Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra yine geldim. Sizin Için bu ana Kadar Geçen olayımı anlatıcam. Rabia'ı tanıyorsunuz anlatmıştım. Onu çok özlüyorum hep yanımda olsun istiyorum ziyaretinde onu çok seviyorum sevmeye devam edicem ettik. Dediğin bir kere olur bunu boyut demiştim aşk. Onsuz hayat olmaz belki bana kızıyorsunuzdur ama aşk dediğiniz zor Olan birşey sevdin mi insan Daha bırakmak istemiyor. Ama o beni sevmiyor şeker hastası. Ama Geçen gün sevgilisinden ayrildi nerdeyse kalp krizi geçirecekti. Çok üzüldüm. Ne yapacağımı biledim sevgilisi dövecektim beni tuttular. Bir de arkasından yüzsüz gibi gülüyordu. Yani bildiğniz bu çocuk rabia ile oynadı bu olaydan bunu çıkarabiliriz. Arkadaşlar bazenleri keşke ölsem de bu açıları çekmesem. Özlemek çok zor birşey. Bu sene arkadaş olmuştuk o çocuk benimle arkadaşlığını bitirdi. arkadaşlar siz bitirirmiydiniz. O başkasının oldu ben ondan vazgeçmedim. Onla mutlu mu oldun. Ayrılmam alıştım sana. Ben seni yüreğimden atamam. Seni sevmek çok zor be gülüm. Keşke seni hiç sevmeseydim keşke seni hayatıma almasaydım. Bazenleri keşkeler çoğalıyor. sen olmazsan bu kalp ölür ve bir daha başkasını sevemez. Ya düşünün o kız için ailemi karşıma aldım arkadaşlarımla kavga ettim ve şimdi de keşke yapmasaydım. kimin hoşuna gider ki adı satıcı diye ortaya çıksın. O kız için disipline gittim ve sicilim bozuldu. Beni hayatından sildiğini biliyorum ama bu kalp birisini sevdiği zaman bir daha vazgeçmiyo. Bzanleri gidenler geri dönmüyo dönersede arkadaş olmuyo. Belki kurduğum cümleler size saçma geliyo olabilir ama herkezin başına gelebilir ama siz dikkatli olun sinsice yaklaşıyor ve ne olduğunu size anlatmıştın. Benden öyle kolay ayrılmicam ona çok kötü şeyler yapıcam ki ne olduğu şaşıracak. Belki ben oma yakışıklı gelmiyo olabilir ama o da kendini güzel zannetmesin. Annem diyo sen bu kızın neyini seviyorsun? Anne bu kalp güzelliğe bakmıyo kalbe bakıyor. ben hiç mutlu olamadım bir olayı bitiriyorum birisi başlıyor. Hasan diye bir abim o da askere gitti tek başıma kaldım o olmasaydı ben şuan burda olamazdım. Yani o kız için intihara kalkıştım. Ama onun haberi yok olsa da takmazdı bile çünkü ben onun için neyim ki kerkez gibi bir insanın. Bu bölümlük bu kadar arkadaşlar bir sonraki bölümle görüşmek üzere.