Öfke Patlaması

418 63 0
                                    


İç saray Mavi Rüzgâr kaynak sarayında derin bir yerdi, birisi buradan ayrılmak isterse sırasıyla orta ve dış sarayın içerisinden geçmesi gerekmektedir.

Yun Che orta sarayı geçtikten sonra dış saraya adımını attı, oradaki insanlar tarafından hemen tanındı.

''Çabuk bak bu Yun Che!, yeni gelen öğrencilerin sınav alanında gördüm, o iki ay içinde Murong Yi'yi yeneceğini söyledi.''

''Bu yüzden o tarihin bir numaralı palyaçosu, o oldukça normal gözüküyor.''

''O, oldukça normal görünüyor ama onun beyni kesinlikle anormal, aksi halde neden iç saray öğrencisi Murong Yi'ye meydan okuma cesareti göstersin? Hatta o ağır bir kılıç ve iki değersiz beceri seçmiş.''

''İki ay sonra o kesinlikle Murong Yi tarafından bir köpek gibi rezil edilecektir, bence Murong Yi onu kalbinde ciddiye bile almıyor hatta onu bir sirk maymunu olarak görüyordur hahaha''

Birçok farklı alay dolu kelimeleri uzaktan duyabiliyordu, Yun Che bunlara kulak asmadı ve ileriye doğru yürüdü, Yun Che dış sarayın yetiştirme merkezine geldiğinde Xio Yuanba'yı tek başına gördü.

Onun büyük vücudu olduğundan dolayı temelde saklanması pek mümkün değildi, onu gördüğü gibi Yun Che hızlıca yürüdü ve onu selamladı;

''Yuanba''

O anda Yuanba'nın iki gözü de büyüdü ve heyecanla Yun Che'nin yanına koştu, ''Enişte neden buradasın senin iç sarayda olman gerekmiyor muydu?''

''Yürümek için dışarı geldim benim kaynak enerjim o kadar yorgun değil , Yun Che sadece rastlantı diyerek Xio Yuanba'yı denetledi, kaynak gücünün iyileştiğini ve yakında yedinci seviyeye'nin bariyerini kıracağını gördü. '' Dış saraya katılman sorunsuz geçti mi Yuanba? Burada olduğunu babana söyledin mi?''

''Hehe Eğitmen Qin sözlerinden geri durmadı, iç saraya girmenin ikinci gününde o benim dış saraya kabul edilmem için gerekli olan düzenlemeleri tamamladı. Zaten daha önce babama bir mektup gönderdim ve birkaç gün önce bir cevap aldım, babam mavi rüzgar kaynak sarayına girmemin mümkün olduğunu öğrendiğinde çok mutlu oldu. Yuanba gülümserken övmeye başladı ''Mavi Rüzgar kaynak sarayından beklenildiği gibi yeni ay kaynak sarayı ile mukayese edilemez, burada çok sayıda uzman var. Ben burada olduğum sürece,; Xio Yuanba ellerini iki yana doğru açtı, ah doğru enişte bak, iki elinde de taze kokular yayan tıbbı toprak kutuları vardı , 'bugün dış sarayın tıbbi toprakların dağıtılma günüdür, bunların kalitesi yeni ay kaynak sarayında dağıtılanlardan çok daha iyi... otuz küçük kaynak gücü kurtarma paletleri ( hapları), on küçük kaynak açma paletleri, üç kaynak su açma paleti. Ben geçmişte böyle bir şeyi hayal bile edemezdim

Heyecanlı olduğuna şaşmamalı sonuçta bugün palet dağıtıldı, Yun Che güldü ve söyledi ''Yuanba biraz geç başlamış olsan da eğer çok çalışırsan herkesten daha iyi olacağına inanıyorum... her durumda birlikte çok çalışmamız gerek'.

Bunları söyledikten sonra Yun Che rastlantı eseri Yuanba'nın kolunu okşadı, o gücünü çok fazla kullanmamasına rağmen Yun Che'nin eli değer değmez Yuanba sanki bir elektrik şoku yemiş gibi hemen kolunu geri çekti. Yuanba inledi ve yüzü acıyla dolu bir ifade ortaya çıkardı.

Yun Che biraz şaşırdıktan sonra hızla ileriye doğru bir adım attı ve Yuanba'nın sol kolunu yukarı doğru kaldırdı, kolunun büyük bir kısmında kırmızı ve yeşil renkler gördü. Özellikle omuzunun eklem yerinde büyük bir kabarma görünüyordu, tek bir bakışla birlikte Yun Che bu yaralanmaların çok uzun zaman önce olmadığını keşfetti.

Against The God (ATG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin