Nikon nk
"Olikse Minna siis tulos?" Aleksi kysyi. Aleksi istui jalat Joonaksen sylissä ja nojasi Olliin. Olli suukotteli Aleksin hiuksia varmaan joka toinen sekuntti. Aika söpöä. "Joo se tulee noin 30 minuutin päästä" minä vastasin ja nappasin noista kolmesta kuvan.
Kaikki katsoi omia puhelimiansa hiljaa. Paitsi Olli katsoi Aleksin puhelinta.Aleksin nk
Tajusin että Olli katsoi puhelintasi. Minä menin kameraan ja räpsäsin nopeasti kuvan meistä. Näytin kuvan Ollille ja hän alkoi nauramaan. Minäkin nauroin. Olli näytti niin söpöltä. Ja hänen ääni kuulosti taivaalliselta.
"Ollii" Minä sanoin hetken jälkeen ku molemmat oltiin naurettu. "Mitä rakas?" Olli kysyi.
"Vien sut tänään syömään illalla" Kerroin.
"Niinkö teet?" Olli ihmetteli. "Mhm" nyökyttelin. "Entä jos mul ei oo rahaa" Olli mietti. "Miks?" "Noku me mennää sinne ravintolaa" Hän kertoi. Mähän sanoin että minä vien hänet syömään. "Mä maksan hölmö" sanoin.
"En suostu tohon" Olli sanoi. "Lopeta mä maksan." "No sitte mä varaan meille pöydän" Olli kertoi. "Aijaa. Mihi aattelit?" Kysyin. "Sano sä" Olli sanoi.
"Mä vien sut syömään. Sä päätät" "en suostu" Olli sanoi. "Aijaaha no varaa sit siihe uutee ravintolaa siin keskustas. Se on kuulemma tosi romanttinen ja sillee" Päätin.
"Okei" Olli sanoi ja kaivoi puhelimensa taskusta. Hetken päästä hän ilmoitti varanneensa sieltä jonkun yksityis huoneen jonne tulee tarjoilia aina kun painaa napista. Eli saisimme olla rauhassa.
"Vittu että rakastan sua" Olli sanoi ja nojasi minuun niin lujaa samalla suudellen minua että kaaduimme Joonaksen syliin.
"Kolmas pyörä pyöri pois" Tommi sanoi lauaen Joonakselle. Joonas otti asian vähän liian tosissaan ja yritti pyöriä altamme. Me vähän nousimme Ollin kanssa että Joonas pääsisi pyörimään sohvalta. Hyvinhän se meni kunnes Olli päätti auttaa Joonasta tönäisemällä Joonaksen alas sohvalta. "Aaaaiaiai VITTU AI VITTU" Tuo ulvahtaa. Sitten kuuluu rämähdys. "Mitä te oikee riehutte?" Minna kysyy ja kävelee keittiöstä huolestuneen näköisenä. Myös Joonaksen tyttöystävä Julia tulee keittiöstä. En edes tiennyt että he olivat tulleet. Julia ryntää Joonaksen luokse. "Joonas sattuko?" Hän kysyy huollissaan. "Ai vittu mun keskisormi" tämä sanoo. "Näytä sitä" Julia sanoo. "Se kuuluu Ollille" Hän sanoo ja näyttää Ollille keskisormeaan.
Ollin ja minun hymyt hyytyivät tuohon.
"Mikä nyt?" Joonas kysyi. "K-kato sun sormee" Olli vastasi. Joonas katsoi sormeaan. Se oli hieman musta. Jos se oli jo nyt musta millainen se olisi kohta.
"Joonas nyt me lähetään sairaalalle" Julia sanoi Joonakselle.
"Haista paska Olli" Joonas sanoi samalla kun Julia vetää häntä ovelle päin.
Julia ja Joonas lähti nopeasti.
"Mihi Porko katos?" Niko sanoo kun tulee keittiöstä. "Lähti sairaalaan Julian kans" Minna sanoi pokkana.
"Aa okei... Hetkone miks?" Niko sanoi.
Olli naurahti. "Joonakselle tuli pipi sormeen" sanoin. Olli naurahti.Timeskip 1,5h
"Ootteks te lähös sinne illalliselle?" Tommi kysyi kun kaikki istuttiin olohuoneessa kukin missäkin. Paitsi Julia ja Joonas. He ovat vieläkin sairaalalla. Luultavasti jonottavat vieläkin päivystyksessä.
"Joo me voitas lähtee itseasiassa nytte" vastasin. "Mihi meette?" Joel kysyi.
"Siihen uutee neljän tähden ravintolaa keskustassa" vastasin.
"Romanttista" Minna sanoi hymyillen meille.Sanoja: 472
YOU ARE READING
Are we bad idea?// Oleksi
FanfictionOlipa kerran kuusi henkinen poikabändi. Mitä tapahtuu jos kaksi miehistä rakastuu palavasti? Selviävätkö he tästä yhdessä? Mitä jos he paljastuvat faneillensa? ⚠️trigger warning⚠️ -boyxboy -smut -alkoholi -kiroilu