Mobiusovi neušlo, že Loki není v poslední době úplně v pohodě. To co se dělo v TVA dávalo zabrat všem, ale u Lokiho šlo především o Sylvii a jeho odloučení od ní. I když se viděli několikrát, vždy to šlo od desíti k pěti a nebyli schopni si normálně promluvit, vypadalo to, že je mezi nimi čím dál větší propast. Domluvil se tak s B-15 a na oba si připravili takovou malou léčku. Mobius připravil časovou smyčku, ze které se nedostanou, pokud je Mobius sám nepustí ven. Byla to v TVA velmi účinná metoda. Mobius si vzal na starost Lokiho a B-15 zase Sylvii.
„Vážně si myslíš, že je to dobrý nápad?" Ptala se ho B-15.
„Už u nich nevidím jiné řešení, ti dva si musí konečně promluvit a vyjasnit si jisté věci."
„A to se nebojíš, že se tam pozabíjí?"
„Tak samozřejmě i tahle varianta se nabízí, ale budeme to mít pod kontrolou. Kdyby šlo opravdu do tuhého, pustíme je zpět."
Když se domluvili, co a jak, B-15 odešla do časové osy kde Sylvie žila a Mobius šel najít Lokiho do prostor TVA. Se záminkou, že se děje něco vážného, ho vytáhl z knihovny.
„Mobiusi, co se děje? Kam tak posloucháme?"
„Chtěl jsem to první nějak zaobalit, ale nebudu ti lhát... už se nemůžu koukat na to, jak to je vyhrocené mezi tebou a Sylvií."
Loki vyvrátil oči. „A co s tím chceš dělat ty, když s tím nedokážu nic udělat já?"
„Musíte si spolu promluvit."
„To jsem zkoušel... ale nechce o mě ani slyšet..."
„Tak teď nebude mít na výběr."
„Co tím myslíš? Jak nebude mít na výběr?" Zastavil se naproti němu.
„Jste oba až moc tvrdohlaví, je čas s tím skončit." Za Lokim se ozval zvuk otevření časových dveří, a když se k nim Loki otočil, Mobius ho do nich postrčil, což nečekal a vstoupil dovnitř. Zaslechl něco jako „ještě mi poděkuješ..." než dveře zmizely. Chtěl vkročit zpět, ale neměl šanci. Rozhlédl se kolem sebe, kam ho to Mobius poslal.
Bylo to stejné místo, kam ho Mobius poslal za Sif, replika z Asgardu a v první moment se trochu zděsil. Sif tam tentokrát ale nebyla.
„Co má tohle znamenat?" Zeptal se do prázdna.
V tom se kousek od něj otevřely jiné časové dveře a vpadla do nich značně rozčilená Sylvie, kterou tam díky léčce dostala B-15, „...co si jako myslíš, že děláš?" Byl slyšet kousek její reakce k ní. Chtěla vběhnout zpět, ale dveře zmizely. „No to si snad děláš srandu!" Byla rozčilena, protože když se podívala na ruku, neměla tam svůj speciální TemPad. Měla na sobě uniformu z práce a kabát, jako když byla na své pauze. Ještě z ní vypadlo pár nadávek, než se točila a všimla si Lokiho, „no jistě, že mě nenapadlo hned, že je to celé tvoje práce!"
Loki rozhodil rukama, „no jistě, protože všechno je vždycky moje vina, že ano?"
„Přesně tak!" Zamračila se a Loki pokroutil hlavou. „Hej, chci zpátky!" Zařvala do prázdna. „B-15, já vím, že mě slyšíš!"
Loki si vzpomněl na slova Mobiuse a došlo mu, o co jim jde. Když viděl, jak je Sylvie napružená, ani se nepokoušel něco říct. Poodešel k zábradlí balkonu a rozhlédl se kolem, jako by iluze přecházela do tmy, ale i tak mu to připomnělo jeho domov.
„Tobě je to jedno, co?" Ozvalo se po chvíli přímo za ním.
Loki se otočil, „co mi má být jedno?"
ČTEŠ
What If... Love is hate? • One-shots [CZE]
FanfictionOne-shots příběhy s Lokim a Sylvií. Krátké či delší jednorázové příběhy se Sylki tématikou. Otevřeno přáním fanoušků, klidně se ozvěte do komentářů. Příběh obsahuje postavy ze světa Marvel Cinematic Universe, který vlastní práva na dané postavy v př...