Chapter 15 Fun with Sneezy Delacour & Indulging in Fetishes part 9

71 2 0
                                    

Azrael is currently heading to Delacour Manor to meet with Fleur Delacour her beautiful French nose is scrunched up and her perfect nostrils are flaring HAAAAATTTTIIIIIIISSSSSSSSHHHOOOOOOOO!!!' 'HHAAAAAATTTIIIIISSSSSSHHHHOOOOOOOOOOO!!!'EEERRRIIIICCHHIIII....EEEERRRRIIICCHHIIIII....EETTCCHHHIIIII.....HHHIIIRRRIIIICCHHIIIIIII' Hiiiii.....HHIIIIIIIIIII' ERRRIIIICCHHIIII....HHHEEEERRRRIIICCHHIIIII....HHHEETTCCHHHIIIII.....HHHIIIRRRIICCHHIIII..CHIIIIII!' ERRRIIIICCHHIIII...EERRRRIIICCHHIIIII....HHHEETTCCHHHIIIII.....HHIIIIIICCCCCHHHIIIII!' HHHIIIIICCCCHHHHHUUUIIIII.........HHHIIIIIIIICCCCCCHHHIIIIIII!!!'HEETTCCCCCHHHHHIIIIIIIIIII!!!!' HAAAATTTTTCCHHOOOOOO.....TTTCCHHOOOOOO....TTCHHOOOOOOO!!!' HEEEEEEE.... EHHHHHH....EHHHHHHHH...." Hi...hi...hi...hi.hiiiiiiiiii...."ECHOOOOOOOOOOO!!!!!""HIPSHEEEEEEEEEEEW!!!!!"AH... APSCHOOOOO! HAPSCHIEW! ATSCHIEW!"ih....hi..hi...hiiiiiiiii.....HIPSHEEEEEEEEEW!! HAPCHOOOOOOO!! ITCHOOOOOO!!! Ahhhhhhh.... AAAAAAAAAH.... AKSHIEWWW!! hA'ESHHOOO heh' heA'TSHHOOOO!"eh'TCHIEWW eH'TSHIEWWWW!"eh'TSHHEW aH'TSCHUUUU eh' hah HA'TCHH-UUUUuuuu!" "Hehh-ITSSSHHuh! EhhhISSSHHew!" "Uhhh-GTSCHhhh!" "Et-SHOOOO! EEEHHCHOO! HEEEEEEPSHOOOOOO!" EHHHHHCHOOOOO!" "Aaahhhh-TCHEEEAH!" Aaahhh-TCHEEAH!" "Hah-TCHAH! Haaahh-TCHEEAAH! Aahh... Aaaahhhh... Haaaahhhhh... TCHEEEAAAH!" H'TSSSSSCHOO! Hih-TSSSCHOOO! TSSSCHOOO! Hiht-TSSSSCHOOOO! Hih-... Hihc-TSSSCHIIOOO!" Hih-TSSCHOO! Hih-TSSSHHHOOO! Hiiih... Hiiih-hiiih-TSSSSCHOOO! Hi'TSSSCHOOO! Hih-ITSSSCCHOOO!  "Heeehhh... Iiissshhoo!" "Ahhh... Hiiiishoo! Iiiishooo! Aahhh... AAAHCHOOO!!" "Huhhhhh.... AAAAIISHOOO!!" Ahhh... Aaaaaahhhh... Haaaaahhhh! AAAAIIIIIISHOOOOOOO! HIIIIIIITCH-SHIIIEEEE-EWW, HHHHHIIIITCHHH-SHHHIEEEE-EEWWW, HHHHHAAATTCH-CHEEWWIIIEEEWWW! Haaaa-Titch-Ewwwwieee! Hiiiittt-Sssshhheeww... Hiiiittt-Sshhheeww.... Haaa-Thhhiiss-Sheeewww. .. EiiiiiiShiiiiieeeew,  EiiiiiiShiiiieeew, EiiiiiiShiiiiieeeew.... ahhh... aaaGSSHHIEW! AaaaGTSSHHuh! Aah-AAAESSCHHuhh!" Hah... aaTSSSHHH! AaaTSSSHHH! Aaah-TSSSHHH-TSSSHHH-uhhRGSCHuhhh! AaaaRGGSSSHHHEW!" after Azrael arrives they start breeding with each other then nine months later he has twin daughters who he sends to Durmstrang End of Chapter 15.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 23, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Azrael Arcturus Black The Black Prince of AzkabanWhere stories live. Discover now