Okul tuvaletinde attığı ilk mesajı belki de 1500 kere falan okuyordum. İlk defa 'keşke okumayı bilmesem' diye kendime hayıflanıyordum. Zil çalınca aynadan kendime baktım. Saçlarımı, gömleğimi ve eteğimi düzelttim. Parfümümü de sıktıktan sonra tuvaletten çıkıp sınıfa doğru ilerledim.
Sınıfa girdiğimde Ravza beni görür görmez sarıldı. Sarılışına karşılık verdiğim zaman arkada oturan Kartalla 3 saniye de olsa göz göze geldik. Hemen gözlerimi kaçırdım.
Ravza kulağıma fısıldayarak "Sana dün neler yazdı derste anlatırsın." dedi.
Kafamı salladığımda sınıfa yeni giren Özgür omzuma vurdu.
"Sal artık sevgilimi! Ne zaman görsem hep sarılıyorsunuz!"
"Ağlama istersen. Sevgilin bana sarılıyor."
Özgür Ravzaya baktığında Ravza şirince sırıtıp ellerimden çekiştire çekiştire sıraya oturttu.
Hemen arkamızda oturan Kartal ve Özgür selamlaşırken Ravza koluyla beni dürttü.
"Anlat bakalım neler dedi."
"Burda anlatamam yoksa Kartallar duyar."
"İyi o zaman gel benimle." diyerek kolumdan çekiştire çekiştire dışarı çıkardı. -2. katta olan kızlar soyunma odasına gittiğimizde telefonumu açıp Ravzaya verdim.
"Oha kızım ne diyor bu böyle!"
"Aptal işte! Neymiş onu cebimde tutmak için ordan engellememişim!"
"Sana yazması için mesajlardan engellemediğini bilse kim bilir ne düşünür."
"Sakın bak Ravza. Asla ve asla böyle bir şeyi ne Özgüre ne de Kartala söylemiyorsun."
"Tamam kızım söylemem."
Ravzayla biraz daha oturup Kartalın anasından girdik ektiği çiçekten çıktık. Teneffüs zili çaldığında yukarı çıktık.
Sınıfa geldiğimizde sınıfta bir kaç gerizekalı vardı. Kartalın sırasına baktığımda çantası sırada yoktu. Ne demek yoktu?
"Kartallar nerde?"
"Ne bileyim kızım."
Özgür kapıdan içeri girerek Ravzanın yanağından öptü. Pis aşıklar.
"Sevgilim siz neredeydiniz ya. Hoca sizi sordu."
"Umarım birşeyler salladın Özgür!" diye yükselince Özgür kafasını salladı.
Ravza "Yapışık kardeşin nerde?" dediğinde Özgür bana bakarak güldü.
"Bunu sen mi yoksa Azra mı merak ediyor?"
Öfkeyle "Ben ne merak edicem be o pisliği!" dediğimde 'ciddi misin' bakışı attı.
Ravza Özgürün koluna vurarak "Söyle artık şerefsiz!" dedi. Dimi yani Ravza çok merak etmiş.
"O sınıftan ayrıldı."
"Ne alaka aşkım?"
"Kafa dinlemek istemiş."
Hay ben sana da kafana da!
"Hangi sınıfta peki?"
"12-A ya gitti bebeğim."
Ulan Kartal ben senin ızdırabını sikeyim.
Sınıftan sinirle çıktım. Hayır, hayır. Tabiki 12-A'ya gitmicektim. Ama Kartal efendiyi ayağıma getirtecektim.
Kantindeyken Pınar gerizekalısı omuz attı. Bu kızın bir yerleri kaşınıyor ama hadi bakalım.
"Önüne bak Pınar."
"Hop hop sakin ol ex. Kartalcığın bizim sınıfa geldi diye hemen celallenme."
"Ne diyorsun sen ya? İstediği yere gitsin banane."
"Kıskandığın yüzünden belli oluyor be güzelim."
"Ay evet çok güzelim."
Birden yüzü düştü. Gerizekalı. Herhalde onunla laf dalaşına girmek gibi bir ergenlik falan yapacağımı sanıyordu. Ama bilmiyordu ki o laf dalaşı beni sökmez. Tabiki de kavga etmek gibi bir çocukluk yapıcaktım. Toxiclik mi? Dibine kadar toxiclik!
"Ulan ben senin ağzının yayını.." diyerek ellerimi saçlarına daldırdım. Orijinal sarıydı ama banane.
Çığlık atınca o da diğer eliyle saçlarıma yapıştı. Bir eliyle saçını yolarken diğer elimle de yüzünü tırnaklarımla çiziyordum.
Bir dakika, bir dakika.. Ben size şu detayı söylemeyi unuttum. Pınar siyah kuşak.
İki hamleyle beni yere serdiğinde üstüme çıktı. Elimle yüzüne ulaşmaya çalışıyordum ama bunu yapamıyordum. Kız benim neredeyse 2 katım falan.
İmkansızda olsa üstüne çıkmayı başarmıştım. Ama 1-2 saniye falan sürdü. Elleriyle saçlarımı yere yapıştırdığında sırtımı sertçe zemine dayadı. Umarım ölmem.
Sert ve ikaz eden bir ses duymuştum. Fazla mı sertti ne?
"Ne oluyor lan burda!"
×××××××××××××××🖤×××××××××××××××
Sen döveyim derken dayak mı yedin Azracım ÜĞŞASDFĞÜŞASDFK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Olur Gitme
TeenfikceSen geceyi bana bela ettin. Bense sana olan her şeye lanet ettim.