Untitled Part 4

35 7 6
                                    


" සචින් ඔයාගෙ නම්බර් එක ඉල්ලනව . මන් දෙන්නද " 

කවී ගෙ මැසේජ් එක දැකල මන් ටිකක් පුදුම උනත් , කලින් සිද්ද වෙච්ච  දේවල් එක්ක මන් එයාට නම්බ

ර් එක නොදී ඉන්න තීරණය කලා .  

" එපා කවී  . ආයිමත් ප්‍රශ්නයක් උනොත් . " 

එහෙමම ලැප් එක ඕෆ් කරල  සිංහල පොත අතට ගත්තෙ මට හැමදේකටම වඩා මගේ හීනෙට යන එක වටින නිසා . මට ලොකු හීනයක් තියනව විශාකා එකට යන්න . ඒකත් ඕලෙවල් බෙස්ට් රිසාල්ට් එකක් එක්ක . මන් කියන්නෙ හෑ කැන්ඩි හයිස්කූල් නරකයි කියල . ඒක තමයි හැමදාම මගේ පළවෙනි ඉස්කෝලෙ වගේම ජීවිතේට ගොඩක් දේවල් ඉගනගත්තු , ඕන්ම දේකට ලගින් ඉන්න හොදම යාලුවො ගොඩක් හම්බවුනු හොදම තැන. 

දවස් , මාස , හෙමින් ගතවෙලා අපිටත් නොදැනිම ඕලෙවල් එක්සෑම් එකත් කිට්ටු උනා. 

කාලය ගෙවිලා යන්නෙ අපිට හිතාගන්න බැරි තරම් වේගෙන් . අම්මගෙයි තාත්තගෙයි අතේ එල්ලිලා එක වසරෙදි ඉස්කෝලෙට ආපු අපි අද තනියම ගේට්ටුවෙන් ඇතුලට ඇවිත් ඕලෙවල් එක්සෑම් එකත් ලිය්ල . ආපහු ගෙදර යන්න හදනව . 

 ඕලෙවල් අන්තිම දවසෙ ටැමිල් පේපර් එකත් ඉවර කරල යාලුවො හම්බවෙන්න ගියේ ආයි කවද හම්බවෙන්න පුලුවන් වෙයිද , කියල දන්නෙ නැති නිසා . කට්ටියම තැන් තැන් වල සෙල්ෆි ගහනව , ගොඩක් මතක එකතු කරගත්තු ඉස්කෝලෙ ........ සමහර විට යාලුවොත් එක්ක මේ ඉස්කෝලෙට එන අන්තිම දවස අද වෙයි . දුකක් නැතුව නෙමෙයි . ඒත් මගේ හීනෙට යන්න නම් ගොඩක් දේවල් කැප කරන්න වෙනව .

" ජෙසී , උබල එනවද ? "
" කොහේ යන්නද ? "
" අද කට්ටියම ෆ්‍රී නිසා කේසීසී යන්න බැලුවෙ "
" ගෙදරින් එවන එකක් නෑ බන් " අම්මලගෙන් අහල බෑ කිව්වම බොරුවට හිත රිද්දගන්නෙ නැතුව , හැමෝටම බායි කියල ඇහැළ මල් වැටුන පාර දිගේ ඉස්කෝලෙ ගේට්ටුවෙන් එලියට ආවෙ ගොඩක් බලාපොරොත්තු හිතේ හිර කරගෙන .

දහස් ගාණක් ළමයි දුවගෙන එන පාර හැමදාම ඇහැළ මල් වලින් වැහිලා තියෙන්නෙ හරියට කහපාට පාවඩයක් එලලා අපිව පිළිගන්න වගේ . 

එ ලෙවල්ස් වලට කට්ටිය එක එක සබ්ජෙක්ට් තෝරගත්තු නිසා යාලුවො ගොඩක් අය ඈත් වෙලා වගේ . ඕලෙවල් ඉවර උනාම අම්මයි තාත්තයි මට අලුත් ෆෝන් එකක් අරන් දුන්න නිසා , දැන් ඉස්සර වගේ කෝල් එකක් ගන්න අම්ම ගෙදර එනකන් බලන් ඉන්න , යාලුවඑක්ක චැට් කරන්න අම්මගෙන් ෆෝන් එක ඉල්ලන්න ඕන නෑ . 

කලින් මොන දේ සිද්ද උනත් අලුත් ෆෝන් එක හම්බවුනහම මට ආයිමත් ඉන්ස්ට හදාගන්න හිතුනෙ අපේ වයසෙ හැමෝම වගේ මේ වෙද්දි සෝශල් මීඩියා ගොඩක්ම යූස් කරන නිසා . කතාවක් තියනව නේ රෑ වැටුන වලේ දවල් වැටෙන්න එපා කියල . සමහර විට මන්  මේ කරන්නෙත් රෑ වැටුන වලේ දවල් වැටෙන එකම වෙන්න පුලුවන් . 

ඒලෙවල්ස් වල මුල් කාලෙ නිසා ලොකු ප්‍රෙශර් එකක් නොතිබුනත් දවසෙ වැඩ ටික කවර් කරල කේඩ්‍රාමා බලන්නයි යාලුවො එක්ක ක්ගැට් කර කර ඉන්නයි පුරුදු වෙලා හිටියා . හැමෝගෙම ස්ටෝරි වල තියෙන්නෙ ඕලෙවල් රිසල්ට්ස් අවුට් වෙන්න යන එක ගැන . කවුරු මොනව කිව්වත් මට මගේ රිසාල්ට් එක ගැන විශ්වාසයක්  තිබුනා . එක්සෑම් ලියල ඉවර වෙනකොටම මන් මගේ රිසාල්ට් එක දැනගෙන හිටියා . ඔව් මන් දැනගෙන හිටියා වගේම මට ඒ නමයක් තිබුනා . 

මගේ රිසාල්ට් එක දැක්කම මට වඩා සතුටු උනේ අම්මයි තාත්තයි අයියයි . එයාලගෙ ඇස් වල තියන සතුටු කදුලු මන් එදා හොදටම දැක්කා   . අපේ දිනුමකදි හදවතින්ම සතුටු වෙන්නෙ පවුලෙ අය තමයි කියල එදා තමයි මට හොදටම තේරුණේ . 

මන් මගේ හීනෙට අඩියෙන් අඩිය ළං වෙනව . අද මන් යන්නෙ ...............


_______________________________________________________________

ඉදිරියට 


අද චැප්ටර් එක ගැන ලොකුවට සැටිස් නෑ . කතාව කියවන අයගෙ බලවත් ඉල්ලීම් මත ඉක්මනට අප්ඩේට්ස් දෙන්න බලන්නම්   කතාව කියවන , කමෙන්ට් කරන වෝට් කරන හැමෝටම ගොඩාක් ස්තූති..... 

Blossoming Love | onhold |Where stories live. Discover now