Hayatında herkes sevmiştir. Bende sevdim öyle böyle değil. Ama o beni sevmemişti. Ben çok üzülüyordum. O benim bir ay suratıma bakmadı. Ama ben onun gönlünü almayı başarmıştım. Onu yananımda olmayınca çok özlüyordum. Onu yanımda olduğunda da özlüyordum. Çünkü ben onda kör olmuştum. Sana da kızamıyorum, sende karakterin kadarsın. Bir bulut ol hep peşinden gelirim. Yerimizde saymışız bitmiyormuşuz. Ben onu delice sevmiştim. Aşkımdan ölüyorum sen öl desen senin için ölürüm. Yani ben seni o kadar seviyorum ama sen bunun farkında değilsin. Denedim sensiz olmayı ama yapamadım. Sana çıkma teklifi ettiğimde üzerimde kocaman bir yük kalktı. Herkes demişti bu kız sana bakmaz demişti ama ben onları dinlemedim yani ben o kız yüzünden arkadaşlarımdan vazgeçtim. Aşk herşeyi değiştirir. Beni bir başka adam yapışını seviyorum beni böyle kabul ediyorsun kabul edişini seviyorum SENI SEVIYORUM. Kızdığında,küstüğünde bile.seni düşünen bir sevenin olması ne güzel. Ömrünü verecekmiş gibi hayatımıza gider ömrümüzü alır gider. Hani derler ya;"insan sevdiğinden hiç kırılır mı...?Aslında insan en çok sevdiğinden kırılır.." Küçücük yürekte dünyalar kadar "sen..." Sakın benim seni özlediğim kadar özleme canın yanar çiğerin sökülür nefesin kesilir dayanamazsın. Bazen ne kadar yalancı adamlar olabiliyoruz. Sen ve ben... Bilrlikte dünyayı değiştireceğiz. Benim yanımda değilsin ama hep aklımdasın. Ben istemem öyle iki günlük sevgili yüreğin varsa bir ömür sev beni. Benim sadece iki elim var bu yüzden hayata dört elle sarabilmem için sana ihtiyacım var. Mutluluğu sende bulan senindir,ötesi misafir. Tek duam var ellerini başkası tutmasın. Öyle biri varki ilk görüşte değil her görüşte aşık olduğum. Tekrarı yoktur bazı şeylerin... Hayat gibi ,aşk gibi,ömür gibi. Hiçbir.hayale sığdıramadığım tek gerçeğimsin ... Sevdim işte ! Ötesi yok. Ve ben dilek tutmadım hiç hep dua ettim ömrün ömrüme nasip olsun diye. Aşkım seni delice seviyorum keşke sen benim hayatımda olsan seni yasatırdım gününü ederdim. Şuan senden uzağım keşke yanımda olsan. Sürekli aklımdasındasın okuduğum kitaptan birşey anlamadım Inşallah Şuan beni düşünüyorsundur. Ama belki de düşünmezsin senin benden daha önemli işlerin vardır. Ölmek istiyorum ama senin için dayanmam lazım ya senin başına birşey gelirse kim kurtaracak sen ya sana karışan olursa napıcan kendini koruya bilcen mı? Hayır sen benim için çok önemlisin senin saçının bir teline zarar gelirse o çocuğun gelmişini geçmişini... Yani ben senin için ölürüm.