3.

39 6 0
                                    

Merryiným pokojem se rozléhalo hlasité mňoukání. Merry, která omylem usla v křesle se probudila a rozhlédla se po pokoji. Uviděla před sebou sněhovou kouličku chlupů s černou mašlí kolem krku a ušklíbla se. Sklonila se nad kočku a řekla ,,Tak Asia se nám probudila a chtěla by papat“ Kočka přikývla a přidala spokojené mňouknutí. Merry se zvedla z křesla a došla dát kočce vodu a ze své malé ledničky vytáhla kočičí paštiku a vyklopila ji kočce na býlí talířek s růžovými rybičkami. Usmála se a podívala se na hodiny. Měla docela hlad a když viděla, že hodinové ručičky ukazují 17:48 byla rozhodnuta jít dolů. Otevřela dveře a vydala se dolů po schodech. Došla do kuchyně a tam uviděla Jacka, jak spí. Musela se usmát. Jack seděl na židli a hlavu měl položenou na stole. Přiblížila se k němu a ze zadu ho chytila za žebra (tam jak to hrozně lechtá) a několikrát je stiskla. Jack se probudil a začal se smát. Merry toho využila a bouchla rukou a stůl. Jack, který si jí ještě nevšiml vyděšené zaječel.,,V práci se ne-spí“ pousmála se Merry ,,Promiňte, s čím vám mohu pomoci?“ zeptal se Jack. Merry se zamračila ,,Mám dvě prosby.“ ,,Ano“ kývnul Jack. Merry si ho otočila tak, aby stál asi na vzdálenost jednoho metru od ní a sama se posadila na židli. ,,Mám hlad, udělej mi něco k večeři a dones mi to do pokoje. A TYKEJ MI!!!!“ zaječela. Jack jen uskočila a optal se ,,A co bys chtěla k večeři?“ Merry dělala, že přemýšlí, pak se na něj usmála a řekla ,,Dala bych si třeba nějaký salát s opálenou bagetkou.“ usmál se a odešla. Jack zatím zmizel v kuchyni a začal kuchtit.

Na Merryiny dveře někdo zaklepal, ona vyskočila z křesla a šla otevřít. Ve dveřích stál Jack s podnosem na kterém byl příbor, talířek se salátem a talířek s bagetkami. Merry se na něj usmála a vzala si talířky a odnesla je na stůl pak se vrátila pro příbor. Odnesla ho a vrátila se k Jackovi. Až budu mít snědeno, tak tě zavolám a ty zase přiklušeš s podnosem, chápem?“ Jack kývnul a odešel, Merry se přesunula ke stolu a pustila se do jídla.K jejímu údivu bylo jídlo dobré.

,,Jackuuuuuu“ rozléhal se celým domem Meryin hlas. Za chvíli byl Jack u jejích dveří a bral si od ní tác, který držela v ruce. ,,Tak co? Jaké to bylo?“ optal se Jack Merry. ,,K mému překvapení to bylo dobré na Luii máš sice ještě co dohánět, ale školní bufety a jídelny by se od tebe mohly učit. Jack se usmál a poděkoval Merry za poklonu. Otočil se a odhrnul si z očí pramen modrých vlasů. Vypadal spokojeně.

Tak a je to tady! Další kapitola je na světě. Možná, že do konce týdne stihnu i Kouzlo Vody, ale nic neslibuju ;). Sisi ^.^

Na obrázku je Merryin salát (To jste nepoznali co?)

Dvě strany kartyKde žijí příběhy. Začni objevovat