-Oh, értem.-húztam el a számat. Másnap délelőtt van, épp Drinával telefonáltam, hogy megkérdezzem, esetleg nem-e tart igényt egy lakótársra.
-Tényleg ne haragudj, de augusztus közepéig biztos nem.
-Megértem, azért köszi.
-Figyelj, utána bármikor jöhet.
-Persze, majd még beszélünk róla, ha addig nem talál valamit a csajszi.
-Okés, viszont most mennem kell, ha nem haragszol. Szia!
-Csáó.-letettem a telefont és betrappoltam Bruncsa szobájába.-Úgy tűnik még maradok egy darabig.-közöltem vele úgy mellékesen.
-Engem nem zavarsz.-épp a számítógépén ügyködött valamit. Közelebb merészkedtem hozzá, hogy meglessem mit művel.
-Új zene?
-Olyasmi.-bólintott.-Vakmeleg névre hallgat. Hónap vége fele tervezzük kiadni, már a is klipet leforgattuk.
-Az jó.-mosolyodtam el meglepettem.-Hallottam a legutóbbit, konkrétan a fél környék azt üvölttette.
-De menő.-örült meg.-Figyi, ezt hallottad már?-ment fel a Youtube-ra. A keresőbe begépelt egy bizonyos "Úristen"-t és elindította a videót. Döbbentem hallgattam végig a számot.-Még amikor kijött, egyszer elkaptam egy beszélgetést, hogy Peti sorai rólad szólnak.-motyogta Brúnó.
-Mikor készült ez a szám?-néztem rá érdeklődően.
-Még januárban.-akkor már nem voltunk együtt. Jézusom.
-Oké, beszéljünk másról. Hogy van Hella?
-Áh, annak már vége.-legyintett.-Nem tartott tovább két hónapnál, nagyon tapadós volt. Mindenhova jönni akart velem, mindenről tudni akart, hol vagyok, mit csinálok, kivel vagyok. Sok volt és elegem lett.
-Érthető.-bólintottam.-Kérsz Smack levest?
-Kérlek.-nézett rám könyörögve. Nevetve kimentem a konyhába és a szekrényben kezdtem kutakodni két zacskót leves után. A nyújtózkodásom közben feljebb csúszott a pólóm, amit csak akkor vettem észre, mikor Brúnó az ajtóban állva köhintett kettőt. Odakaptam a fejem, mire mögém jött és a pólómat lejjebb húzva betűrte a nadrágomba és a derekam köré fonva kezeit megemelt, hogy elérjem a polcot.
-Kösz.-nevettem fel mikor lerakott. Kibontottam a két zacskót és a tésztát két tálkába tettem, közben Brunesz rakott vizet a vízforralóba. Srác elkezdte mellettem ropogtatni a száraz tésztát, mire elég furcsán néztem rá.
-Te mit csinálsz?
-Eszem.
-Azt látom.-nevettem.-De szárazon?
-Más rosszabb szárazon.-emelte meg szemöldökét, mire fintorogtam egyet és vállba csaptam.
-Mekkora egy állat vagy.-vettem le a forralóról a kancsót és sacc/kb. öntöttem mindkét tálba és rájuk raktam valami fedőt, hogy puhuljon alatta.
-Este találkozom két haverommal, van kedved jönni?-ültünk már a kanapén a levest zabálva.
-Kik?-cuppantottam be egy lógó tésztát, ami felcsapódott az orromra. Brúnó kuncogott egy sort, majd miután lenyelte, válaszolt.
-Dani meg a Kevin. Meg asszem jön a Dani egyik barátnője is.
-A Daninak van barátnője?-kérdeztem meglepetten.
-Nem úgy barátnője! Kiskora óta ismeri, olyan mint Hetti Peti...nek.
-Nem gáz, már túl vagyok rajta.-legyintettem. Brúnó fél szemöldökét felvonva meredt rám. Persze, magamat áltathatom, de ezt még ő sem hiszi el.
YOU ARE READING
Paranoia (Marics Peti ff.)
FanfictionA Te hibád! trilógia sorozat második része. Peti és Száva szakítása hatalmas port kavart a barátitársaság életében. A lány minden holmijával együtt Lipcsébe cuccolt unokatestvéréhez, Dominikhoz. Amíg ő kint folytatja az egyetemet, addig otthon kicsi...