Loki učí Sylvii své proměňovací kouzlo...

74 9 4
                                    

Jsem zpět a mám pro vás jeden kratší a možná lehce pikantnější příběh s Lokim a Sylvií. Snad se v blízké době dostanu i k pokračování Ztracených vzpomínek... do té doby si užijte Lokiho výuku.

###

Bylo velmi brzo ráno a Loki ještě spal, když ho Sylvie začala budit polibky. Byla dost natěšená, protože jí slíbil, že ji naučí něco ze svého repertoáru kouzel a tak skoro ani nemohla dospat. Bavilo jí, učit se nové věci a ve dvou to byla mnohem větší zábava, než na vše přicházet osamotě.

Loki se pomalu začal uculovat, ale oči měl stále zavřené. „Já ještě spím."

„Všimla jsem si, ale já už jsem připravená," usmívala se a znovu ho políbila, pak ale vstala z postele a kouzlem z něj stáhla deku. Loki se otočil na druhý bok a vyčaroval si jinou.

„Loki!" zakřičela netrpělivě, ale musela se smát.

Loki zamručel a konečně se na ni podíval, „no tak copak se děje?"

„Slíbil jsi mi, že mě naučíš nové kouzlo a já už ho chci umět, tak vstávej!" tahala ho za deku.

„Tak dobře," začal vstávat, Sylvie mu přišla roztomilá, když byla takhle nedočkavá, „ale moc se netěš, bude to chtít ještě hodně praxe, než v tom budeš profík."

„Pochybuješ snad o mých schopnostech?" naoko se urazila.

„Vůbec ne! Naopak, vím, jak moc jsi talentovaná a že ti to zabere mnohem méně času než mě..." zalichotil jí.

Sylvie se pousmála, rozhodně to fungovalo. Dali si rychlou snídani a poté už stáli v obývacím pokoji a Sylvie se zaujetím poslouchala, jak má dané kouzlo udělat. Loki jí to vysvětloval s takovou profesionalitou, že se chvílemi jen usmívala a sledovala, jak se u toho tváří, ale dávala pozor, aby vše pochytila.

„Bude nejlepší, když zkusíš na začátek něco lehčího... třeba změnu barvy oblečení." Znovu jí vysvětloval, jak na to. Sylvie si své černé kalhoty a bílé tričko změnila v opačné barvy.

„Třeba takhle?"

„No výborně!"

Poté to zkusila ještě několikrát a vždy bez problému. „Co dál?" ptala se nadšeně.

„Teď to zkus u sebe. Můžeš si udělat třeba jiný účes. Jinou barvu nebo délku vlasů. Co jen tě napadne."

Sylvie si nejprve změnila vlasy na černé a narovnala si je. „Jak se ti líbím?" Mrkla na něj.

„Mmm..." přistoupil k ní blíž a tak jeden pramínek jejich vlasů vzal mezi prsty, při tom se jí zadíval do očí, „je to docela nezvyk!"

„Takže původní jsou lepší?" Zeptala se a vlasy si změnila nazpět, ale udělala je mnohem delší, „nebo třeba takhle?"

„Hm, to ale není špatné," pohrával si s pramínkem jejich vlasů.

Sylvie se tak spokojeně usmála a změnila si i oblečení, na černé koktejlové šaty. „A co teď?"

„Mmmm..." Loki ji sjel toužebným pohledem. „Budeme muset udělat další test, jestli kouzlo zdržíš i za ztížených podmínek!" Pronesl tak vážně, přitáhl ji k sobě a začal ji líbat. Sylvie to nečekala a kouzlo ihned pominulo. Loki se pak tak odtáhl a prohlédl si jí, „vida, vida... ještě to asi budeme muset trénovat." Provokoval jí s takovým hravým úsměvem.

„Zaskočil jsi mě... zkusíme to ještě jednou."

„O to přesně šlo, sama víš, že zaskočit tě může kdykoliv cokoliv."

What If... Love is hate? • One-shots [CZE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat