0.6

58 6 26
                                    


-Gusion-

- - -

04:23

-Gelmene gerek yoktu.

Gusion küçük ama sahte bir gülümseme sundu yanında ki arkadaşına.Daha sonra ise kafasını yola tekrar geri çevirdi.

-Ah seni bir yerde kanlar içerisinde bulmak istemiyorum.Sevdiğim nadir kişilerden birisin sonuçta.

Bu sözlere Hanabi sadece göz devirmekle yetindi.Çünkü işin aslını biliyordu.

-Lesley'in yanından gelmişsin.

Genç adamın dudaklarının arasından bir kıkırdama sesi duyuldu daha sonra ise omuz silkti.

-Eğer onun yanından gelmiyor olsaydım şuan senin cenazeni planlıyor olurdum.

Sözler üzerine Hanabi tekrar göz devirdi.

- - -

03:25 / 02.07.2022


Bedenini rahatsız eden yatağından kalktı ve doğruldu Gusion.Bir kaç hafta önce terk etmişti ailesini.

Elini yüzünü yıkadı ve üzerini değiştirip dışarı çıktı.
Kafasını küçük bir sokağa çevirdi.

Anlaşılan bu şehirde polis veya şeriflere yardım edicek küçük bir batman yoktu ha?

Yavaş adımlar ile kalabalığın arasından geçti ve olay yerinin tam ortasında durdu.

Etrafta gezdirdi gözlerini.Bir ceset ve şerif arabasında ise bir adam.

Her zaman ki gibi şeyler diye geçirdi aklından Gusion.Daha sonra ise bu küçük yerin şerifinde gezdirdi gözlerini.Pek de iri yapılı bir vücudu yoktu açıkçası diye düşündü.

Daha sonra ise şerif ile konuşan genç güzel kadına kaydı gözleri.Uzun bir süre izledi yüzünü.Bir süre boyunca ayıramadı gözlerini bu kadından.

Saçlarında bir el hissetti.Fark etmek için geç kalmıştı ki kendini bir anda yerde buldu.Birisi onu arkalara kadar sürüklemiş daha sonra ise yere atmıştı.

Kafasını kaldırdı genç adam daha sonra ise yerde ki su birikintisinden dolayı ıslanan saçlarını çekti gözlerinin önünden.Kendisine bunu yapan kişiyi görmek için biraz daha kafasını yukarıya kaldırdı.

Gördüğü kişi karşısında derin bir nefes verdi.Daha sonra ise bıkmış bir surat ifadesi ile baktı genç kadına.

-Gerçekten mi Natalia?

Natalia göz devirdi ve yerde ki küçük adamın tekrar saçlarından tutarak ayağa kaldırdı.

-Burada kızları kesmen için kaçmana yardım etmedim Gusion.Kendini toparla ve şu çocuk aklından kurtul.

Gusion anlamış bir yüz ifadesi takındı ve üzerini düzeltti.Çoktan yürümeye başlamış Natalia'nın arkasından yavaş adımlar ile ilerledi.

Bir süre sonra eski dökülmüş bir evin içine girdiler.Gusion ilk bulduğu yere oturmaya kararlıydı ki öyle de yapmıştı zaten.

Natalia ise bir köşede durmuş sanki birisini bekliyormuş gibi kapıya dikmişti gözlerini.

Bir kaç dakika sessizce oturdular.Fakat daha sonra tanıdık gelen gıcırdama sesi ile ikisinin de gözleri kapıya yöneldi.

Gusion kapıdan giren genç ve uzun adamı baştan aşağıya süzdü.Sağ elini bıçaklarının olduğu kınına doğru yöneltti.

-Merak etme Gusion.Seni ısırmaz.

Natalia'nın sözleri üzerine Gusion göz devirdi ve ciddiye almamış bir yüz ifadesi takındı.Elini hâlâ kınından çekmemişti.

-Bana başka birisinin geleceğini söylememiştin Natalia.

Natalia açık kalan kapıyı kapattı ve normal bir yüz ifadesi ile Gusion a baktı daha sonra ise yanında ki adama.

-Merak etme.Başta dediğim gibi seni ısırmaz.Kendisi eski Uzak Doğu Savaşçılarından.

Natalia kapının hemen önünde durdu.Kafasını çevirdi ve ikisinin yüzüne baktı.

-Gusion.Umarım Ling ile iyi anlaşırsın..


-440 kelime-

~𝙎𝙝𝙚𝙧𝙞𝙛𝙛~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin