~ 2.Bölüm ~ | Cam Kuşu Sinan.

87 5 8
                                    

Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar bölüm bi kaç aydır gelemiyo biliyorum taşınma durumları falan oldu baya yoğundum. Her neyse bölüme geçelim.
...

Öykü'den:
Dün eve dönmüştüm ve hâlâ sinan'a karşı öfke, kin ve nefret doluydum.
Ve bugün duruşma vardı saat 10.00 da mahkemeye gidicek dilekçe vericektim
...
SABAH SAAT 06.00:
Öykü:günaydın."

Serap:günaydın kızım."

Öykü:ben çıkıcam hızlıca bi şeyler hazırlar mısın bana?."

Serap:Tabi nereye?."

Öykü:Boşanma Dilekçesi vermeye."

Serap:bak kızım sinan sad-."

Öykü:allah aşkına bana sinanı savunma anne."

*YARIM SAAT SONRA*:
Öykü'den:
Dilekçeyi vermiş ve ordan ayrılmıştım biraz hava almak için arabayı almamıştım gelirken yürümeyi tercih ettim.

Telefonumun çalmasıyla irkilip telefonu aldım vee..

*"SİNAN'IMM💕 Arıyor..."*

Allah kahretsin numaranın adını nası değiştirmeyi unuturum.

Telefonu kapatıp çantama koyucakken.. Ayy bi rahat bırak ya! Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

Öykü:ne var?."

Sinan:Nerdesin?."

Öykü:sanane? Sen benim neyimsin ki ben sana nerde olduğumu söyliyim?."

Sinan:kocanım!."

Öykü:kocalığını hiç aratmıyosun maşallah, hadi canım hadi!." Diyerek Yüzüne Kapattım ve yürümeye devam ettim.

*AKŞAM SAAT 23.54*:
Eve gelmiş yorgunluktan ölüyodum odama çıkıp üstümü değiştirdim ve yatağa girip telefonu elime aldım.

*BİR YENİ MESAJ*
SİNAN'IMM'💕:

-"Uyudun mu Prenses?."

-Evet.

-"Cama bak."

*GÖRÜLDÜ.*

Öykü'den:
Ne diyodu bu adam? Cama baktım vee.. Oha ya! Öfff!

Öykü:Sinan?." Camı Açtım ve suratına baktım evimin camına merdiven dayamış duruyodu.

Öykü:Noldu bay Cam Kuşu?."

Sinan:Beni Kandırabiliceğini mi düşünüyosun?."

Sinan:İremde yaptıklarından dolayı çok pişman-."

Öykü:bana irem deme! Onun ismini duyduğumda aklıma senin beni nası aptal yerine koyduğun geliyo! Senden de! İrem'den de nefret ediyorum! Allah belanızı versin!."

Sinan:öykü'mm bak güzel sesli karım."

Öykü:Ben artık Güzel de değilim.. Senin güzel sesli karında değilim... Hele güzelin hiç değilim!."

Öykü:Mahvettin be! Hayatımızı mahvettin! Ben kaç defa ağlayacağım senin yüzünden kaç defa daha can-."

Sözümü kesen sinan'ın dudaklarıma yapışması olmuştu geri çekildiğinde tokat attım.

Öykü:Napıyosun sen ya!."
Öykü:hem benim sevgilim var." dediğimde sinan'ın gözlerindeki öfkeyi kıskançlık krizlerini ve bi çok negatif duyguyu gördüm sonra sesini yükseltti ve:

Sinan:Kim o Sevgilin!."

Öykü:ya bağırma! Annemleri uyandırıcaksın."

Sinan:Beni Delirtme öykü!." Diyerek kolumu sert bi şekilde tuttu öfkesi ve ihanet duygusu, üzüntüsü onun bunları yapmasına neden oluyodu bende bozuntuya vermeyerek:

öykü:Delirirsen ne olur?, ne yaparsın? Ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın!."

Öykü:sen bana bunu binlerce kez yaşattın! Şimdi karşıma geçmiş hesap soramazsın ayrıca yarın duruşma var boşanıyoruz bitti!.. Buraya kadar!."

Öykü:artık boşandıktan sonra irem'inle ne istiyorsan yaparsın ya sen dert etme bunları." dedim ve merdiveni aşağı itip camı kapattım perdeyi çekerken sinan'ın düşüşüne gülmeden edemedim.

Sinan:Ahh! Öyküü!."

Yatağa girdim ve başımı yastığa koydum.

*SABAH*:

Sabah Birinin inleme sesleeriyle uyandım yaa öfff sinan!

Hemen aşağı inip:

Öykü:sinan!."

Sinan:Aşkım?."

Öykü:Yılışma!, bunun ne işi var burda ya?."

Doğa:sabah dışarda kütüğün üstünde yatıyodu üstünde de bi şey yoktu."

Sinan:öyküü, başım ağrıyor güzelim-."

Öykü:irem yapar merak etme hatta ara gidin siz bi otele orda yapar."

Sinan:irem dün beni aradı seninle barışmak istiyormuş."

Öykü:ikinize de çok büyük çektiricem."

Öykü:bu imkânsız aşkmış alıştır kendini."

Öykü:ayaklarıma kapanıp özür dileyeceksiniz!."

Öykü:ben sana Ayıcık diyodum ama sen benim sevdiğim adamı yıllar önce beni iremle aldatarak öldürdün zaten."

Öykü:artık gözümde 5 kuruşluk değerin yok, zaten merak etme sizin için çok güzel planlarım var."

| - BÖLÜM SONU - |

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALAN |ÖySin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin