Y/N szemszöge
Első nap az iskolában. Annyira utálom hogy véget ért a nyár. Viszont egy jó van benne, végre találkozhatok Jisungékkal. Amint volt annyi erőm, ki keltem az ágybol és a szekrényemhez mentem. Hát igen ilyenkor vagyok bajba ugyanis fogalmam sincs mit vegyek fel. Azt viszont tudni kell hogy sokat adok az öltözködésemre. Már szinte az egész szekrényem a földön volt amikor végre eldöntöttem hogy egy halvány barna, hosszitott szárú farmert veszek fel, egy fehér ingel amire jön egy sötét barna nike pulcsi. Amint visssza pakoltam a cuccaimat le mentem regggelizni.
-Jó reggelt picim, hogy aludtál?- kérdi anya miközben le rakja elém a reggelit
-Jól, apa ?- kérdezem miközben elkezdtem enni a reggelim
-Még alszik, nagyon hosszu éjszája volt- ült le ő is az asztalhoz
-Köszönöm a reggelit, nagyon finom volt- állok fel, majd a tányéromat be raktam a mosogatoba
Vissza mentem az emeletre de most a fürdömbe. Igen sajá fürdőszobám van, mivel anyáék a föld szinten laknak és az ottani mosdot használják. Gyorsan fogat mostam, és meg fésültem a hajam. Picit unom a feketét, szerintem be festetem majd valamiyen színre. Na mind1. Gyorsan dobtam fel egy kis korrektort, pirositot, túst, szempillaspirált és szájfényt. Elégedetten néztem végig magamon a tükörben majd a körmömre terelődöt a tekintetem. Még szerencse hogy ma megyek ujjat csináltatni suli után, ahova el rángatom valamelyik kedves barátom. Le szaladtam a lépcsőn, felkaptam a conversem majd szaladtam mert 20 percem volt be érni a suliba. Igaz nincs messze a suli annyira de amig kiérek a buszmegálloba az magában 10 perc + busszal 5 perc z ut, és van még 5 percem be menni a suliba meg az osztályba.
Most szálltam fel a buszra és szomoruan vettem tudomásul hogy semelyik barátom nincs itt, viszont itt van Hyunjin. Igen, hosszu sztori de elmagyarázom. Van a Lee család, aki az ellenségünk és ráadásul a szomszédba élnek. Van nekik egy fiuk, Lee Felix aki mellesleg kurva helyes de számomra tabu mert ellenségek vagyunk. Elöszőr barátok voltunk, de az idő múlásával ránk is ki hatot ez a viszály. Vissza térve a buszon tartozkodó fiúra, ő Hwang Hyunjin, Felix egyik barátja. A barátaival nem vagyunk ellenségek, de puszi pajtások se, csak nagyon sok közös foglalkozásunk van. Táncolok, és Hyunjin is oda jár. Persze az a nyomorult elmebeteg is táncol. Aki nem tudná, ezt Felixre értem.
Nagy nehezen rá veszem magam hogy oda menyek mert csak mellete van szabad hely.
-Szia Hyunjin- álltam meg
-Szia Y/N, gyere ülj le- vette el a táskáját és helyet foglaltam
-Te emlékszel még a táncra amit utoljára vettünk? Nekem az eleje nincs meg- mosolygok kínosan
-Akkor majd át veszem veled a tánc óra előtt mert én emlészem az egészre- Hyunjin iszonyúan kedves, nem olyan mint Felix
-Köszönöm- amint ezt kimondtam meg is érkeztünk
Le szálltunk a buszrol és mindenki ment a saját barátai felé. Amint megláttam az én 2.-dik családom a kapunál egyből szaladni kezdtem feléük.
-Annyira hiányoztatok- ölelem magamhoz őket
-Azért ne fojts meg minket- nevetett Minnie
-Bocsi, gyertek siessünk, nehogy elkéssünk
Szaladtunk a trembe és meg láttuk hogy mindenki kint áll a táblánál a tanár mögött és ez csak egyet jelent....Ültetés
Hát ez az első rész remélem tetszik.
BINABASA MO ANG
Secret relationship (Lee Felix ff.) Befejezett
FanfictionLee Felix és Park Y/N szomszédok. Viszont ellenségek. A szüleik már a születésük elött versenyeztek egymással. Ez pedig fokozodott amikor világra jöttek ők. Már a gyerekeket is bele vonták a harcba. Ki kapott több 5-öst vagy hogy ki ért haza előbb...