Mehabalarrr tekrardan hoşgeldiniz.
......
Takı töreni bittikten sonra fotoğraf çekilmek için sıra beklemeye başladık.
Çoğu davetli Esra ve Ömer'i tebrik edip gitmişti .Sıra bize geldiğinde ailecek fotoğraf çekindik.
Düğün bitmişti Esra ve Ömer şırnağa godiceklerdi.
Ömerin işi askerlikti.
Esraya burda kalmasinin daha iyi olcani söylemesine rağmen Esra onunla gitmek istemişti. Ordaki bir köy okulunda öğretmen olarak ise başlıcak.
Umarım hayat onlar için güzel olur......
Sabah üstüme çöken ağırlıkla kalktım. Hazal kucağıma çıkmış bana sarılıyordu
Seline baktığımda yeni uyanmış bizi izliyordu.buruk bir tebessümle. Onun kardeşini özlediğini biliyordum.Dayım vefat ettikten sonra kardeşi yurt dışında bir kafe işletmek istemiş annesi çok kızmış ama dinlememişti .
Beni düşüncelerimden uzaklaştıran şey kafama yediğim yastık darbesiydi sıla hazalı kucağımdan çekmiş bana yastıkla vuruyordu. Selinde gelip üstüme çıktı onun üstünde sıla çıkınca boğulmaya başladım sonra sılanin saçını tutup çekmeye başladım sılada selinin saçını çekmeye başladı selinde benim saçıma doğru bir hamle yaptığı sırada kapı açıldı . Annem bu salaklar napıyor bakışı atarak odadan geri çıktı sonra selin kahkaha atmaya başladı bu sefer hep birlikte gülmeye başladık.
...
Sonunda odayı toplayıp kahvaltıya inebilmistik.
Yemekte annem babama kaş göz hareketleri yaparak bir şeyler söyle der gibi bakıyordu.
Annemin ne demek istediğini anlayan babam bana dönerek
:Kızım sen mesleğini eline aldın çok şükür şu okulda biterse senden rahatı yok.Ben: evet de baba şuan neden böyle dedinki?
Annem: annecim baban demek istiyorki artık yaşında geldi. E guzelsinde seni görmek isteyenlerde var. Bir gorussenmi
Annem pat diye söyleyince babam boğazını temizledi.
Babam: senin kararın kızım istersen görüşme.
Ben : kim beni görmek istiyormuş?
Annem: Cemile varya banunun annesi seni oğluna istiyormuş pek hanım hanımcık bir kız goruşseler ne güzel olur çokta yakısırlar demiş.
Ben: kime istiycekmiş beni? Niye ostocekmişki?
Selin hemen atlayıp
: Kime isticek bir tane oğlu var oda Emirhan.Dedi imali imali
Ben anneme dönerek
:Ya anne bilmiyormusun istemedigimi diğer söyleyenlere gorustumde noldu?Annem: biliyorum kızımda. Nasip bu işler yine bir görüş derim.
Ben : aff tamam anne gelsinler
Bu arada bu kadar rahat konuşmamın sebebi babam biz konuşurken balkona çıktı sigara içmek için yoksa ben utanırım babamın yanında .
Annem verdiğim cevaptan memnun olup gülümsemeye başladı
Annem aklına yeni gelmiş gibi bir anda hihhh dedi biz noldu falan derken
Annem: hemen bir tatlı matlı yapın akşama gelicekler
Anneme öküzün trene baktığı gibi bakarken
Annem : bakma öyle çocuk özel harekat polisi göreve giderse Allah bilir kaç ay sürer
Dedi ben hangisine şasircagimi bilemedim sonra annemin bizi zorla kaldirmasiyla itiraz etmeye başladık ama annem pekte oralı olmadı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü usulü
Spiritualgenç doktorumuz ELİF 'in PÖH olan EMİRHAN la görucu usulü evleneceğini kim bilebilirdiki ?