20

335 16 1
                                    

1 hónapja hogy beköltöztünk. Nagyon boldog vagyok hiszen, nincsenek szülők akik nyaggatnak minket. Mind a kettőnknek van részmunka idős állasa az iskola mellett. Én a pláza egyik ruhaboltjában dolgozok, amíg Felix egy sportboltban. Apa többször is keresett de nem beszéltem vele. Nem érdemli meg hogy szoba álljak vele.

-Szia kicsim, milyen volt a napod?-puszilt meg

-Fárasztó. Csináltam neked levest, ott van a konyhába-mondtam

-Köszike-szaladt is enni, biztos farkas éhesű

-Amúgy, csináltam a hétvégére egy házavató bulit- olyan idegesen nézett

-Nem-jelenti ki két falat között

-Légyszi, már így is sokáig húztuk, és ez sokat jelent nekem. Kérlek- bujtam oda hozzá

-Ahj, jó- sóhajtott

-Köszönöm- puszilgattam ahol csak tudtam


Gyorsan telt az idő. Már péntek volt. A suli után el mentem be vásárolni, vettem egy csomó piát, nasit és persze kaját. A többiek csak 8ra jönnek, igy bőven volt időm megcsinálni a vacsorát. Egyszerű hús levest csináltam, csirkével. Nagyon várom már, hiszen régen voltunk mind együtt. 

Már 8 óra, lassan mindenki jövöget. Már csak Minhot és Jisungot várjuk. Mit is csinálhatnak? Szerintem mindenki tudja. 25 perces késéssel ők is meg érkeztek

-Végre, azt hittem sose fejezitek be a hancurozást- szolalt meg Seungmin, amin mindenki jót nevetett

-Inkább fogd be- mondta Minho majd le ültek ő is

Az este hátra lévő részében , ettünk ,ittunk. Sokan közülünk bevoltak rúgva, én is. Nagyon jól szórakoztunk. Egy csomot karaokéztunk, annyira vicces volt, Changbin akkorát eset az asztalba. Persze én is produkáltam magam. Ki találtunk egy nagyon fasza koreográfiát is. Nem tudom mikor éreztem jol magam ennyire. Nagyon hálás vagyok értük. Náluk jobb barátokat nem is találhattam volna, és ott van Felix is. Annyira boldog vagyok hogy van nekem, soha nem gondoltam volna hogy az ellenségemmel fogok rá találni a szerelemre. Az életünk csak rajtunk múlik, nekünk kell úgy alakitani ahogy azt szeretnénk. 


Ez volt az utolsó rész. Nem szerettem volna tovább húzni, hiszen nem volt már ihletem. Remélem tetszett ez a kis történet. Nemsokará jövök egy nagyon izgalmas Han Jisung ff-el.   

Secret relationship (Lee Felix ff.) BefejezettOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz