Yeni bir bölümde bu kitaba daha çok bağlanıyorum. Rabiayı bir türlü aklımdan silemiyorum.
Arkadaşlarıma sildim diyorsamda silemiyorum ben sevdim mi adam gibi severim. Ben öyle iki günlük sevgilere inanmam biliyorsunuz. Ben gün geçtikçe Rabiaya daha çok kenetleniyorum.
Bir sabah spor hocasından iki saatliğine boksa gitmek için izin istedim. Çünkü kafa dağatmaya çok ihtiyacım vardı. Boks hocam saolsun beni kırmayıp kabul etti. Boks günü gelmişti.
Boks yaparken sanki Rabiaya'nın sevgilisini dövüyordum. Eskisinden daha iyi oynamıştım boksu. Ama boks çıkışı müzik dinliyordum eve gidene kadar. Sanki biri beni çağırıyordu o sabah. Deli olmuştum. Arkamdaki bir çocuk babasına şöyle demişti. Baba önümüzdeki çocuk deli mi demişti. Ben acayip derecede çok sinirlendim babasının yanında çocuğu çok pis dövmüştüm. Başım belaya girmişti.
Çünkü çocuğun babası polisi aramıştı. Karakola gitmiştik. O sırada babam geldi karakola. Deli olmuştum. Çocuğun babasına içimden sövüyordum. Babam bana sordu memur beyin söyledikleri doğrumu dedi. Ben de doğru dedim. Çocuğun babası benden şikayetçi olmuştu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Şimdi gidip adama yalvaramazsın şikayetini geri al diye. Hiç korkmuyordum. Çünkü babam yanımdaydı o beni korurdu.
Bir ara çocuğun babası bana saldırmak istedi ama yapamadı. Çünkü babam adamı tuttu. Polis memuru bu seferliğine beni affetmişti ama bir daha olmasın dedi Furkan. Bende tamam memur bey. O gün benim futbol kulübüm vardı. Bizim kulübüm ordan geçtim karakol çıkışı. Kulübtekiler benle dalga geçmişlerdi bu yaşta karakolluk oluyo. Dayanamayıp çocuğun birine kafayı gömdüm.
İki üc kişi üstüme saldırdı yerde bir soba gördüm koşarak onu alarak çocuklara vurmaya başladım. Şans eseri ordan Rabiaya ordan geçiyordu en kötüsüde polis memurları oradan geçiyordu. Rabiaya polis memurlarını oyaladı bende fırsat bu fırsat dedim içimden direk aşağı mahalleye doğru kaçtım. Sonra instagram'dan Rabiaya yazdım teşekkür ederim. O da rica ederim dedi.
O zaman o çocuklara çok sinirlenmiştim arkadaşlarımı toplayıp çocukları kulübte çocukları basıp çok pis dövdük. Fatihi hatırladınız mı? İkinci bölümde onun bir ilişki durumu vardı. Onların ilişki durumu düzelmişti biliyorsunuz zaten. Bu kavga yüzünden onlar ayrıldı haberiniz olsun. Diğer bölümde size önemli şeyler anlatıcam beni bekleyin.