Hoşgeldiniz 🧡
Yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz ☺️
.....
Misafirleri ugurladiktan sonra kimseyle konuşmadan odama geçtim.
Yatağa oturup düşünmeye başladım.
Ne yapmam lazımdı?
Emirhanla bir yola girmek istediğime emin değilim.
Kimseyle bir yola girmek istemiyordum.Odanın kapısı çat diye açılınca yerimden sıcradim.
Gelene baktım.
Selindi.
Yanıma gelip oturdu
:Eee
Dedi
Seline bakıp
:Selin ben ne yapıcağımı bilmiyorum.evlenmek için çok erken gibi geliyor.ama bir tarafım kabul etmem gerektiğini söylüyor.Selin: Elif'im niye böyle düşünmeye başladın. Kararını vermişsindir diye düşündüm.
Ona emirhanın dediklerini anlattım.
Selin bunları duyunca
Selin;elif cidden ne desem hiç biliyorum.sen kalbimden geçeni yap. Allah'a bol bol dua etmeyi unutma canım.ben şimdi eve gidiyorum annem çağırdı birde annen 2 güne kararını versin dedi. Çocuk gidicekmiş. Olumlu olursa gitmeden önce bir kere daha buluşurmuşsunuz.Ben:tamam hadi Allah'a emanet ol.
Selin yanağımdan öpüp odadan çıktı bende kıyafetlerimi degiştirip yattım.
........
Sabah namazına kalkıp namazımı kıldım .ruhumun ferahlaması için Kuran'da okuduktan sonra uykum kaçmıştı saat 6.00 di saat 7.30 hastaneye gidiccegim için uyursam birdaha kalkamaya bilirdim o yüzden uyumamak en iyisi diyip assagi indim. Sabahları kahvaltı yapmayı sevmediğim için kendime sandviç hazırlayıp bir kenara koydum hastaneye gidince yerim.
Masaya annemler için kahvaltı hazırlayıp odama üstümü değiştirmeye çıktım. Beyaz mavi çizgili gömleğimi giyip altına bol kot pantolonumu giydim
Üstüneavi şalımı taktım altinada beyaz sporlarimi giyip evden çıktım direk hastaneye gitmicektim. Sahile inip biraz yürüyüş yapmak istemistim.
Sahilde yarım saat kadar yürüdükten sonra hastaneye geçtim.........
:Teyzecim bu ilaçları kullanırsan Allah'ın izniyle ağrıların hafifler.
Teyze:sagol evladım sen kaç yaşındasın
:22 yaşındayım
Teyze: maşallah pekte güzelsin yokmu sevdiğin
:Yok ilaçlarını aşşagidaki eczaneye götürüp benim adımı ver indirimli gelir.
Teyze hızlıca sorusunu geçiştirme memnun olmamıştı.
Teyze: sağolasın yavrum
Tebessüm ettikten sonra cebimde titreyen telefonumu elime aldım
Bir numara arıyordu:Alo?
0538***:alo elif
:Numaranız kayıtlı değil kimsiniz
0538****:ben emirhanın arkadaşının eşi Ayşegül, numarani banudan aldım.ben senden bir şey rica edicektim .
:Tabi Ayşegül hanım dinliyorum
Ayşegül:ya ben bir şeyden şüpheleniyorum da seninde doktor olduğunu duyunca dedim arkadaşların falan vardır.
:Neyden Şüpheleniyorsunuz
Ayşegül :ya ben gelsem meşgul değilsen hastanenin yakınlarındayım konuşsak hem tanışmışta oluruz.
:Tabii sen hastaneye gelince danışmana beni sor o beni arar ben yanına gelip alırım seni.
Ayşegül:tamam 15 dakkaya ordayım. Allah'a emanet ol
:Bekliyorum. Sende.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü usulü
Espiritualgenç doktorumuz ELİF 'in PÖH olan EMİRHAN la görucu usulü evleneceğini kim bilebilirdiki ?