Volgende ochtend
Ik zag diego naast mij liggen. Dat voelde fijn ik had een gevoel van veiligheid. Ik draaide mij om zodat mijn gezicht naar hem is gericht.
Ik keek hem aan en schoof wat dichter bij hem. "hey." fluisterde hij
"Hi." Zei ik glimlachend
"heb ik je wakker gemaakt?" vroeg ik hem
"nee, ik was al je achterwerk aan het bewonderen." zei hij lachend
ik ging met mijn vingers op zijn wang en tikte hem zachtjes op zijn lippen. Even keken we elkaar aan en begonnen te lachen. "Ik bewonder je." fluistert hij
ik gaf hem een confused blik. Hij staarde naar mij lippen en voor ik het wist drukte hij zijn lippen zachtjes op de mijne. Opeens trok hij ze weg en bloosde. "h-het spijt me..." zei hij mopperend.
"Geeft niet." en drukte terug mijn lippen op de zijne, hij schrok dat voelde ik maar ging er mee in." OH? STOOR IK?" hoorde ik een stem achter me en sprong recht.
"u-uh,..." voor ik maar iets kon zeggen kwam hij dichter. "Hou hem maar bij je maar wees voorzichtig sommigen vertellen niet de hele waarhei" zei hij en knipoogde naar Diégo.
Ik keek hem onbegrepen aan. " Niet zo kijken schat, hij is de man van je dromen niet je wilt hem bij je maar..." en hij hield op met spreken."Maar wat?" vroeg ik geirriteert
"Het is al goed maak je niet druk Angelita, je eerste kus blijft geheim maar wil je om 2 uur komen naar deze kamer ik moet je over iets spreken." hij duwde het briefje in mijn handen.
" Charle, wacht even..," ik liep achter hem aan en trok aan zijn arm.
"Wat?" zei hij met een brok in zijn keel
"Je, Ik ... nou het spijt me dat ik vorige keer zo uitbarste."
"Ik wil je beschermen echt waar maar sommige dingen kan ik niet stoppen,ik heb geprobeerd."
Alweer gaf ik een onbegrijpende blik.
hij deed zijn t-shirt wat naar boven. Ik schrok en keek hem met medelijden aan.
"Kom dit door mij?" vroeg ik
"Nee, ik wilde niet dat je ging naar Matthias en ik ging naar mark om dat te zeggen en hij geeft met een stompe mes in mijn buik geslagen en daarna wat zout op gedaan zodat het zou prikken."
"Dus, het komt wel door mij, h-het sp..." ik werd onderbroken door een knuffel van hem.
Een klein glimlach verscheen op mijn gezicht.
" Zijn we goed?" vroeg hij
"Ja maar je moet mij alles uitleggen straks?"
" is goed, ga nu maar verder zoenen." zei hij plagend.
Ik duwde hem plagend weg.
"Vraag hem hoe, je hier terecht gekomen bent." fluisterde hij en gaf mij een serieuze blik"Hoe bedoel je?" zei ik maar hij liep weg
Diégo zei dat hij dat niet wist.
Follow for a Follow♥
Vergeet niet te Commenten en Stemmen ♥
JE LEEST
Foute Liefde
Teen Fiction"Raak mij niet aan" schreeuwt ze Hij grijnst alleen maar. Grijzend fluistert hij hees in haar oor "Je bent van mij" Donkere kamers vol met nachtmerries.