0.5

6 1 0
                                    

"Hadisene kızım!"

"Geliyorum abi bekle!"

Yiğit abilere gidicektik. Ama bilin bakalım Yiğit abi kim? Evet,evet. Aklınızdaki kişinin abisi. Abimeler üniversiteden tanışıyorlardı. Ama sevgili olduğumuzu bilmiyorlardı. Daha doğrusu eski sevgili olduğumuzu bilmiyorlardı.

Aynanın karşısına geçip üstümde duran gri askılı crop'umu ve altında croptan biraz daha koyu olan kot şortuma baktım. Bence yeterdi. Adam olana çok bile.

Uzun uğraşlar sonucu sonunda bileğime kadar olan sneakersʼlarımı giydim. Hemen parfümümü sıkıp kapıyı kitledim. Aşağı abimin yanına indim.

"Bin artık şu arabaya yoksa kafayı yicem."

Ne bu sinir aslanım?

Arabaya bindiğimde telefonumda bluetooth'umu açıp rastgele bir şarkı açtım.

"Umarım bu sefer de Kartalla olan kavgalarınızı çekmek zorunda kalmayız abicim."

"O çocuk sinir bozucuysa ben napabilirim?"

"Yiğiti senden daha çok severim bilirsin. Seni siktir ettim Yiğite ayıp oluyor."

Ya yaa bende en az beni sevdiğin kadar seviyorum seni.

"Yiğitle yakınsınız zaten niye ayıp olsun ki?"

"Sen nereden bileceksin amına koyayım!"

"İyi işte bilmiyorum diye beni darlamayı kes."

Gözlerimi devirip konuşmamayı tercih ettim.

Aradan 30-35 dakika sonra evlerinin önüne geldik. Abim arabadan indi. Arabayı kitleyecekken bana baktı. Arabanın kapısını açarak yüzüme baktı.

"İnsene kızım!"

"Hayır."

"Çocuk musun lan sen?"

"Aynen."

"Kal ulan burda!"

"Ya bi du-"

Kapıyı yüzüme çarptı ve arabayı kitleyip eve girdi. Allah belanı versin abi! Ne güzel Kartalla yüz göz olup yakınlaşıcaktım. Ne vardı yani zorla kaldırsaydın! Hayvan.

Bazen Instagramda geziyordum bazen de Ravzayla konuşuyordum. Ama itiraf etmeliyim ki pişmandım. Keşke eve girip Kartalla kavga edip Kartala yakın olsaydım diye düşündüm. Abim gerizekalısı arabayı kitlediği için dışarı bile çıkamıyordum.

*Kartal'dan*

Abimler yaklaşık iki saattir pes oynuyorlardı. Normalde Ozan gelince Azra da gelirdi. Ama bu sefer Azra gelmemişti. Her geldiklerinde sevgili olduğumuzu anlamasınlar diye kavga ederdik. Ama itiraf etmeliyim ki bu kavga ikimize de iyi gelirdi.

Snapchat'e girdiğimde fake hesabımdan Azranın attığı snabe baktım. Attığı yer bizim bahçeye çok benziyordu. Etrafı iyice inceledikten sonra yan odaya abimlerin yanına geldim.

"Hoşgeldiniz Kartal bey."

Umursamaz bir tavırla "Cıvıma abi." diyerek yatağına uzandım.

"Azra olmadığı için mi sıkılıyorsun?"

"Aynen Ozan abi. Gelse de bir an önce kavga etsek diye merakla o cadı kızı bekliyorum. İşim ne ki?"

"Dur lan oğlum. Hemen yükselme. Azra arabada."

Bir anda yataktan doğruldum. Hassiktir! Harbiden buradaydı. Zaten attığı snapten anlamalıydım. Ama ihtimal vermedim. Ne de olsa Azra hep Ozan abiyle beraber gelirdi.

"Lan kızı niye arabada bıraktın?"

"Naz yaptı bende arabada bıraktım. Kartal efendiyle uğraşamazmış. Hanımefendinin sinirlerini bozuyormuş yüzüne bile bakmak istemiyormuş."

Abim bana dönerek "Kıza naptın amına koyayım?" dediğinde hemen ayağa kalktım.

"Ozan abi şu anahtarları versene."

"Kardeşimi kaçırmana izin veremem." diyerek güldüğünde gözlerimi devirdim.

"Kardeşine meraklı değilim. Bakalım kim kimin sinirlerini bozuyormuş! Onu görücez!"

Ozan abi anahtarı alıp bana atınca ayakkabılarımı giyip arabaya doğru ilerledim.

*Azra'dan*

Snapchatte birkaç fotoğraf çekildikten sonra bazılarını galerime kaydedip Instagramda story attım. İnternetten kıyafet ve makyaj malzemesi bakıyordum. O sırada arabanın kapısı açıldı. Şükür abim sonunda varlığımı hatırlamıştı.

Kapı açıldığında Kartalı gördüm. Arabaya binip kapıları kilitledi. Napıyordu bu?

"Şimdi kiminle uğraşamayacağını göstericem sana."

Ne diyordu bu?


×××××××××××××××🖤×××××××××××××××

Kartal çok aşık ama naz yapıyor işte mxksqiöxalisdmaidçslsi

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı buraya alabilirimm 🥺🤍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ne Olur GitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin