Azrael awakens to a nude sexy extremely horny and extremely congested Auntie Bella she starts straddling him her wet runny yet extremely sensitive congested oval shaped aristocratic nostrils are constantly flaring and he wants to spend some private time with her in his master bedroom he locks the door and places multiple silencing charms and various other charms on the door and alarm wards if anyone attempts to open the door unless it's himself a powerful electric shock will of course increase in intensity the longer the person tries to open the door he smirks devilishly after he hears her nostrils making a loud wet liquid squelching sound suddenly she starts sneezing all over him Huh'tschIEW! Hh'tsxchiew! Het'tishoo! Htshoo!"Hhh'htschiew! H'etschoo! Hh..h'itschiew!" HUHSHOO!" HEHHSHOO!!" HUHSHOO!" HEHHSHOO!!" HUHSHOO!!" Hehhu-hehhu-HEKKHSHOO!!" HEHHKKSHOO!!" HEHHKKSHOO!!" SNRRFFF HEHHKKSHOO!!" HEHHKKSHOO!!" HEHHKKSHOO!!" HEHHKKSHOO!! HEHHKKSHOO!!" HAESHOO!!" HEHHHSHOO!!" SNRRFF SNRRFF AHHSHOO!! EHHSHOO!!" HEHHKKSHOO!! HEHHKKSHOO!!" HEHHKKSHOO!!" HAAESHOO!!" HEHHKSHOO!! HEKHSHOO!!" HAH...HAAHH...HAAAHHH...HAAAAHHHH...HAAAAAHHHHHCCCHHHOOOOO!!!!!" AllEH... Hehhh.... HHEEEEEEEHHHHH!" HHHHHHEEEEHHHSSSSHHHHOOOOOOOOOOOOOOOO!" HHH... HEEEHH!" HHEEEEEEHHSSSSSSHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOO!" HUUUHHTTCCHHOOOOOH!... HUUUTTCCHHOOHah!" HehhhTTCCHHHEEEAAAH! "HaaaIIISSSHHOO!... HaaaaeeeSSSHHuu!... AaaIIISSHHOOH!...HHEERRSSHHHew! Haaa... haaaaaIIISSSHHHugh! HaaaaEEESSHHOOhagh! Haaahh... hyyaaaahh... haaaaAASSHHOO!... HehESSSHHHOOOhah!... HeYYIIISSHHEW!... Ahhh... haghhh..." "Haahhh... hyyaahhhh... haaaeeeCCKKSSHHOOOH!" "HaaaaEEEGGGSSSHHHHAAAGH!" "Haaaahhhhhh.... Hhyyyyahhhhhh..." "HaaaEESSHH!... HaaaaEESSHHH!... HaaaEESSHHHAAAHH!... Haah... aaahhh... haaaIISSSHHUUUH!... YYYYYEEESSHHUUH!... HaaaIIISSSHHHEWW!... HennNNEESSHHHugh!... Agh, hehhhIIISSSHHagh!.. HHEEEAASSHHUUahhh!... Ngahhh... haaaaAASSHHHUU!... Ahhh... hh... ESSHHUUUUH!... NNYYEEESSHHUUUUH! HehhhEEESSHHOOH!... HehhhEESSSHHOOOOGH!... Hah--- haaaIIISSSHHHOOagh!" Huh... huh... HUH.... HUuuuuSsCCHHOOooooo! Uhhh... HAH... Huuu... HAaaaSSCCHHHHOOOooo! Uuuuhhhh.... Huuuuhhhh... uhhhhh UUUhhhh...huuuu... HHHHUUUSCHHOooooh! "HAAAH.... HYAAATCHOOOOOOOOO!!!" "H-HAA... HRAAA... HRAAAAATHEEEEOOOOOOWWWW!!!" "Hraa... haa...haaa... HYAAATCHOOOOO!!!" "HAAAAAAH.... HAAAAATCHEEEEEEEEEEWW!!!" H-HYAAATCHOOOOOOOOO!!!" AAAHHH..AHCHHHSSEEEOOOOO! AHCHSHHEEEOOOOOOOO!!!" HAAEEESHOOOOO!!!!!!!" HAEEESHHHOOOOO!!! Heeeeeh heeeeh.....HATTschooOOOOO!!! ATTT schooooOOOO!!! HAASHHH!! HASSHHHH!!!! HAEESHHHH!!!! HAEEEEESHHHHHH!!!! HAARRAAAHOOOO!!! HAAARRRAAHHHOOO!!! HEEIIIYAAAASHOOOOOOOOOOOOOOO!!! HIIIEEEEESSHOOOOOOO!!!! HIIIEEESSHOOOOOO!HAESSHH!! HAEESHH!!! WAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!.....HAAAEEEESSSHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! HUUUUUUHHHHH!!!!! HAAAARRRAAAAASHHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!! ATT-SSCHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! HIIIEEEEEEEAAAATT-SCHHHHOOOOOOO!!!!!!!!!! A'ghiSHiEW!hAH'ISHiew! GhHRSCHXew! HEH'PTSCHHEW! HUHH! "HUHSHOOSH!!" "HUHSHOOSH!!" "HUHSHOOSH!!" "HUHHHH" "HUHHHH" HUHHH-ASHOO!! HUHHSHOO!!" HaaaIIISSHHguh! HennnNNIIISSHHugh! haaIIISSHHguh!... HnnnTTTCCHOOH!... HnnTCHHEAH! HETTCCHHISSHHah!" Heegghh....EEEGGHHIIISSSHHHOOOO!... AaaIIIGGSSHHOOGH!... Aaahhh.... aaaaakksshhIIIISSHHHHagh!.. "HeeeYYIIISSSHHHgghhagh!" haaNIIISSHHOOH!... HeeGGHYYIIISSHH!... HaaAASSHHOONNGGHH!" HHEEEEHHIIISSHHHagh!... IIIIIIEEEEESSSHH!!... YEEEESSSHHHUUU! hehhAASSSHOOO!... HuhhAAASSSHOOH!" AaaIIISSHHOOGH!... HaaaaIIISSHHHOOO!... HaaaaEEEESSSHHah!" AaaIIISSHHOOGH!... HaaaaIIISSHHHOOO!... HaaaaEEEESSSHHah!" EEEEAAAAAYYYYYYYYPPPTTSHUUUUUUUUUUUU!! Haahh hahah haha gasp HAAAAPPPPPPPPTTTSSSSSSSHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!" HHHHHHHHHHYYYYYYYYPPPPPPTTTTTTTCHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!" HHHHHHHHHHHHTTSHOOOOOOOOO AAPPTTSHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! HAHHHHHHH AHHHHHHHHHHH HHHHEEEHHHH HYYYYYYYIIIIIIPPPPPPTTTTTTSHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!" Azrael plunges his rock hard cock into his Auntie Bella's gushing pussy she instantly climaxes from his fast rapid long hard thrusts then he plunges his cock into her ass and starts rapidly thrusting long and hard until they both climax in their bed and then they fall asleep cuddling in each other's arms End of Chapter Eleven.
YOU ARE READING
Azrael Arcturus Black The Black Prince of Azkaban
FanfictionHarry Potter escapes from The Dursley's after several months of abuse he gets transported to Azkaban Harry has complete amnesia so Sirius Black and all the Death Eaters train Harry his new name is Azrael Arcturus Black