ÖLÜRÜM SENİN İÇİN

14 0 0
                                    

Ben geldim. Uzun bir aradan sonra gene buluştuk. Ben kitabı yazarken bir hevesle başladım. Ama sizin desteklerinizle kendime daha çok güvendim. Sizin yardımlarınızla daha büyük yerlere çıkmak isterim. Şimdi gelelim konu başlığımıza. Konu başlığımız ÖLÜRÜM SENİN İÇİN. Bu söz bana birçok şeyi anlatıyo. Sevmenin ne demek olduğunu, onun için ölmek istediğini. Mesela ben birisini sevdiğim zaman ömür boyu severim ben öyle iki günlük sevgileri gelmişini geçmişini... Bu iki günlül sevgili ne ki kıza ümit verirsin kız sana inanır sonra ayrılırsınız hem kendini üzersin hem de kızı. Biliyorum okuduğunuz bölümler kısa ama bölümleri uzatıcağıma size söz veriyorum. Şimdi size biraz sevgilimden bahsettim. Benim sevgilim belki güzel olmaya bilir. Ama ben onun gülüşünü sevdim, bana bakışını, en önemlisi de bana gülüşüne aşık oldum.
Beni kıskandırmak için sahte bir hesap kurmuş. Bunu duyunca ben delirdim eğer beni seviyorsan niye bana söylemiyorsun. Eğer seviyorsan çıkma teklifimi nuye kabul etmedin mesaj atıyorum ama cevap vermiyo deli oluyorum. İçimden bir ses diyo ki git kızım kapısıma dayan sevdiğini hankır hankır bağır ama yapamıyorum bir daha elimden kaybetmek istemiyorum ben onun için ölürüm siz olsanız ne yapardınız ?. Kız güzel değildi ama ben onun kalbini sevdim. Ondan bir gün konuşmayınca canım sıkılıyordu duvarlara yumruk atıyordum. Çıkma teklifi etmeden önce ben bu kızı iki günde tavlarım biraz tanıdıktan sonra fikirlerim değişti. SEVMEK BU KADAR ZORSA ÖMRÜM BOYUNCA SEVMEM ÇÜNKÜ KUSURA BİLE BAKMIYORUM ÇÜNKÜ BEN SENDE KÖR OLDUM. O bir hesap kullanıyo ama o hesapı size vermek istemiyorum. Ben onu öyle bir kandırıcam ki ağzı açık kalcak. Size istiyorsanız anlatim. Anlatmazsam merak edersiniz anlatiyorum. Şimdi o beni kıskandırmak için bir hesap kurmuş bütün fotoğraflarını beğeniyo bende onu kıskandırmak için yeni bir hesap kurucam.
Ondan sonra ona mesaj atıcam furkanla neler yaşadın bana anlatırmısın o da anlatcaktır. O da herşeyi anlattıktan bir kaç saat sonra kendi hesabımından mesaj atıcam.
Ondan sonra dicem ki sen ne yaptın o da dicek ki ne oldu sen niye senaya gerçekleri anlattın sena benim eski sevgilim kıskandıracam dedim ya işte o da dicek ki anlattıysam ne olacak ben de dicem ki ne mi oldu aramız bozulmasın diye söyledim o da dicek ki hadi ya şaka nasıl arkadaşlar beğendiyseniz yorum atın olur mu. Ben sevdiğimi aldatmam sevgilisini aldatanın gelmişini geçmişini... Öyle değil mi. Sevmek işte bu arkadaşlar aranızda sevmeyen var mı?. o kız benim herşeyim ben onun için ölürüm canım veririm. Sevgilimin bir tel saçına bir zarar gelsin onu yapan kişiyi dünyayı başına yıkarım o beni böyle olduğum için seviyo zaten o olmazsa ben yaşayamam o benim yaşam kaynağım. Yakını göremiyo gözlük takıyo bit de saçlarını gözlüğün yanına atınca güzelliğine diyecek yok. Bazenleri okulda ona karışan var benden büyükler arkadaşlarımla onları bir güzel dövüyoruz. Yani benim sevgilime karışanın sonu belli arkadaşlar.
Beni sevmiyo o ayrı mesele. Ondan gizli çocukları dövüyoruz şimdi siz sevgilimin adını merak ediyorsunuz adı Rabia o benim bir tanem o benim herşeyim. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

aşk böyle birşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin