik társa volt).
-Megjöttünk ifjúság, kiszállás. -szólt Larry-
Kipattantunk a kocsiból és szemügyre vettem a terepet. Konkrétan a semmi közepén álltunk egy roskadozó kunyhó előtt. De gondoltam nem szólok, csak jobban tudják mint én.
Bementünk a kunyhóba majd 01 megnyomta a villanykapcsolót. És láss csodát, kijött egy lift szépen lassan a földből! Beszálltunk majd lerobogtunk a föld alá.
-Tetszik? -kérdezte 01 a csodálkozásomat látva-
-Nagyon!
-Pedig ez még csak az eleje. -mosolygott Frida-Egyszercsak megállt a lift, tehát megérkeztünk. Kinyíltak az ajtók és kiléptünk egy hosszú folyosóra. Balra nézve egy vörös szőnyeges út vezetett sötétbarna faajtókhoz. Az ajtókon apró névtáblák csüngtek. Valszeg itt laktak de akkor mi lehetett jobb oldalt?
Elindultunk jobbra, így meg is kaptam a választ.
Jobbra már csak fehér kőpadló és szürke falak voltak vasajtókkal.
Itt talán irodák lehettek...
-Jónapot boss! -nyitott be 01-
-Áh, kellemes meglepetés 01! Jó újra látni. Miújság?
-Semmi különös, látogatóba jöttünk egy picit.
-Akkor érezzétek magatokat otthon. -mosolygott a férfi-Azzal be is zártuk az ajtót majd megindultunk vissza a faajtókhoz. (Kelli csak nem bírta ki, kellett neki egy kis futkosás, szóval futottunk egyet).
A vörös szőnyeg legvégénél megálltunk és bementünk a legutolsó szobába.
-Halihó! -ült le a kanapéra 01-
-Helló cimbora, mizus?
-Semmi különös, Sam. -pacsiztak le-Időközben észre vettem hogy csak én állok szóval leültem én is a többiek közé.
-Kértek valamit enni, inni? -jött oda még 2 férfi-
-Egy monster most jólesne kösz.
-Azt én is kérek -mondta Kelli-
-Én is. -tette hozzá Frida-
-Hát akkor megkóstolom én is. -adtam be a derekam-
-Téged eddig még nem láttunk itt. -adta egy férfi a kezembe az energiaitalt-
-Ó, igen. Ő Vera. Vera, ők itt Sam, John, Phil és Larry. -mutatott be nekik 01-
-Csapjunk megint kaszinó partit. -ivott bele az italba Frida-
-Jó ötlet, hozom is a pókert. -ment el John-
-Öm...én nem tudok pókerezni. Meg kB semmi ilyen szerencsejátékhoz nem volt még közöm. -mondtam el az igazat-
-Semmi gond, majd megtanítunk. -bökött oldalba Kelli-Estére egész jól ment a kártyaparti. Meg a fiúkkal is összehaverkodtam. A monster meg kifejezetten ízlett.
-Megnézzük a kutyákat? -kérdezte 01-
-Aha. Olyan cukik amúgy. -mondta Frida-Hát a cuki alatt Frida a vérengző Dobbermanokra gondolt mivel csak az volt a rácsok mögött.
-Hoztam nekik húst, amúgy sem vacsoráztak még. -adott nekünk óriási cafatokat Phil-
A "cuki kutyák" vacsoráztatása egészen jól sikerült (leszámítva hogy az egyik majdnem leharapta a lábam). Utána elmentünk fürdeni, majd Sam nekünk adta a szobáját éjszakára. Annyira késő volt hogy úgy döntöttünk, csak holnap indulunk vissza.
Fáradtan, de boldogan bújtam be a takaró alá.
YOU ARE READING
Freedom
ActionAz elején van pár durvább jelenet, a többi inkább a 4 barátnő vidám történeteiről szól. Ráadásul semmi negatív nincs benne, pl veszekedés. Ebbe csak pozitív dolgokat raktam 🌺🌸🌼