Hoofdstuk 2: Help!

105 3 0
                                    

Hij vertelde me niet veel,zei dat ik van hem was en lacht in me gezicht. Ik zakte doorheen en begon te huilen. Hoe kon hij?
Ik ken hem niet.
Ik ging naar huis en onderweg kwam ik mijn vader tegen die van zijn werk kwam. ' Angelita is alles goed met je lieverd?'
ja vader, ik was gewoon kei hard gevallen en ik heb mijn enkel omgeslaan het doet wat pijn maar geeft niet. Ik zocht mijn sleutels in mijn tas en opende de deur. Ik dacht : moet ik mijn vader vertellen wat er gebeurde of gewoon laten? Ik wil hem niet kwaad of ongerust maken door mijn eerste schooldag.
Ik ging me kamer binnen en huilde. Ik wilde gewoon niet meer naar school maar ik heb geen ander keus dan gaan naar school om mijn ouders trots te maken.
Mmmh wat ruikt het lekker mijn vader heeft pizza gemaakt maar mijn moeder is nog niet thuis. Ik ging de tafel klaarmaken. Mijn moeder is al de hele week laat aan het komen van haar werk. Zou ze een vriendje hebben ? Tjah maakt niet uit. Ik zat aan tafel met mijn vader natuurlijk moet mijn vader weer vragen. ' en lieverd hoe was je eerste dag? Ik dacht OH GOD meen je dit nou? Vader het was wel ok het is school daar is niets leuks aan,zeg ik dan.
Vader lacht, ja lieverd dat weet ik en vrienden gemaakt?
Ik maakte mijn wiskunde huiswerk en ik ga slapen.
Mijn vader zei als ik goeie punten haal dat ik dan eindelijk een iphone 5s krijg. Nu zit ik vast met een domme dikke Nokia Lumia 800. Ik herriner me dat ik nog een bijbaantje moet zoeken zodat ik wat kan sparen. Voor de verjaardag van mijn ouders.
Ik kon echter niet slapen door diégo zijn woorden. ' je bent van mij!'
Om 12.00 middernacht gaan mijn ogen automatisch sluiten. Ik word wakker door het geroep van mijn ouders. Meen je dit ? Komaan! Niet in de ochtend ik kijk naar me wekker 6.30 A.M
Dan zal ik maar gaan douchen en wat studeren nu ik toch wakker ben. Ik kwam uit mijn kamer zag alles vliegen, er is alweer gegooid. Vazen liggen in de grond, borden vliegen voor mijn neus. Allebei bloeden ze, hun handen staan vol ik hoor mijn vader roepen! HOER, GIJ VUILE SLET GA UIT HET HUIS. BEDRIEG DAN NIET ALS JE DOCHTER IN HETZELFDE HUIS IS IK BEN DESNOODS NOG STEEDS JE MAN!

HOE KAN IK JE MIJN MAN NOEMEN JE HOUDT NIET VAN ME, JE VERLAAT ME BIJ ALLES ZORGEN DOE JE NIET ALS IK ZIEK BEN, GA EEN VRIENDIN ZOEKEN EN LAAT MIJ DOEN WAT IK WIL. MIJN LEVEN VERDOMME. VAL DOOD !
Zegt me moeder.

STOP HET !
Roep ik dan

Ze kijken me aan.

SCHEID DAN, VERTEK AUB ALLEBEI GA GEWOON WEG!
Schreeuw ik

Ik ga naar de badkamer en zet de douche aan. Kleed me uit en ga eronder staan. Mijn hoofd .,barst van de pijn.
Na 30 minuten hoor ik mijn moeder roepen dat ik eruit moet.

Ik ga eruit doe me jurkje aan met ballerina's.

... wordt vervolgt

Foute LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu