Bilinmeyen: Bu hafta olan bütün planlarını iptal et. Bugün seni hislerinin doruk noktasına çıkaracağım.
Sunshine: Bu hafta olan bütün planlarımı iptal ettim.
Bilinmeyen: Ne?
Sunshine: Ahahaha istediğin nedenden değil.
Bilinmeyen: Hmmm neden peki?
Sunshine: Bana nereli olduğunu söyle nedenini söyleyeyim.
Bilinmeyen: Nereli olduğumu söylemeyeceğim. Ama koreli değilim.
Sunshine: Peki bu da iş görür.
Bilinmeyen: Eeee?
Sunshine: Ha şey hasta oldum ve okuldan 1 haftalığına izin aldım ehehe. Aslında hâlâ bir planım var ama iptal etmek istemiyorum.
Bilinmeyen: Ne planı o?
Sunshine: Rahat mı giyiniyorsun yoksa şık mı?
Bilinmeyen: Rahat.
Sunshine: Chan hyung ile bir şeyler yapacaktık ve iptal etmek istemiyorum. Onu görmek iyi hissetmemi sağlıyor.
Bilinmeyen: Belki de onu seninle ilgilenmesi için çağırmalısın.
Sunshine: Asla!
Bilinmeyen: Neden ki?
Sunshine: Üstümde eski pembe bir sweat var. Saçım 2. dünya savaşındaki arazilere dönmüş ayrıca burnum kıpkırmızı. Düşündümde bunlar sadece bahane hasta olmasını istemiyorum.
Bilinmeyen: Tatlı göründüğünden eminim ve onu çağır.
Sunshine: Hmmm hayır her neyse şimdi arayıp planı iptal etsem iyi olur ayrıca listede 24 kişi kaldı haberin olsun.
(Görüldü...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I WANT
Short StoryBlinmeyen: Parmaklarımı ıslak dar deliğine itip çığlık atmanı sağlıyorum Texting