-Figyelj rááám, most ne figyelj ráám.-üvöltötte Rajna a konyhából a zenével együtt.
-Szól a dembow, Mamacita, szívemben egy bomba robban feeel.-szambáztam be hozzá.-Hát te mit csinálsz?
-Lekvárt főzök.-mosolyodott el büszkén és közben a telóján nézegette a receptet. Vagy mit.
-Azt a picsa, és honnan szedtél te... mit is?
-Eper. Képzeld el voltam a piacon.-tette csípőre kezeit és kihúzta magát.
-Gratulálok, hivatalosan is nyugger lettél.-nevettem ki csóró lányt, ő pedig durcizva visszafordult a kotyvalékához. Hiába basztatom, az eperlekvár a kedvencem, a best, a legjobb dolog a világon és fixen két pofára fogom zabizni.
-Mit fogsz ma csinálni?-jött utánam Rajna a nappaliba.
-Ma? Nem tudom.-ejtettem ölembe kezeimet és úgy lóbáltam tovább lábaimat a kanapé háttámláján ülve.-Miért?
-Elmehetnénk röpizni.-támaszkodott meg mellettem egy sejtelmes mosollyal, mire felcsillantak a szemeim.
-Benne vagyok!-örültem meg egyből.-Kik jönnének?
-Szerintem mindenki.-vont vállat.-De megkérdezem Milánékat.
-Milánékat?-ráncoltam szemöldököm.-Minek a többes szám?-ekkor esett le.-Nem! Biztos hogy nem megyek sehova sem a Mariccsal!
-Jaj ne hisztizzél már, akkor hívjad a Kevint is, aztán majd nézhet titeket.-intett le, mire szememet forgatva a telefonomért nyúltam és tárcsáztam Kevcsót.
-Sziaaa.-kezdtem.-Van mára programod?
-Csáó, most már nincs, miért?
-Van kedved eljönni velünk röpizni?
-Életembe nem játszottam még.-nevetett.-De persze, megyek.
-Okés, ott lesz elvileg a Marics is.
-Akkor meg pláne!-kacagott még jobban.-Mikor és hol?
-Gyere fel úgy három környékén és szerintem innen megyünk.
-Jójó, akkor majd megyek.-kezdett búcsúzkodni.-Szia, szere- bocs, majdnem.
-Semmi gond, én is csíplek.-röhögtem, aztán letettük.
-Jól hallottam, majdnem azt mondta "szeretlek"?-tért vissza Rajna.
-Úgy tűnik, igen.-mosolyogtam.
-Biztos nincs köztetek semmi?
-Részemről nincs, aztán hogy Kevinnel mizu, azt tőle kérdezd.-tártam szét karjaimat és az üvegasztalon hagyott sajtos pufiért nyúltam.
♦️♦️♦️♦️♦️
-IDE ADJAD BASSZAM MEG ANYÁDAT!-kiabáltam rá Teklára.
-APÁD FASZÁT ORDIBÁLSZ TE SUTTYÓ!-szaladt ismét a labda alá és egy jól irányzott mozdulattal ezúttal nekem adta fel, amit jól le is csaptam, ezzel pontot szerezve magunknak. Fiúk a lányok ellen játszottak, ami elég érdekes volt, tekintettel arra, hogy Kevin és Peti nem igazán bírják egymást. A mi csapatunk Hettiből, Rajnából, Teklából, Drinából és belőlem állt ki, a fiúké pedig Milánból, Maricsból, Kevinből, Laciból, Brúnóból és Marciból, valamint Dani volt a bíró. A srácok kicsit emberfölényben voltak, de mi valahogy jobban értünk ehhez a sporthoz, szóval nem volt semmi gond.
-Buzik vagytok mind!-mutatott végig rajtuk Hetti vigyorogva.
-Megnézném ha kosaraznánk akkor ki lenne a jobb.-emelte fel egyik szemöldökét Kevin, Dani pedig serényen bólogatott.
YOU ARE READING
Paranoia (Marics Peti ff.)
FanfictionA Te hibád! trilógia sorozat második része. Peti és Száva szakítása hatalmas port kavart a barátitársaság életében. A lány minden holmijával együtt Lipcsébe cuccolt unokatestvéréhez, Dominikhoz. Amíg ő kint folytatja az egyetemet, addig otthon kicsi...