Ollin nk
Olin Joonaksen kotiovella taas. Koputin oveen. "Moro" Joonas huikkasi ku avasi minulle oven. "Missä Aleksi?" Minä kysyin kun riisuin kenkäni.
Joonas osoittaa parvekkeelle.
Kävelen parvekeelle ja avaan parvekkeen oven.
Näin Aleksin istumassa lattialla. Istuuin Aleksin eteen.
Molemmat istuimme risti-istunnassa, siten että jalkamme koskettivat.
"Sori ku mä vaa lähin pois äsken. Mä en vaa tienny mitä vastaa" Kerroin hänelle. Aleksi nyökkäsi ymmärtäväisesti.
Minä jatkoin "Mä en tiedä kui ihastunu muhun oot..." "Tosi paljon" Aleksi keskeytti. Hymyilin hänelle.
"Mutta ku Aleksi mä en tiiä. Mä sillai oon ehkä homo kuiteski mut ku bi mä en tiiä. Mut sen tiiän etten vois olla sunkaa yhessä. Pelottaa fanit ja tälläi kaikki. Sori oikeesti." Minä kerroin. "Ei se mitään mulle riittää et saan ees olla sunkaa. Ja mä ootan sua aina. Vaikkei sulle ikinä tuliskaa tunteita mua kohtaa mä ootan sua. Oon täällä sua varten" Aleksi kertoi.
Vaikka en olisi halunnut minulta vierähti pari kyyneltä.
"Ollii älä itke" Aleksi sanoi ja pyyhki kyyneleeni pois.
Halasin Aleksia lujaa. Kaadoin meidät makaamaan lattialle.
Menin Aleksin viereen makaamaan. Pois hänen päältänsä. "Joko se Olli tuli?" Porko huusi parvekkeen ovelta naurahtaen. Näytin keskisormea hänelle. Joonas lähti ovelta ja sulki oven perässään.
Otin Aleksin halaukseen. Olimme kasvokkain. Välillämme oli noin 15cm.
Silitin Aleksin poskea. "Oot niin hyvän näkönen" Aleksi kertoi. "No niihä sä ootki" vastasin.Tommin nk
"Meenks mä taas kattoo ettei se Olli ihan oikeesti tuu kohta mun parvekkeelle?" Joonas mietti.
"Älä ny viittis häiritä niitä. Antaa niiden tehä mitä tekee mut sit siivoo ite omat sotkut ja ostaa uudet kalusteet jos ne ne rikkoo." Sanoin Joonakselle. Joonas nyökkäsi.Aleksin nk
"Olliii lopetaaah" minä melkein kiljuin parvekkeella. Siis Olli kutitti minua koska olin vahingossa potkaissut Ollia sinne minne ei olisi pitänyt potkaista. Tiedät kyllä.
"Pyydät kyllä ensin anteeks" Olli vaati.
"Oh-okeihh... Ahanteeks" vaikersin samalla kun Olli vielä kutitti minua. Sitten hän lopetti.
Hän tuli makaamaan taas viereeni. Laitoin pääni hänen rintaa vasten.
Olli halasi minua. Tunsin hänen pussaavan minua tukkani sekaan.
Meilkein sulan. Halasin Ollia.
Nostin pääni ja katsoin Ollia. Minä päätin suudella häntä. Suutelin tätä. Tämä oli parempi pusu kuin noin tunti sitten pullon pyörityksessä. Paitsi että Olli ei vastannut siihen.
"Öh s-sori" minä sanoin häpeissäni Ollille. "Ehei mun ois pitäny" jatkoin. Lähdin kävelemään kohti parvekkeen ovea. "Oota" Olli sanoi ja käveli nopeasti luokseni. Katsoin Ollia. Olli suuteli minua. Mitä? Olli vitun Matela, maailman täydellisin ihminen. Suuteli minua? Tän täytyy olla unta. Ihan sama. Suutelin takaisin.
"Sähän sanoit ettet vois olla munkaa yhes?" Ihmettelin.
"Joo mut oikeesti vitut siitä mitä muut ajattelee. Jos mä rakastan sua ja sä rakastat mua, niin mikä estää?" Olli kysyi. "Ei mikään!" Huudahdin ja halasin Ollia.
Olli halasi minua takaisin.
"Tarkottaako tää nyt et oon yhessä Olli Elias Matelan kanssa?" Kysyin Ollilta. "Joo" tämä vastasi ja pussasi minua.
Avasin parvekkeen oven. Pidin toisella kädelläni Ollin kädestä kiinni. "Ootteko te nyt niiku pari?" Joel kysyi.
Ollin nyökkäsi puolestani. "Onnee" Niko sanoi ja tuli halaamaan meitä.
"Vihdoin" Joonas huikkasi keittiöstä. "Onnee" Tommi sanoi.
"Näyttäkää se meille." Joel pyysi.
"Mitä se Joel haluaa nähdä?" Olli nauroi.
"No SEN" Vastasin ja nauroimme Ollin kanssa. Sitten Olli kaappasi minut halaukseen ja suuteli minua. Se tuntui täydelliseltä.Sanoja: 525
ESTÁS LEYENDO
Are we bad idea?// Oleksi
FanficOlipa kerran kuusi henkinen poikabändi. Mitä tapahtuu jos kaksi miehistä rakastuu palavasti? Selviävätkö he tästä yhdessä? Mitä jos he paljastuvat faneillensa? ⚠️trigger warning⚠️ -boyxboy -smut -alkoholi -kiroilu