Beraber seokjin'in evine gelmişlerdi. Seokjin hyungunun evini göreceği gerçeği ile heyecanlı heyecanlı soluklanıyordu.
Beraber eve girdiler. "Ayakkabıları çıkarıyor muyuz?" Diye sordu Taehyung. Seokjin hızlıca kafasını salladı ve hemen kapının yanındaki dolaptan ev terliği çıkardı. İkili içeriye geçince Seokjin salonun kapısını açmış ve her tarafı aydınlatmıştı.
"Geç otur hyung" dedi seokjin hemen koltuğu gösterirken. Taehyung kafasını salladı ve kabanını çıkarıp koltuğun kenarına koydu ve oturdu. "Su içer misin?" Diye sordu seokjin.
"Evet, lütfen"
Seokjin mutfağa girdiği gibi sırtını duvara yaslamış ve kalbini tutmuştu. Az önce yaşadıkları aklına dolunca çığlık atmamak için kendini zor tuttu.
Daha fazla bekletmemek adına bardağı doldurdu ve götürdü. Taehyung su için teşekkür edip yavaş yavaş içerken seokjin ne yapacağını, konuşacağını şaşırdı.
Taehyung suyu bitirip bardağı masaya koydu. Etrafta kısa bir sessizlik oldu. Seokjin artık sıkıntıdan ayaklarını sallamaya başlamıştı. Bu yüzden bir çare bulmak adına düşündü. En sonunda "Film izleyelim mi?" Diye sordu. Taehyung fark etmez anlamında omuz silkerken seokjin televizyonu açtı ve kumandayı Taehyung'a verdi.
"Sen film seçerken bende atıştırmalık bir şeyler getireyim" dedi. Taehyung kafasını salladı.
Seokjin hızlıca çikolata ve cipsleri tabaklara dizdi. Ardından patlamış mısır yapmak adına küçük bir tencere çıkardı. Yaklaşık 10 dakika içinde her şeyi hazırladı ve içeriye taşıdı. Bu sırada Taehyung bir film seçmiş ve açmıştı.
Seokjin masaya en sonunda mısırları bırakınca yutkundu taehyung. "Seçtin mi?" Diye sordu seokjin bu sırada. Taehyung kafasını salladı ve "24 ayrı kişiliği olan bir adamı anlatıyor. Split ismi" dedi.
Seokjin kafasını salladı ve "aç bakalım ilginç duruyor" dedi. Taehyung filmi başlattı ancak gözlerini patlamış mısırdan alamıyordu. Seokjin kaseyi kucağına almış ve Taehyung'un tam yanına oturmuştu. Arada Taehyung'un ağzına da tıkıyordu ancak çoğunlukla o yiyordu
Taehyung aklına gelen anı ile yutkundu. Gözleri titrekçe kapanıyordu.
Geçmiş:
"Ommaaa!" Diye neşeyle bağırdı genç oğlan. Neredeyse 15 yaşına basmıştı. Masanın üstünde gördüğü cips ve çikolata paketlerine aşk dolu gözlerle bakıyordu
Annesi oğlunu gördüğü an gülümseyerek yanına gitti ve "Canım" dedi. Taehyung gülümseyerek onun yanağına öpücük kondurdu ve yavru köpek gözlerini iyice açarak "Lütfen birazcık çikolata yiyebilir miyim?" Dedi nazlı nazlı.
Annesi onun tatlılığına iç çekti ve "Bebeğim baban... biliyorsun" dedi pişmanlık ve kederle ancak taehyung umursadı ve "o evde değil ki! Nereden bilecek yediğimi" diye sızlandı.
Annesi gülümsedi ve "Baban sayılarını istedi, biliyorsun taehyung baban çok kızıyor" dedi. Ancak Taehyung onu dinlemeden sandalyeye çıktı ve masanın üzerinde duran patlamış mısır kasesine uzandı. Onu kendine çekti ve avucunu doldurup ağzına tıkadı. Annesinin ona olan şaşkın bakışlarını görünce kıkırdadı ve "Bunu da saymış olamaz ya" dedi.
Tam bir avuç daha alacakken mutfakta gür bir ses duyuldu. Babası gelmişti.
"Kim Taehyung!" Diye bağırdı. Taehyung'un avucundaki tüm patlamış mısırlar masaya ve yere düşerken korkuyla sandalyeden kalktı.
Babası hızla ona doğru ilerledi ve kolundan çekiştirip durdu. "Sana demedim mi abur cubur yemek yok!" Diye çığırdı.
Taehyung titriyordu korkudan. Babası ne zaman bu kadar sinirli olsa ona şiddet uyguluyordu ya da ceza veriyordu. Taehyung bu yüzden onu annesi kadar çok sevmiyor ve önemsemiyordu.
"Ama baba herkes yiyebiliyorken ben niye yiye-" titreyen sesiyle başladığı cümleyi bitiremeden babası cılız kolunu daha da sıkmış ve yüzüne doğru tükürerek bağırdı "Sen herkes misin?!"
Taehyung dolu gözleri ile ona bakıp kolunu bırakması için yalvarıyorken babası onu duymamış ve "Sen her zaman zayıf kalacaksın dedim! 55 kiloyu geçmeyeceksin demedim mi!" Taehyung artık kendini tutamıyor ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Bu annesini korkutmuş ve kocasının kolunu çekmesi adına bastırmıştı ancak eşi onu kenara itip düşmesine neden olmuştu. Taehyung annesinin acı dolu sesiyle daha sesli ağlamaya başlayınca babası sinirle onu duvara itti.
Ancak daha duvara çarpamadan masadaki suyun dökülmesine nedeniyle ayağı kayan Taehyung yeri boylamıştı. Düşerken kafasını masanın köşesine çarpmış ve ağır bir darbe almıştı.
Taehyung yerde boylu boyunca bilinçsiz bir şekilde uzanıyorken babası onun kalkması adına birkaç kere sert bir şekilde dürttü. Ancak uyanmayan taehyung ile yere çöküp yan düşen kafasını düzeltti. Ancak gördüğü görüntü ile gözleri kocaman açılmıştı.
Taehyung'un kafasından kanlar damlıyordu...
-
"Hyung!" Diye seslenen seokjin ile irkilerek gözlerini açtı Taehyung. Bu sırada seokjin ona endişe ile bakıyordu. "Bir sorun mu var?" Diye sordu seokjin.
Taehyung kafasını iki yana salladı ve "Yoruldum bugün, ondan oldu herhalde" dedi. Seokjin başta inanmıyormuş gibi baksa da sonra "istersen uyuyabilirsin hyung, boş oda var" dedi. Taehyung kafasını iki yana salladı ve "filmi uzun zamandır izlemeyi istiyordum izleyelim"
Seokjin kararsız görünse de kafasını salladı ve filme döndü. İkili neredeyse gece saat 2' ye kadar film izlemişti.
Taehyung o kadar dalmıştı ki anılarına ve filme nasıl ayrı iki şeye aynı anda odaklandı anlamamıştı bile. Filmin bittiğini gösteren yazılar çıktığında seokjin'e döndü. Ancak onu uyurken gördüğünde şaşırdı.
Küçük olan kafasını koltuğa dayamış uyuyordu. Taehyung gülümsedi ve yanındaki kaseyi masaya bıraktı. Ardından seokjin'i koltuğa doğru uzattı ve kenarda duran pikeyi üstüne attı.
Seokjin uzandığı gibi yastığa sarılmış ve pikenin içinde küçülmüştü. Bu tatlı görüntü gülümsemesini sağlarken seokjin'in önünde diz çöktü ve izlemeye başladı.
Yıllar geçmişti, küçüğü hâlâ aynı masumiyet ve güzelliğe sahipti. Taehyung çok seviyordu çok çok çok seviyordu, ama nasıl belli eder bilmiyordu.
Gözlerini kapattı ve loş ortamda iken derince içine çekti tatlı kokuyu. Sonra dolan gözlerini açtı ve fısıldadı;
"Bir ay ışığı altında geldin
Bir daha gitmeye iznin yok
Sevgili, ey sevgili, en güzeli
Senin benden başka kimsen yok..."Uzun zaman oldu ancak anlayış göstermenizi istiyorum öğrenciyim ve derslerim çok zorlu!
Umarım beğenmişsinizdir ✨
Yazar sizi seviyor 💜
Taejin sizi seviyor 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Karanfil
Fiksi Penggemar[ Tamamlandı.] Vermedim adını zora koydular Aşkın mezarını cana oydular Camlara düşüyor yaşı yedi göğün Ellerin elime niye kapı duvar?