Giriş bölümündeki resimler ile farklı olmasının nedeni flaschback içeriyor olması. Giriş bölümündeki Taehyung ve seokjin 18-19 yaşlarında. Şimdi seokjin ve Taehyung ise 33-34 yaşlarında olacak😘__
Her gecemde, akşamımda
Tütüyorsun gözlerimde
Her şafakta, her güneşte
Sana dair bi' şey var işteGecenin ayazı dondurucu bir şekilde kendini hissettiriyordu. Tıpkı gece gibi kara saçlara sahip genç adam balkonunda soğuğa aldırmadan önündeki bir fincan ılımış kahve ile oturuyordu.
Gözleri sanki her an gelecekmişçesine etrafı tarıyor ancak gelmeyeceğini bildiği halde bu umuda kapılmaktan kendini alıkoyamıyordu.
Masanın üstünde olan telefonuna uzandı ve ekranı açtı. Saat gece yarısını geçeli epey olmuştu. Bunu gören genç adam şaşkınlıkla yerinden kalktı. Bu kadar geç olduğunu fark etmemiş olması onun ne kadar derin düşüncelere dalmış olduğunun kanıtıydı.
Hızlıca içeri girmiş ve ılımış kahvesini mutfak tezgahına bırakıp üzerindeki şalı koltuğa atmıştı. Odasına doğru yavaşça ilerlemiş odasına girince de açık olan pencereyi kapatıp perdeleri sonuna kadar açmıştı. Gecenin karanlığını izlemeye bayılıyordu.
Ne büyük ne de küçük denecek yatağına uzanıp ince örtüyü üzerine çekti. Hava ne kadar soğuk olsa da yatağından kalkıp da kalın bir yorgan almaya üşeniyordu.
Hem derin uykulardan nefret ediyordu. Derin bir uykuya dalıp da onu kaçırmak istemiyordu. Bu yüzden soğuğa aldırış etmeden gözlerini geceye - gökyüzüne - çevirdi.
Yıldızlar o kadar sönük görünüyordu ki eğer dikkatlice gözlerini kısıp bakmasa da göremeyeceğine emindi.
Gözleri gökyüzüne dalmışken gördüğü hilal ile yutkundu. Gözlerini kaçırdı, tekrar yutkundu ve gözlerini tekrar gökyüzüne çevirdi.
"Hyung sence yıldızlar Ay'ı korumakla görevli muhafızlar olabilir mi? " Diye sordu küçük olan. Yaşının küçüklüğü asla konuşmalarına yansımamış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Karanfil
Fanfiction[ Tamamlandı.] Vermedim adını zora koydular Aşkın mezarını cana oydular Camlara düşüyor yaşı yedi göğün Ellerin elime niye kapı duvar?