Chapter 10 Azrael's Sick Sexy Sneezy Blonde Seer Indulging in Lemons Part 4

152 3 0
                                    

Azrael is currently going to visit Luna Lovegood immediately after he found out she was sneezed on by both Ginny and Liana while visiting them both when they were both extremely contagious with massive sneezy head colds she added him to her bedroom's personal Floo system and secretly to their magical wards without her father knowing Luna's extremely sensitive glistening nose starts dripping with contagious cold germs her round oval shaped nostrils start flaring and contorting Hh..hh.." HHhhhHHHAaHHHEHHHSHH-IEWWW! hahhrrRRSHHHOOO! HhhhEPschhIEWWW!" haaaAASSHhhiEW!" hhAHHHRSSSHHOOO! HAAEEESSHHIEEWW!" Hehh..hhITSCHHHIEWW! hahhAATSSCHOOO! Hhh..HEAASCHOOO! HATTSHOOO! hhhRRTSHOOO! hehh..HAASHH-UHH!" HHiTSCHHIEWW! HahhTSCHIEWWW!"heehhITSCHHHHH!" hahhESSHHIEWW!" HhhuuHHTT-CHOOO!" Heh'KSSCHUUH!" HAAASSCHHHOOOO AASSSSHHHHOOOOOO aaahh ahhhh ahhh HAHHh-- hhhassschhooo hah-- gasp gasp gasp HAASSSSPPPSSHHHHHOOOOOOOO!!!!" HHHHAH -- AHHH AHH hAAH HAAh- AHSSCHOOO HAPPSHOOOOOOO AAAAASSCHHHHEEWWWWWWWW AAAH HAH HAH HAHHHH AHHHHHH --- HAASSCHHHOOOOO AAASCHHHEEWWW TSSPPHSSSHOOO HAPSCHOOO" HA hah HAH HAH-- HAAAYYYIIICCCCCCHOOOOOO AAASCCCHHHEEEEE AAAASSSCCCCCHOOOO!!! HAH HAH HAAH AAASSSSHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!!! AAAH HAHH AAAASSSCHOOOOOOO!!! K'APPPSSSHSHHHHOOOOO TSSSSCCCHOOOOOOOO AAAHSSSSSSHOOOOO AAAAHHHSSSSCCCCCHOOOO TTSSSSHHOOOO ah ahhhh HAHH AAASSCHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!" AHH HAHHH HAAASSCHOOOO AAAYYYCCHHHHOOOOO AAAAASSSCHHHHOOOOOOOO!!!!!!!" Heeeh ahhhh aaaaahhh hhheeeeh hheeeeh hheeehh --- AAAAH HEEEEEH --- HEEEEEH -- AAASHOOOOOOO! ASSSHEEEEEEE!!! AASSCHHHOOOO AAASHHHOOOOOO ASSCHOOOO!" Heeeeh hheeeh ah haaaah haaaaah haaah AAASSHPPSSSSHHOOOOOOOOO!!!!!!" HIHH-CHEWW! Heh.... HIH..CHeww! ITCHOOO! IchEWW!!" AHH...AHHH....AHHHHHH....AHSCHOOOOOO! AHSCXOO! AHSCTOOO! AHSCXOOO! AHSKCSOOO! AHCSKHOOO! AHCSHOOOO!" Eh... heeehhh... Et-CHOO! ETCHOO! Heh... EEETTCHOOO! *Sniff*" HiiiAASHOO!" ETCHOO!" Haaaa... haaaAAH... HAH-CHEW! Haaaachew! Hat-CHEW" HeeeEEIIISHEW!" HEEISHEW!" hah-CHEW!" AAASHEW! Haaashew!" HAAAH... AT-CHEW!" SNRRFF HEHHKSHOO!! HEKHSHOO!!" Huhhh.." KTCHOO!!" KTCHOO!!" Hih... HIH..." HITCHOOOOOO!!!" Haahhhh... HAAAASCHHOOOOOH!!!" Hah-Haah-Haaahhh... HAAEEESCHHHOOOOOH!!!" HAEESCHOOOOOO!!!" Hahhh... HAAASCHHHHOOOOOH!!!" Ahh... Ah-Ahh-Ahhh!" HAAEESCHHHOOOOH!!!" Ah-Ahh-Ahhh! AAEESCHHHOOOOH!!!" HAAAASCHOOOO!!!" HAAAEESCHOOOH!!!" Ahhh... Ah-Ahh-Ahhh! HAEEESCHOOOOOH!" HEHHH CHEW!!! IhhChew! HaaChew! AAHHH CHEOOO!!" HEH, HESHHEEWW! HAAEEHHEEAA! HASSHHEEWW! HAAHEEAAH! HUEEAAHH! HISSHHOO! HAAH! HAASSHOO! HUH! HASSHHEEWW! ISSHHEEWW! HIH! ASSHHEEWW! HIIEHAAH! HAAHEAAH! HUUHEEAAH! HEUAAH! HASSHHEEW! HESSHHEEW! HISHHEEWW! ASHHEEW! HETCHOO! huhhhhh..... HUASHOOOOOO!!!!! hehhhh... HEHHHH.... HATCHOOOOO!!!!" HAHHHH.... HATCHYAAAAAA!!!! HET-CHOOOOOOOO!!!! hahhhhh..... HAHHHHHH.... HASHYUUUUUU!!!" hehhh... HAHHH.... HASHOOOOOO!!! huhhhhh..... HUASHOOOOOO!!!!! hehhhh... HEHHHH.... HATCHOOOOO!!!!" ahhhhhhhh.... HAHHHHHH.... HASHHHHOOOOOO!!!! HET-CHAAAAAAAA!! HISHHHOOOOO!!!!" AHHH AHHH AHHH...........ACXCHOOO ACHOOOO AXCXCHOOOO AXCXCXCHOOOOO ACXCHOOOO ACHOO ACHOOO ACXCHH ACXCHOO ACXCHH ACXCHOO eh eh ACHOOO ACXCHOO ACXCHHHH ACXCHHHHH ACXCHOOO ACXHCOOO HISSHHEEWW! HASSHHEEWW! HA-ISSHHEEWW! HAAH-ITCHEEEW! HIEEHAAAH! HITCHHEEEWWW! HASHOOO! HITISHOOO! ATCHOOO! HIIISSSHHHEEEWWW! IiiiSSCHHIIiiiew!" Eeehh'TSCHHiieeeww!" AHhh'TSCHhiiew! Hhhh... EhhTSCHIEW! Iiihh'TSSSCHH—TSCHiiiew! EHhh'NTSchieew!" EeehTSCHIIEeew! AAahhTSCHHH!" IIiitSCCHHh! Aaahh'ITCSSHHiew! Hhh... EhhTSCSSSHH!" IIIiiTSCHHEew!" IiiTSCHIIEWWW! Ahh'ETSCCHIiieww... Hhh... AAhh'TSCHHIiiiew—TSCHiiew!" Eh'TSSCHIiiew! EhhKGNXXT! ...TSCHIiiew!" IIiih'TSCHHMPPHH! AAaehhTSCHHH! Eh'TSSCHMPHH!" IiiTSCHHHHiieww!" AeeTSCHHIIiiew! AEEH'TSCHHIIIEeww! EEeTSCHIEWW! EeeehhTSCHIEWW-TSChiiieww-TSchiieeww! EeeTSCHIEwww!" AAEehh'TCCHIIiiew! ET'SCHIIiiiew—Tshiiiew!" Eeeh'TSCHIiieew!" AEee'TSCHIiiiew! IIiiTSCHIiieew—TSCHiiieew!" AEET'SCHiiieeew!" AEEeeh'TSCHIiiew! EEeehh'NTSCHIIiiew! IiiiTSSSCHIIiiew!" Ahh'TSCHIiieww! EEeeh'TSCHIIiieew!" EEEeh'TSChiiieeww!" IiiTSCHIiiieew!" Ehhh... EEH'NTSCHIiiew!" Eeeh'TSSCHIIiieew! Heh... hhh... AAAh'TSCHiiiew!" IIiiTSCHIiiew!" Aaaet'SCHIiiiew! Et'SCHIiiew!" hah! huhhtsschhoo!! Hhhitssschchhh!! huh.. hhh.. HHIITSSSSCCHUH!!" hhh, hahh TSSSSCCHOOO!! TSSCHHHH!! hahTSSCHooo! AhTSHHUHH!! *snnnff* ahh..hhii..huhttssstsSSSCHHH!!" ehhTSCHHII!! tschchhh! hiiTSCHHoooo! huhhtSSHHOO! *snff* hii.. h-heehhhsstchhh! ATSSCHHHHH!! HESCHIEWW... HESCHIEW... HESCHIEW HESCHI HESCHIWE" HESCH- HESHIEW HECHIE- HESCHIEWW" HASH"HASCH" RASSHOO!! UURRHHOO!!" HWAAAASHOO!!" HIITCHOO!!" SNNNRRFF SNNNRRFF RAASHOO!! HEHSHOO!!" HUHSHOO!! RASHOO!!" RAAASHOO!! HAAHSHOO!!" HRAASHOO!! SNNNRRKK RASSHOO!!" RASSHHOO!! SHOO!!" RAASHOO!!!" SNNRRRFF" RAAASHOO!!" RAAASHOOO!!" SNNRRRRFF HUURRSHOO!! Haaah-ASHOOOO! Hah- HAH-CHOOO!" AAAEEEEEESH!" Ah-HEECHOO!" HEEEESH-OOH!" Haah- HAAAAH.... HAAATSCHOOOO!" Haah- hah-AH-TISSSSH-OOOOOH!" Ah- AhhhhTSHOOOO!" HAAAAAAETSCCCH!" Ah-- hah-hah-HAAAACHOOO!" Haah-huh-haaah- AHHH-SHOOOOOO!" HAAAAA-SCHOOOO!" AAAAH-TSHOOOOOOO!" HEEEEESH-OOOOH!" aaaAAAAH-" ASHOOOOOO!" Haah-haaah... HATTCHOOOO!"
Aaaah.... AAAAAAH..... CHOOOOOO!" Haaah-EEEEEASSSH-SHOOOOO!" Aaaaah-TSCHOOOO!" AAAAAATSCHOOO!" AAAAAT-SHOOOOOO!" HUGTSUU" heehh haaahh HEETCHEW... ugh HAATCHEW HUUHCHEW Heeehh heeehh HEGTSUUH HEEGTSUUUH HEEGCHEW HEEEEHHH EEEEEHHH HAAAAAAATCHYEEEEEEEEEW" HACHHHOOOOOOO"! HAAHHH... HAAHHH..." HAASSHHHHEEEEEWWWWWW"! ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! -- gasp gasp gasp gasp ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! hehh hehhh hehhh -  ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! --- gasp gasp gasp -- heeeeeeeh heeeeeeh heeeeeh " ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! Heeeh heeeh gasp ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW... gasp gasp gasp hehhh heeeeh heeeeeh... ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! ASSSCHEEEEEW ASCCCHEW ASHCCCCCCEW... gasp gasp gasp hehhh heeeeh heeeeeh... ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! Hehhhh ehhhh hhhh ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW!" Hehhhh ehhhh hhhh  ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW!" ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW hhheehhh heeeeh hhehhh ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! ASCCCCCEWWWWWW ASECHEWWWW hhheehhh heeeeh hhehhh ASCHEEWWWW ASSSCHEW ASHCEEEEWWWWW ASCHEWWW hiiiSHECHEWW! HAASSYYYNNNN. HASYYAASSHHNNN. HASSSSHHHNNN. HHHHHAAAAAAYYYYYYAAAASSSSHHHHEEEWWWW"! A'SSSHHOO!" Huuh'GHKKshhhhu! EihESHUEUHH!!" IhyeSHUEWW!! IhheSHIUWW!!" HaeYYSHIEUHH!!" AhHEEHSHEUHH!!" IhEEHSHEUHH!!" IhesheEUHHH!!" HeshEHUUEHH!! IhHESHHIUEWW!! Hihshiueww!!" HaEHSUEUHH!!" HehHESHEUWW!!" IhhHESHUIUWW!!" HehSHIEUUHH!!" Huh... huh... HUH.... HUuuuuSsCCHHOOooooo Uhhh... HAH... Huuu... HAaaaSSCCHHHHOOOooo... AAAAACHOOOOOO hih-GTDDSCH!" HihGDDTSCHIih!" HehGIDTTSCHIIHh!" HhGDTTSCHIih!" IhGTTSCH! HehGTTSCHIIHh! Hih.. IhGDDTTSCHUHh!" IkTSCIHHh!" HihGTTSCHOOHh!" HihNNGGTshih!" Huh... huh... h-huh...  HuhIGGDTSCHIEWw!" EhTISHIEWW! EhnNTSCHIEWWw! EgTCHIEW! IhGTSCHUHHh! EKTSCHUUH! KTSCHIEW! Hih... h-hih... HuhINGTSCHIEWWw!" Ih-IhTSCHIEWw!" HAESHOO!!" HEHHKKSHOO!!" "HEHHKKSHOO!! HEHHKKSHOO!!" ATCHOOOOOO!" ACHOOOOOO! ATCHOOOOO!" ACHOOOO!  ATCHOOOOOOO!" ATCHOOOOOO!" ATCHOOOOO!" ACHOOOOO! ACHOOOOOOO!" ATCHOOOOOOO!" ATCHOOOOOOO!" ATCHOOOOOO!" ATCHOOOOOOOOO!" ACHOOOOOOOOO!" ATCHOOOOOOO!" ATCHOOOOOOOOO!" all of Luna's extremely contagious cold germ filled sneezes completely cover Azrael's face his neck and his bare chest they both start passionately making out Luna starts unbuttoning Azrael's trousers and then she starts rapidly deep throating him until he orgasmed then he start eating her out until she orgasmed then they started fucking with silencing charms cast all over her room until she fell asleep then Azrael returned to his room in Grimauld Place and he fell asleep End of Chapter Ten.

Azrael Arcturus Black The Black Prince of AzkabanWhere stories live. Discover now