Aman ne güzel bu günde okula geç kaldım . Okuldan nefret ediyorum aslında ama beni bırakıp yurt dışına taşınan sevgisiz ailemin zoruyla okuyorum orta okuldayım ve bu yakışıklı bene tüm kızlar çığlık atarak yaklaşıyor . Evet çok yakışıklıyım. Uzun saçlarımın gözlerimin önüne gelmesine bayılıyorum ama bazen sinirlerimi bozuyor. Okul için hazırlanmam bittiğinde evden çıktım . Okulun sevdiğim bir yanı vardı . Oda sevdiğim kızı görücek olmam. Ama o beni sevmiyor yüzüme bile bakmıyor. . Her Neyse oralara girmicem koşarak okula gittim ve umarım hoca gelmemiştir düşüncesiyle sınıfa daldım. Tüm sınıf ve tabiki hoca bana baktı bende önce sınıfa göz attım. gelmiş aşkım benim hiçte bakmıyor . Nedense gülümsedim . Tekrar hocaya baktım nefes nefese zorda olsa konuştum.
-Ben.....geç kaldığım için .... Kusura bakmayın
-Bir daha derse benden sonra girersen yok yazarım.
Çokta umrumda. Başımı olumlu anlamda sallayıp sırama yöneldim . Hemen öğretmen masasının önündeki sırada Taehyung un yanına oturuyordum. Sevdiceğim ise yan sırada bir arkada oturuyordu. Ben onu izlerken yandan Taehyung dürttü.
-Niye geç kaldın lan her pazartesi aynı şeyi yapıyorsun.
-Uyanamıyorum napim.
-Nereye bakıyorsun gerizekalı arkadaşım.
-Leylaya.
-Leyla kim lan.
Dediğinde sabır çekerek gözlerimi devirdim. Taehyung a dönüp konuşmaya başladım.
-Leyla nın Türkçe anlamı ; uzun siyah ve gür saçları olan kız. Oluyor. Ve IU tam bir Leyla.
-IU leyla isminden daha güzel.
-Sanane kardeşim istediğimi derim.
-Tamam lan ne kızıyorsun.
-Sessiz olun .
Hocanın sesiyle sustum. Sevgisiz ailem yüzünden okulda en ufak şeyden azarlanıyorum ama bu benim umrumda değil. Çok uykum var ve uyusam hoca anneme söyler annemde babama söyler babamda beni döver. Yaralarım yeni iyileşmişken tekrar dayak Yemek istemem.
***
Sonunda zil çaldı. IU her zamanki gibi sırasında oturmuş . Kalkmıyordu. Yanındaki arkadaşı gittiğinde hızla kalkıp IU nun yanına gittim .
-Nereye gidiyorsun beyinsiz.
-Sevdiceğimin yanına .
-Ben Jungkook un yanına gidiyorum .
-Banane amk.
Sinirle kalkıp sınıftan çıktığında bende IU nun yanına oturdum.
-Selam güzelim .
Dediğimde bana bakmadı bile. Öylece oturmuş karşısına bakıyor.
-Bu hallerinden bıktım gerçekten tüm kızlar peşimdeyken sen neden-
-O zaman o kızların yanına git.
-Sana kaç kez oldu sözümü kesme diyorum değilmi. İkimizde biliyoruz ki sen benim eski sevgilimsin ve bu ilişkiyi sen bitirdin ne güzel ilerliyorduk sekizinci Sınıfın başında beni terk ettin neden hayatında başka birimi var.
Sinirle söylediğim şeyden sonra bana baktı.
-Seni terk etmek için illa hayatımda birimi olması lazım.
- O ZAMAN NE VAR
-SANA SÖYLEMEK ZORUNDA DEĞİLİM .
-ZORUNDASIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Küçük Sevgilim
RandomOkuldan eve geldiğinde karlısına çıkan ne olduğu bilinmeyen küçük yaratık. .