1.Bölüm

1K 36 30
                                    

"Uyuyan masum çağrıya attığım tekmeyle yere düşürdüm çok riskli oldu."diye youtuba video atsam tahmini ne kadar izlenirdi?Çipil çipil bakan gözlerini eliyle ovuştururken ki haline,kahkahalarla ağız dolusu gülüyordum.Uzattığım elimden tutup kalkışıyla yeniden yattı.Rüyasına kaldığı yerden devam etmek için uykuya dalacakken kolunu dürttüm.

Zeynep:Aşeriyorum desem kalkar mısın?

Bunu deyişimle fırlayıp kalktı.Anahtar sözcükleri iyi biliyordum.Parlayan gözleriyle elini karnıma götürdü.
Dudağına yerleştirdiği tebessümündeki sonsuza dek uyuyabileceğim gamzesi çıkmıştı.Ona babasının vermekten çekindiği sevgiyi,şefkati verecekti.

Çağrı:Karpuz?Çekirdekli çekirdeksiz hangisi?Çilek?Can eriği?Pasta?Neli olsun çikolatalı mı?Söyle ne aşeriyorsun? Gerekirse ferhat misali dağları aşar getiririm.

Zeynep:Yaprak sarması!Böyle hakiki zeytinyağlı olanından limonu sıkacaksın,üzerine ekşi ekşi offfff olsa da yesem.

Çağrı:Keşke bugün alsaydım ya evde yaprak yoktu bitmişti.Olsaydı içini hazırlayıp,serçe parmağımın boyutunda sarıp pişirirdim.Gideyim belki şansımıza açık yer vardır alırım.

Mavi çizgili pijamasını katlayıp dolabına koydu.Aldığı beyaz tişörtünü ve kot pantolonunu giydi.Yolcu etmek üzere arkasından giderken çalan kapıyı açtım.Gelen annemden başkası değildi.Elinde tuttuğu tencerenin kapağını açışımla adeta gel beni ye diye haykıran sarmaları gördüm.

Zeynep:Başka birşey dilesem olacakmış geçsene içeri ısıtalım.

Kader:Isıtmayalım zaten yeni pişti sıcacık.

Mutfağa geçince annem tencereyi masaya koyup oturdu.Sandalyeyi çekip oturmamı sağlayan çağrıya gülümsedim.
Tabak,çatal,ekmek verecekken istemeyip otur deyişimle oturdu.Bir iki derken bütün sarmaları bitirmiştim.
Annemin şaşkınlıktan ağzı açık kalırken,çağrı bana kalmadı mı düşüncesiyle tencerenin dibini kontrol etti.

Kader:Gören de kıtlıktan çıkmış zanneder.Nasıl iştahlı yedin öyle!Bu gidişle yiyeceğinden dolayı ortada bizim damat denen birşey kalmaz.

Zeynep:Lokmalarını saymayı yıllar önce bıraktım bakışını atmazsan sevinirim.İki canlıyım ben!Canım çekti yedim oh canıma değsin.Yemeyip ne yapacağım yiyeceğim tabii.Hem can boğazdan gelirmiş.

Kader:Hiçbir anne evladının kötülüğünü istemez!İyiliğin için konuşuyorum.Fazla yersen şişko patatese dönersin.çağrıda sıfır beden olan kızlarla gününü gün eder.

Zeynep:Amacın kafamı karıştırmaksa eğer başardın.O zaman bugünden itibaren diyette girmiş bulunmaktayım.Çağrıyı kaybetmeyi göze alamam.

Çağrı:Saçmalama istersen.Girme diyete falan!Kara civcivim her haliyle güzel.Kafan asla karışmasın güzelim.Bu adam düşüncesinde ve gözleriyle bile aldatamacak kadar çok seviyor seni.

Zeynep:Duydun mu anne?

Kader:Duydum kızım duydum..

1.BÖLÜM SONUUUUUU💅💜

•Eveeet ilk bölümümüz geldi.Umarım beğenmişsinizdir.
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın bebeklerim.🐣

•Geçek hayattan çok hayal dünyasında mutlu olan ben hayali sahneler kitabıma başladığım için gerçekten çok mutluyum🌼

•Sizi çok seviyorum!Aşkla kalın❤

Aşkın Gelişi|Zeyçağ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin