14

431 16 1
                                    

Egy hete volt anya temetése ami hihetetlenül nehéz nap volt számomra. Amikor meg láttam az urna mellet a képét akkor realizálodtak bennem a dolgok. A beszédem közepén el sírtam magam, de befejeztem. Itthon be mentem anyáék szobájába és nézegettem a képeket. El sem tudom képzelni hogy apának milyen rossz lehet be menni oda minden nap. 

Most a tükör előtt állok és az utolsó simitásokat végzem el magamon. Fekete baggy farmer egy fekete haspoloval. Nagy szenvedések közepén el indultam iskolába. Még gyakorlom azt hogy ne sírjam el magam random félpercenként. A suliba beérve le ültem a helyemre és rá feküdtem az asztalra. Pár perc mulva éreztem hogy valaki át ölel, Felix volt, rájöttem az illatáról. 

-Jobban vagy?- kérdi aggodva

-Persze-mosolygok de mindketten tudtuk hogy a mosoly hamis volt


Órák után elmentünk mind a 9-en a parkba. Próbált senkisem nevetgélni és ez nagyon zavart.

-Ne fogjátok vissza magatokat, kérlek- ültünk le a fűre 

Erre mindenki csak csendben nézett rám. Én megértem hogy nem csak miattam csinálnak mindent de most jobban esne a nevetés mint ez. Persze egy kis idő után már fel oldodott a hangulat, mindenki nevetett. Én is nevettem. Legalább 2 hete nem nevettem, már rám fért. Tudom anya is azt akarná hogy boldog legyek de azért nagyon szar érzés el veszíteni valakit. 

Haza Felixel mentem. Halkan beszélgettünk minden hülyeségről ami az eszünkbe jutott. Sajnos hamar haza értünk, meg álltunk az én házam előtt. Szerencse hogy apa nincs itthon mert tuti kinyirna. 

-Hát akkor holnap a suliban- mosolygok rá és fordulnék meg de Felix elkapja a karom és közel húz magához. 

Én csak megilletődve állok tőle 5 cm-re és egyik pillanatrol a másikra annyit érzek hogy meg csokolt. Az ajkai puhák és finomak voltak. Szépen lassan mozogtak majd meg nyalta a nyelvével az also ajkam, bejutást kérve a számba. Nem haboztam egy percet sem, megadtam neki  az engedélyt és akkor egyből elkezdte felfedezni a a szám minden apro kis zugát. Amikor elváltunk a levegő hiány miatt, rá mosolyogtam majd be mentem a házba.

Hihetetlen volt. Nem találok rá szavakat.  Gyorsan le zuhanyoztam majd be bujtam az ágyamba. Mégis volt valami jo ebben a napban. Mosolyogva aludtam el. 2 hete csak sirva alszom el, szoval nagyon jol esett ez. 


Reggel szintén fekete szettben mentem suliba. Boldogan ültem le a helyemre. Amikor meg láttam Felixet köszöntem neki de ő még csak rám sem nézett. Elment mellettem és leült egy üres helyre. Néztem rá hogy ez mi volt, de nem figyelt rám. Egész orán irogattam neki de megsem nézte őket. Amikor végre kicsöngettek azonnal oda rohantam hozzá

-Felix, mi a baj?- állok meg a padja mellet de ő szó nélkül fel állt és elment mellettem ugy hogy rám sem hederitett

- MI A FASZ??????- orditottam fel






Egy kis kihagyás után itt kövi rész  

Secret relationship (Lee Felix ff.) BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora