Ollin nk
Saavuimme Aleksin kanssa ravintolalle.
Nousin autosta ja kävelin Aleksin puolen ovelle. Avasin sen hänelle. "Voi kiitos komistus" Aleksi sanoia ja suukotti minua poskelle. Minä katsoin ettei ympärillä näy ketään ja sen jälkeen suutelin Aleksia.
"Noni mennää" Aleksi huikkasi ja otti ilmeisesti lompakon autostani. Kävelimme käsikädessä ravintolalle kunnes joku fani huusi "Olli, ALEKSII" ei jäänyt epäselväksi kumpi meistä oli hänen lemppari.
Pysähdyimme molemmat. "Otetaako kuvat?" Aleksi kysyi minulta ennen kun fani oli kerennyt luiksemme.
"Varmaa me voitas" Vastasin. Aleksi nyökkäsi.
Fani oli luonamme ja pyysi kuvia ja haleja.
"Tota meijön pitäs nyt jatkaa matkaa" Aleksi ilmoitti. "Okei kiitos paljon" fani itki hysteerisesti. Lähdimme kävelemään kohti ravintolaa.
Nyt olimme ravintolalla. "Meil ois tollane huone kahelle hengelle nimellä Olli Matela." Sanoin jollekkin tarjoilialle. "Hmm mä käyn tarkistamassa asian." Tämä sanoi. Jäimme sitten seisomaan keskelle ravintolaa. Siellä oli paljon ihmisiä. Aleksi yritti suudella minua mutta laitoin sormeni tämän huulille siten ettei hän pysty siihen.Aleksin nk
Miksi Olli ei halunnut että suutelin häntä? "Joo seuratkaa minua" tarjoilia yhtäkkiä sanoi. Olli lähti seuraamaan tätä ja lähdin Ollin perässä. Pääsimme "huoneeseen" ja tarjoilia oli lähtenyt ja selittänyt että sitten kun haluamme tilata painaisimme nappia. Mitä olen tehnyt? Tai mitä en ole tehnyt? Miksi? Häpeääkö Olli olla kanssani? Miksi hän ei suudellut minua? Yhtäkkiä tajusin että olin saanut oaniikki kohtauksen. Olin romahtanut maahan.
Olli silitteli selkääni ja selitti että minun täytyy hengittää hänen kanssaan samaa aikaa.
"Keskity nyt vaan hengittämiseen" Olli sanoi.
Hetken päästä olin rauhoittunut ja halasin Ollia. Hän halasi takaisin ja pussasi hiuksiani.
"Sitten kun pystyt, jaksat tai haluut niin voitko lertoo mistä toi alko?" Olli kysyi minulta. Menimme istumaan pöydän ääreen kasvotusten. Siinä oli pieni pöytä ja molemmilla puolilla noin kahden ihmisen mentävät sohvat. "Häpeeksä olla munkaa?" Päätin kysyä. Olli näytti järkyttyneeltä ja hämmästyneeltä.
"Miten nii?" Olli kysyi. "Nokun et voi ees pussata mua" Sanoin.
"Voinhan. Mutta jos tarkotat sitä ku yritit pussaa mua tuolla niin en oo vielä valmis pussaamaan tai näyttämään sitä että ollaan yhessä kaikille ku en oo ees varma oonko homo vai bi vai mikä vittu" Tuo sanoi.
En ollut edes ajatellut tuota. Minulta vierähti kyynel poskelle.
"Mut Aleksi" Olli sanoi ja tuli istumaan viereeni. "Mä rakastan sua tosi paljon. Eniten koko maailmassa." Hän jatkoi. "Mäki sua" minä sanoin ja halasin Ollia tiukasti. Olli nosti päätäni ja suutemi minua. "Pitäsköhän tilaa jotai?" Mietin.
Ollu oli mennyt jo takaisin toiselle puolelle istumaan. "Pitäs varmaa" Olli sanoi. Painoin nappia koska se oli minua lähempänä. Hetken päästä tarjoilia tuli. Siis huoneeseen. "Mitä haluaisitte tilata?" Tarjoilija kysyi. Tiesin että Olli tykkää spaghetista. "Me voitas ottaa yks tollane kahen hengen spaghetti" minä sanoin. Olli hymyili. "Ja sit juomaks viiniä molemmille" Olli sanoi. "Tilaatteko muuta?" Tarjoilia kysyi. "Ei tarvii" sanoin. "Okei 20min niin tuomme ruuat" nainen sanoi ja lähti huoneestamme.
"Mää rakastan sua" Olli sanoi ja laittoi kätensä minu käsieni päälle. Käteni olivat siis pöydällä.
Hymyilin hänelle. Kaivoin puhelimeni taskustani ja etsin whattsapp ryhmän jossa oli bc ja crew. Ryhmän nimi on Tommin lapsoset. Otimme Ollin kanssa kuvan.Tommin lapsoset
Aleksi: *Kuva* Ollaan syömäs😍
Niko: söpöö
Mikko: ette ala sit nussimaa vaikka toi onki tollane ns. oma huone
Olli: Ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Tommi: Ette oo vittu tosissanne...
Ollin nk
Timeskip 20min
Saimme jo ruokamme ja viinimme. Tarjoilia oli toivottanut hyvää ruokahalua. Entä jos en halua syödä ruokaanne vaan tuota vastapäätä istuvaa miestä?
أنت تقرأ
Are we bad idea?// Oleksi
أدب الهواةOlipa kerran kuusi henkinen poikabändi. Mitä tapahtuu jos kaksi miehistä rakastuu palavasti? Selviävätkö he tästä yhdessä? Mitä jos he paljastuvat faneillensa? ⚠️trigger warning⚠️ -boyxboy -smut -alkoholi -kiroilu