Olli
Tulen pois suihkusta ja menen Aleksin huoneeseen. Poika oli nukahtanut sängylleen jo ja makaa nyt kasvot kohti seinää. Hymyilen Aleksille ja kävelen kohti sänkyä. Nostan peitonkulmaa ja menen makaamaan peiton alle Aleksin viereen. Poika tuoksuu hyvältä.
Nostan vasemman käteni Aleksin pehmeisiin hiuksiin ja silitän niitä.
"Hyvää yötä, Aleksi."
---
Aleksi
Herään kellon soittoon ja tunnen niskassani hennon hengityksen. Se kutittaa niskaani. Käännän kylkeä ja näen Ollin hupsut kasvot. Siirrän kädelläni Ollin etuhiuksia korvan taakse. Hänen naamansa on täydellinen. Ei virheitä lainkaan.
Alan tökkimään Ollin kylkeä hiljaa, jotta tuo heräisi. Ei mitään merkkejä heräämisestä, jolloin otan tyynyni ja alan lyömään Ollia.
"Mitä helvettiä?!" Olli huutaa säpsähtäen hereille. Olli alkaa nauramaan lujaa ja minä liityn tuohon räväkkään nauruun. Tarttuva.
"Meidän pitää mennä kouluun" sanon Ollille. "En jaksa" hän sanoo ja menee peiton alle. Vedän samantien peiton hänen päältään ja heitän häntä sukilla. "Huomenta päivänsäde" sanon hänelle.
---
"Mulla ei ole mitän vaihtovaatteita" Olli sanoo ja samantien heitän hänelle hupparini. "Siinä on vaihtovaatteet" sanon ja naurahdan perään.
Puemme vaatteet päällemme ja menemme ulos moponi luokse.
"Voit lainaa mun toista kypärää."
---
Olli
Saavumme koululle juuri ajoissa Aleksin mopolla.
"Olli missä vitussa sä oot ollu?" Porko huutaa ja kävelee jätkien kanssa luoksemme. Otamme kypärämme pois. "Sori mä vähä eksyin ja mun puhelimes ei enää ollu akkua." sanon ja katson jätkiä hymyillen varovasti. Jätkien katseet kääntyy takanani seisovaan vuotta nuorempaan poikaan.
"Mitä tää tekee täällä?" Joel kysyy ihmeissään. "N-no me tutustuttiin paremmin yöllä ja Olli on nyt mun k-kaveri" Aleksi vastaa hiljaa ja hymyilen jätkille.
Niko katsoo hetken ootko tosissas ilmeellä, mutta alkaa hymyillä sanoen: "Okei Aleksi. Tervetuloa meidän jengiin!"
---
Sanoja 266.
En jaksa lukee tätä läpi ja nyt ku koulut on alkanu niin tulee paljon harvemmin lukuja, sorry <3
YOU ARE READING
Joutsenet <3 // oleksi
Fanfiction"I remember little things, You hardly ever do Tell me why? I don't know why it's over I remember shooting stars, the walk we took that night I hope your wish came true, Mine betrayed me" "Rakastan sua Olli Matela" "Oon pahoillani Aleksi" TW⚠️ Kaikki...