Zuzula cinleri en tehlikeli olan cinlerdendir ve çevrelerine oldukça büyük zararlar verebilirler. Aynı zamanda bu kabileden, Dabbe Cin Çarpması filminde de söz edilmiştir. Cinler aleminde en büyük felaketlere ve kötülüklere doğru yol almışlardır. Bu cin kabilesi, o kadar iğrenç ve tehlikeli bir kabiledir ki kendi içlerinden bile kurbanlar verirler. Zuzula cin kabilesiyle, irtibata geçmek oldukça riskli ve zordur. Düşünce olaraktan iblise en yakın olan cinlerdir. Her ne kadar iblisin yanında olmasalar da, yaptıkları kötülükler şeytanı aratmaz.
En çok ilgilerini çeken ise definelerdir. Defineleri sahiplenirler ve insanların yanlarına yaklaşmalarına, çıkartmalarına izin vermezler. Aynı zamanda insanlara en büyük kötülükleri yaparlar. Zuzula cin kabilesinde 666 rakamı şeytanı temsil ediyorken, 66 sayısı ile zuzula cinlerini temsil etmektedir. Bu kabile lanetlenmiştir ve gizemi hala çözülmemiştir. Kim bu kabileye bulaşırsa, mutlaka ölümü tadacaktır.
Zuzula cinleri ile ilgili bir çok söylenti ve hikaye anlatılmıştır. Bu hikayelerden biri şu şekildedir;
Karadeniz bölgesinde ikamet eden bir kadın eltisine büyü yapmak için o bölgede bulunan bir büyücüye gitmiştir ve kendisinden büyü yaptırmak için yardım istemiştir. Ancak yaptırılan büyü olumlu sonuç vermeyince, kendisi bir hışımla zuzula cinlerinden yardım istemiş ve birini kurban etmiştir. Bu olayın sonucunda ise kadının kendisi, eşi, eltisi ve büyücü ölmüştür.
Zuzula cin kabilesinde korkunç ölüm olayları gerçekleşmiş ve cinlerin neden olduğu felaketler yaşanmıştır. Bu kabile içerisinde bulunan cinler, denetim altında tutulamamaktadırlar. Bu nedenle bir çok lanet ve felakete neden olmaktadırlar. Söylentiler arasında ise bu kabiledeki cinlerin, insanların gördüğü de söz konusudur. Kabile üyelerinin geçmiş zamanlarda, kötü niyetli cinlerle irtibatta oldukları da bilinmektedir.
ARKADAŞLAR YORUM ATMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bilgiler (Tamamlandı)
HorrorHerkese Merhaba Arkadaşlar; Arkadaşlar bu kitapta cinler,ruhlar,deepweb ve astral seyahat gibi şeylerle ilgi bilgiler paylaşacağım. Bu kitapta korkunç bilgiler ve korku hikayeleri yer alacak. Yorum atmayı ve oy vermeyi unutmayın. İDDİA EDİYORUM: KOR...