24

122 6 0
                                    

Seni Oğlumla Evlendireceğim

Başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir gece rüyamda beyaz saçlı bir kadın,seni Oğlumla evlendireceğim dedi ve gitti ben de uyandım,umursamadım.Ama daha sonra bu rüyayı defalarca ve üst üste görünce korkmaya ve endişelenmeye başladım.Her gözümü kapattığımda o kadın geliyor seni oğlumla evlendireceğim diyor ve gidiyordu. Ben çok korkmuştum.Artık anneme babama anlattım.Babam da "Benim tanıdığım bir hoca var.Ona sorarım." dedi.Sonra babam sormuş,hoca da "kızınla evlenmek istiyorlar." demiş.Babam "Kızımla kim evlenmek istiyor" diye sorunca hoca da "Bunların kim olduğunu sana söyleyemem.Söylersem beni bu gece dövmeye gelirler." demiş.Babam bana bunu anlatınca korkum daha da arttı.Neler oluyor diye soruyordum kendime,sonra bir gece rüyama o kadın geldi ve yine "Seni oğlumla evlendireceğim" dedi.Sonra oğlu geldi. Sonra oğlu geldi."Bak oğlum budur." dedi.Ben oğlunu görünce rüyamda ağlamaya başladım ve yine uyandım.Kalktım babama anlattım.Babam da "Bu böyle olmaz ben yine  hocaya sorayım." dedi sonra hocaya sormuş.Hoca da "Kızını yanıma getir" demiş.Neyse babamla yanına gittik.Eline bir kağıt aldı ve "Bu kağıda iyice bak ama sonra gözünü bir yere dik oraya dikkatlice bak." dedi.Ben de baktım ve o kadını gördüm.Hoca "Gördüğün kadın bu mu?" diye sordu."Evet" dedim.Sonra hoca kağıdı aldı ve yırttı."Bu kadın kim?" dedim.Hoca "Zamanı gelince söyleyeceğim." dedi.Bir ay kadar sonra dayımın oğlu beni istemeye geldi.Beni dayımın oğuyla nişanladılar.Sonra yine bir gece rüyamda yine o kadın geldi. Bana "Sen evlenemezsin.Sen oğlumunsun." dedi ve parmağımdaki nişan yüzüğünü çıkardı.Uyandığımda yüzük elimdeydi.Sakinleşmeye çalıştım.Aradan bir ay geçti ve nişan bozuldu.Çünkü dayımın oğlu yani nişanlım trafik kazasında öldü.Kazadan altı aya yakın zaman geçti.Her şey düzene girmeye başlamıştı kı yine o rüyalar başladı.Ben de gece yatağıma girdiğimde yine aynı kadının geleceğini aynı sözleri söyleyeceğini biliyordum.Yatağıma uzandım.Gözünü kapattım ve "Gel oğlunla evlenmeyi kabul ediyorum." dedim.Daha fazla dayanamayacaktım.Sonra uykuya daldım.Yine o kadın geldi ve "Senin göz perdeni kaldıracağım.Bizi tam olarak göreceksin." dedi.Elini gözlerimin üzerinde gezdirdi.Olanları babam anlattım ve tekrar hocaya gittik ve Hoca bana "Kızım sana cinlerin rüzgarı değmiş.Seninle evlenmek istiyorlar." dedi dua etti ve bana muska verdi. "Boynunda taşı" dedi.Gece yatmak için odama gittim.Tam yatağıma yattım.Tepemde bir bayan gördüm.Yataktan fırlayarak kalktım.Bana "Korkma ben boynunda taşıdığın muskanın için burdayım.", dedi.Ne kadar dua etsem de gitmedi.Olanları babama anlattım. Babam da hemen hocaya gitti.Hoca olanlara şaşırmış.Kızın hiçbirşey görmemesi gerektiğini söyledi.O bayanı her zaman görmeye başlamıştım.Ama eskisi kadar korkmuyordum.Rüyalarımda rahatım artık.Beş ay geçti ve ben bunları yazıyorum.Bunları yazarken bile o bayanı görüyorum.

ARKADAŞLAR YORUM ATMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN.

Korkunç Bilgiler (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin