~Bloody Knife~
Üstünde ki cesedi bir kenara itti.Yerde ki silahını aldı ve derin bir nefes verdi genç kadın.-Onları öldürmeyecektim.
Soğuk gözleri ile gölgeye doğru baktı.
Çok geçmeden gölgenin içinden bir ses yükseldi.-Ah sizler tabi ki öldürmezsiniz.Onları tutuklar ve sanki suçlarını kabul edecek ve gerçekten de cezalarını alıcaklarmış gibi hücreye atarsınız..Fakat genç hanım ben öldürmeseydim onlar seni öldürecekti.
Bunları söylerken sinirli veya üzgün değildi.Çok sakindi.
Gölgenin içinden bir el genç kadına uzandı.Yerden kalkması için uzatılan bu yardımı geri çevirdiğini gözlerini devirerek belli etti genç kadın.
-O beğenmediğin hücreye sende gireceksin anlaşılan.Senin için birisini öldürmek kolay gibi gözüküyor.
Genç kadın ayağa kalktı ve üzerinde ki tozu silkeledi.Silahını gölgenin içinde ki oğlana doğrulttu.
-Değersiz canları öldürmek kolaydır.Asıl önemli olan değer verdiğin canları öldürmek.Peki sen sevgili ve güzel şerif yardımcısı..Bu kadar genç ve yakışıklı bir erkeği tutuklamayacaksındır değil mi?
Alaycı ses tonuna sinir olan genç kadın silahını daha sıkı tuttu.Sinirlendiği çatık kaşlarından belli oluyordu.
-Benimle geliyorsun yabancı.
Alaycı bir gülme sesi tekrar yankılandı.Ara ve karanlık bir sokakta sadece bir tane gece lambasının olduğu bu yerde siz ve cesetlerden başka kimse yoktu..Tabi ki cesetlerin üstünde ki parlak bıçaklar da.
-Tabi ki gelirim..Tabi beni yakalarsan
Son sözünden sonra genç kadın sol kolunda bir acı hissetti.Koluna baktığında derin olmayan bir yara gördü.Tekrar gölgeye bakacaktı ki genç oğlanın çoktan gittiğini anladı.
Bu yabancının kim olduğunu ve nereden geldiğini bilmiyordu.Ama içinden bir ses tekrar karşılaşacaklarını söylüyordu.
-Hey! Lesley iyi misin!?
Bu sesi nerede duysan tanırdın.Küçük kasabanızın yetenekli şerifi Clint.
-Evet küçük bir sıyrık sadece.
Clint yerde ki cesetlere göz gezdirdi.Bıçak izlerini gördükten sonra burada başka birisinin olduğunu çoktan anlamıştı.
-Kimdi.
Soğuk ve sert bir ses tonu ile konuşmuştu.Bu konuda ciddi olduğu ve önemli bir konu olduğunu anlamıştı bile.
-Bilmiyorum.Onu ilk defa gördüm..Daha doğrusu sesini duydum.Gölgenin içindeydi,geldiğini bile göremeden hepsini tek hamlede indirdi.
Bu sözlerden sonra Clint'in yüzünün beyazladığını fark etti genç kadın.Anlaşılan konu çok daha ciddi gözüküyordu.
-Fazlasıyla yetenekli bir suikastçi.Lesley bu heriften uzak durmanı istiyorum.Senin yeteneklerini aşan birisi. Büyük ihtimalle de suikastçi olarak büyütülen biri.
Genç kadın anladığına dair işaret verdi.Bölgeyi kapatıp insanları uzaklaştırdılar.
Çok geçmeden olay yerini incelemek için ekip gelmişti bile.Lesley ise görgü tanığı var mı veya o bölgeye bakan her hangi bir kamera var mı bunu araştırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝙎𝙝𝙚𝙧𝙞𝙛𝙛~
ActionMoniyan İmparatorluğu'nda küçük bir kasabada 2 yıl önce bir saldırı gerçekleşti. Saldırının sonucunda bir kız çocuğunun babası hayatını yitirdi. Lesley adlı bu kız babasının intikamını alacağına yemin etti. Yıllar sonra bu küçük kasabanın şerif yar...