Másnap még épphogy visszaértünk a reggelihez, amint megkaptuk ettük is. Gyorsan eltüntettük és visszavittük a tálcáinkat.
-Szerintem én visszamegyek a szobámba és alszok egy jót. -ásítottam-
-Hát szerintem mi is. Nem aludtunk konkrétan semmit. -bólogatott Frida-Ezt be is bizonyítottuk, mert mindannyian délután 2kor ébredtünk.
-Halihó. -lépett a szobámba Kelli-
-Szia.
-Van egy kis feladatunk. - jött be 01 is-
-És mi lenne az?
-Van egy lány az A faktorba akinek bekéne szerezni pár gyógyszert. - mosolygott Kelli-
-Meg valszeg szokás szerint elmondani neki egy hegyibeszédet hogy az élet jó ezért ne ugorjon vonat elé. -hallottam Fridát is-Na igen. Ez lenne Frida. Nem túl kedves, de annál inkább idegesítő. Meg persze egy picit bunkó. Néha.
Gyorsan felkaptam magamra egy értelmesebb ruhát hisz mégiscsak a vásárolni megyünk.
Most kérdezhetitek, hogy mivel megyünk? Hát a válasz: Mary kocsijával.
A kórház mögött volt egy kisebb parkoló ahol autók álltak. Valszeg azért nem láttam eddig mert egy óriási fakerítés takarta.
-Hol van Mary? -néztem körbe-
-Türelem Vera...nézd ott jön! -mutatott előre Frida-Az eszem megállt. A nővérke egy tűzpiros teslával gurult mellénk! Lehúzta az ablakot.
-Beszállás a fedélzetre hölgyeim. -mosolygott a napszemüvege mögül-
-Te aztán gengszterbe nyomod öcsém. -ült be 01 mellém-
-Igaz, ti még nem láttátok ezt a kocsimat. -kuncogott-Hát megszenvedtem azt a fél órát amíg a faluba értünk. Miért is? MERT KELLI EGÉSZ ÚTON VALAMI ARIANE GRANDE ZENÉT NYIVÁKOLT.
Semmi bajom nincs Ariane Grandéval de Kelli énekhangjával annál inkább.
Szerencsémre 01 kellően megcsapkodta hogy kussoljon már el.
-Megérkeztünk lányok. -kapcsolta ki a motort Mary-
Kiszálltunk és követtük a gyógyszertárhoz.
-Na akkor itt elvállnak útjaink mert én most bemegyek a pékségbe és pár ügyintézést elvégzek. A ti dolgotok csak annyi hogy ami ezen a listán van megvegyétek és itt megvárjatok. -adott nekünk egy cetlit pénzzel együtt-
Bementünk a gyógyszertárba, majd elmondtam a pult mögött álló hölgynek hogy miket kérünk. A háttérben közben ez zajlódott le:
-Nézd, Marslakócskák!
-Kelli nem. NEM. NEM VESZÜNK ÖSSZE MINDENT SZART CSAK AMI A LISTÁN VAN.
-De, de marslakócská-
-Kuss.Hát ja. Ilyen az élet velük.
Hála istennek, nem vettünk 5doboz Marslakócskát és Frida sem csapta falba Kellit.
Még maradt egy pár percünk, szóval leültünk az ajtó előtti lépcsőre és vártunk. Elővettem a zsebemből a telefonom. Egy névjegykártya is a kezembe került. Tényleg, a lány akivel a WC-ben beszéltem! Rá is írok hogy miújság van vele.
Mint kiderült, a neve Jess (Jessica) és ő az A faktorban van, holnap megy haza. Nagyon szereti a természetet, főleg az állatokat. A kutyás profilképe is erről árulkodott.
Jess: És még mindig Kelliékkel barátkozol?
Vera: Igen, már megbékéltem a múltjukkal.
Jess: Értem. Szerintem én is így teszek. Végül is, egész kedvesnek tűnnek. :)
Vera: Azok is. És ultra hülyék. :)Az irogatásunknak itt lett vége mert Mary visszajött.
Berakodtuk a sok szatyrot a csomagtartóba és beszálltunk. Visszafelé szerencsére nem kaptunk ingyen koncertet Kellitől. Maryvel beszélgettünk. Mint kiderült, egy másik kórházban is dolgozik.
Összefoglalva kellemesebben telt el ez a fél óra visszafele.
Becipekedtünk a kórház hátsó folyosóján (amiről nem is tudtam hogy létezik) és lepakoltunk Mary szobájában. Ezek szerint a nővérek itt hátul laknak.
-Tessék, itt a kulcs. Addig menjetek be hozzá és beszélgessetek. Egy perc és jövök.
-Okés. -vettem el a kulcsot-Megkerestük a 34es szobát és kinyitottuk. A meglepetés egy pillanat alatt zuhant rám.
-Jessica! -ugrottam a nyakába gyógyszerestül-
-Vera! Kellemes meglepetés! Te is önkénteskedsz?
-Jaja.
-Hali. -jött mellénk Kelli-Nagyon jól összehaverkodtak a lányok Jessel, így nem volt gond. Még Fridával sem. Úgy tűnik belenyugodott abba hogy vannak depis emberek.
Bár Jess kívülről nem látszódott annak, én tudtam jól hogy az. Észre is vettem egy fehér kötést a bal csuklóján, de nem szóltam róla senkinek. Nem akartam ünneprontó lenni, jó volt a hangulat.
-Jólvan lányok gyertek, lejárt a traccs parti ideje, későre jár. Holnap még elbúcsúzhattok egymástól. -jött oda Mary-
Jóéjszakát kívántunk egymásnak majd felmentünk a szobáinkba.
~×~
-Szia, jó utat! -integettünk Jessnek másnap ahogy elhajtottak a korházból-
-És most mihez kezdünk? -kérdezte 01-
-Netflix partit csapunk. -mondta Frida-
-Na ez egy jó ötlet, támogatom. -tette hozzá Kelli-Így történt hogy bevackoltuk magunkat Frida szobájába és nekiláttunk filmet nézni.
YOU ARE READING
Freedom
ActionAz elején van pár durvább jelenet, a többi inkább a 4 barátnő vidám történeteiről szól. Ráadásul semmi negatív nincs benne, pl veszekedés. Ebbe csak pozitív dolgokat raktam 🌺🌸🌼