6.

141 3 0
                                    

sedela som ako socha. nevedela som čo mám robiť. vyspala som sa s ním. čo ak som teraz upírka. všetko možné mi behalo hlavou. dala som sa do pyžama a išla rovno do postele, veď aj tak neviem čo by som robila. plakaním to nevyriešim. úplne som kvôli tomuto zabudla na ness. pozrela som si mobil no ani jedna správa, hovor od nej. za to tam bolo asi 1000 od Paytona. prečítala som si ich. "mal som ti to povedať skôr. bál som sa." to bola jedna správa ktorej som naozaj uverila. no furt mi nešlo do hlavy že sa bavím s upírom. ak nie vlkodlakom. "božee" povedala som si. "prosím, nerád by som bol keby sa nebavíme :(" to bola ďalšia správa. napísala som mu len. "payton, hej vyhodila som ťa z môjho domu, stále sa budeme normálne baviť len ja zajtra fakt neprídem do školy. potrebujem si vyvetrať hlavu, sama." dodala som nakoniec, pretože som vedela, že by išiel somnou. "ďakujem grace." napísal mi a ja som správu len lajkla a išla spať.

morning
vstala som o 8smej. učiteľke som už písala. áno už viem čo som to cítila. lásku. milujem ho stále. myslím že je to dobré. aj keď sa bojím že by mi ublížil. aj keď upírka tiež nemôže byť zlá, nie?. zasmiala som sa nad tou myšlienkou a dala si paytonovú mikinu, čo mi dal v ten večer, kedy som ešte nemala ani potuchy, o tom, čo je to láska. milujem ho neskutočne ale či on to tak cíti. išla som na tú lúku kde sme sa išli pozrieť po učení. bola stále taká krásna. všimla som si novej húpačky ktorá je na západy slnka aby to bolo estetickejšie no aj tak som si na ňu sadla a pozerala výhľad. bola som tam fakt dlho. "idem za Paytonom" povedala som si, že ho počkám pred školou. pred nami je víkend takže si môžeme všetko v kľude vyrozprávať. no ja hlavne viem že ho chcem zas pobozkať. ešte mal 10 minút do konca hodiny a taktiež aj školy. nervózna som sedela na schodoch. čas sa veľmi rýchlo posunul a už som počula zvonček. on išiel až medzi poslednými. "grace?" spýtal sa nadšene. naozaj v jeho očiach bola vidieť kurva radosť. hneď som mu skočila do objatia. zase cítim to bezpečie.

payton's pov:
grace v škole nebola. myslel som si že ma tam jebne prísahám. jadenovi som všetko povedal, až na to že sme spolu spali. "miluješ ju brácho" povedal mi keď som mu o nej rozprával. "je to zlé?" spýtal som sa neisto. "brácho jebe? nepojebte si to, hodíte sa k sebe, ona miluje teba, ty miluješ ju. jebte na ostatných názory" pobúchal ma po ramene a išiel do bufetu. po škole úplne unudený som išiel iba po schody, dokým som neuvidel tú moju krásku. hneď ma išla objať a ja som zas cítil lásku. keby len to, cítil som jej kurva vôňu. "brácho ona má moju mikinu 😻" povedal som si. "neposer nič ty debil" povedalo mi moje sebavedomie.

"teraz poď, ideme na západ slnka" povedala som a on sa zasmial. jak ja jeho úsmev milujem. (sme dve Grace, sme dve) držala som ho za ruku celý ten čas. išla som pomaly keď sme boli kúsok od lúky. kto vie, ten vie 😂. "prepáč mi. ja som nevedela ako reagovať" povedala som sklesle. "princezna neospravedlňuj sa, ja som ti to mal skôr povedať" pousmial sa na mňa. "princezna hej?" zasmiali sme sa a on kývol. "poď, pôjdem rýchlejšie" povedal. "ale veď notak" tvárila som sa urazene. "zlato na tvojom mieste by som sa pozrel kde už som." žmurkol na mňa a my už sme boli na lúke. nádherný západ slnka. pritiahol si ma k sebe a pobozkal. bože tie jeho pery. chutily ako jahody. musela som sa dať na špičky pretože som malá. mám cez 150 cm a on tak 180-90. "grace buď moja." povedal mi payton. no v očiach som fakt videla lásku. kývla som a on ma zase pobozkal. "milujem ťa" povedala som mu tichšie. "ja teba princezna" usmial sa na mňa. "hneď tu je húpačka, nejdeme si na ňu sadnúť? uvidíš západ aj výhľad" usmiala som sa. "poďme!" vykríkol a ja som sa zasmiala. "dnes budeš u mňa?" spýtala som sa paytona. "ty u mňa" žmurkol na mňa a ja som kývla. "len zavolám dylanovi." povedala som a začala mu volať. všetko som mu vysvetlila. "tak, vybavené! spím u teba" zasmiala som sa a on prikývol. vyzula som si topánky, nohy si dala k sebe a hlavu si oprela o paytonovú hruď. on si ruku položil na moje ramená. dal mi pusu do vlasov na čo som sa len usmiala len on to nevidel.

payton's pov:
sadli sme si na húpačku. výhľad a aj západ bol nádherný. no najviac nádherné tu bola ona. som strašne rád že sme spolu. neublížil by som jej nikdy v živote. možno to somnou niekedy ťažké bude no aj tak, by som ju nezbil ani nič. milujem ju najviac, prečo by som to robil.

keď sme išli domov, blízko bola zmrzlina. payton zmrzlinu nechcel no ja som chcela. išla som si ju kúpiť. teda, chcela kúpiť. zaplatil to payton a potom už sme išli k nemu. "ahoj zlato! som Joanne" usmiala sa na mňa zrejme jeho mama. "zdravím! som Grace" úsmev som jej oplatila a potom už jej len Payton povedal, že budeme v izbe. "dnes filmy?" spýtal sa ma keď mal v ruke triliard jedla. kývla som a obidvaja sme sa zasmiali. ľahol si ku mne a ja som si ľahla na jeho hruď. no lepšie povedané, moju hlavu si na jeho hruď položila. on mi hladil chrbát. pozerali sme after. hej hej obidvoch to extrémne bavilo, ja som sa hrala s jeho vlasmi a on by sa mi len do očí pozeral. dala som mu pusinku aby sa nepovedalo.

AJ VYMYSLENÉ VECI MÔŽU BYŤ SKUTOČNÉ// PAYTON MOORMEIERWhere stories live. Discover now