Aleksin nk
Olli istui minua vastapäätä. Pelasimme pullon pyöritystä Nikon, Ollin, Tommin, Joelin ja Joonaksen kanssa. Koko bändi kasassa.
Joonas joka tiesi tunteistani Ollia kohtaan pyöräytti pulloa ja se osui minuun. Joonas mietti hetken mitä sanoisi. "Aleksi... Pussaa Ollia" Joonas päätti.
Minä mulkaisin Joonasta murhaavasti. En halunnut että meidän ensi pusu tapahtuisi pakosta. Minä nousin ylös ja kävelin Ollin luokse. Istuin Ollin syliin.
Ennen pusua kuiskasin Ollin korvaan "mä tarkotan tätä oikeesti."
Sitten pussasin Ollia. Hän suuteli minua takaisin. "Söpöt" Niko huikkaa. Olli näytti tälle keskisormea.
Pusun jälkeen Olli hymyili söpösti. Olisi tehnyt mieli hyökätä tämän syliin ja suudella tätä siihen asti että kumpikaan ei saa happea.
Hän oli syötävän söpö.Timeskip 1h
Olimme lopettaneet pullon pyörityksen. Niko, Tommi ja Olli istuivat Joonaksen sohvalla.
Minä istuin heitä vastapäätä olevassa nojatuolissa ja Joel ja Joonas istuivat lattialla vierekkäin.
"Aleksi tuuks käymää tos parvekkeel?" Olli kysyy minulta.
Minä nyökkään ja lähden kävelemään kohti parveketta.
Päästyämme parvekkeelle Olli sanoi "Onko sulla tunteita mua kohtaan?" Toi oli suorasanasta.
"M-miten niin?" Kysyn.
"Mä tarkotan tätä oikeesti" Olli toisti kuiskaamani lauseen minulle.
Minä nylkkäsin pienesti. Olli huokaisi ja meni istumaan penkille.
Vilkaisin Ollia joka oli painanut kasvonsa kämmeniinsä.
Kävelin hänen luokseen. "Olli antee.." kerkesin sanoa kunnes Olli keskeytti minut huutamalla "Aleksi älä sano mitään! Mä en ole homo! Turha yrittää!" Sen jälkeen Olli lähti parvekkeelta ja näin kuinka hän oli eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan.
Romahdin lattialle itkemään.
Anteeks Olli mutten voi mun tunteille mitään. Eikä sun tarvii olla homo tykätäkses musta. Voit olla vaikka bi tai pan tai... Mitä mä yritän. En mä voi mun tunteille mitään. Ei myöskään Olli. Joonas avaa parvekkeen oven.
"Mikä Ollille tuli?" Hän kysyy. "Kerroin sille..." Vastasin. "Entä jos mä juttelen sille vähän?" Joonas kysyi. Minä nyökkäsin.
Joonas kaivoi puhelimensa taskustaan.Joonaksen nk
Ollin ja Porkon puhelu:
J: Olli
O: no mitä nyt
J: tuu takasi
O: en tuu
J: sä tiedät ettei Aleksi voi sen tunteille mitään.
O: nii tiiän mut mä en ole mikään homo
J: Olli sun ei tarvi olla homo tykätäkses Aleksista
O: ite sanoit ettei Aleksi voi sen tunteille mitään. Vittuuks mä sen enempää voin.
J: emmä sitä tarkottanu tuu nytte sopimaan tää Allunkaa.
O: no venaa vittu mä tuun
J: älä nyt vielä tuu tuu vasta ilalla Aleksin kanssa samaa aikaa
O: haahaa haista paskaOlli lopetti puhelun. "Olli on tulos" Ilmoitin. Aleksi hymyili. En tiedä oliko se sen takia että hän on kaksimielinen niinkuin minä vai sen takia että he sopivat asian.
Sanoja: 411
Täs mun eka luku uutta kirjaa:) mulla on myös one shotteja ja yks toinen kirja. Voitte käydä lukemasa jos kiinnostaa. Toivon et jatkatte tän lukemista sit ku julkasen lisää lukuja. Ja sit sori kirjotus virhe tarinan nimes mut en jaksa enää säätää mun kirjankannen kanssa.
Oon ottanu inspistä tähän kirjaan ihanalta ihmiseltä LasiLapsi ihan hänen luvallaan.
YOU ARE READING
Are we bad idea?// Oleksi
FanfictionOlipa kerran kuusi henkinen poikabändi. Mitä tapahtuu jos kaksi miehistä rakastuu palavasti? Selviävätkö he tästä yhdessä? Mitä jos he paljastuvat faneillensa? ⚠️trigger warning⚠️ -boyxboy -smut -alkoholi -kiroilu