EXT. LOBBY - DAY (Monday)
ANAN, 16.
Ni lakaw padung sa sud sa interior gate pero ni hunong siyag kalit kay kita siya sa Sto.nino, nakahuna huna siyag katol sa iyang kamot.
Anan (sa iyang utok )
Shit, shit, shit, katol napud kaayo akong kamot. Sige nalang nig ka katol, pag gabiee pani.
Classmate 1, babae, bag-o ra na abot sa skewelahan og nakakita ni Anan maong iyang gi approach. Sa iyang pag kuhit, nakuyawan silang duha.
Anan (nakuyawan pero iyang pagkakuyawa kay way tingog)
Classmate 1 (Ni katawa kay nakuyawan pud siya)
Okay raka? Sorry.
Anan (Wala siya naka fully nakadungog sa iyang classmate pero ni yangod ra, ni fake smile, og gi kalot iyang ulo)
Classmate 1
Hala, bakakon ay. (Nakakita siya sa iyang hearing aid og iyang gi tudlo na naka bitay na stash duol sa iyang ID ni Anan)
Anan (Nahibong siya og iyang gi hikap iyang left ear og wala gyud diay na kuan iyang hearing aid. Iyang gi kuha og gi suot og nakadungog na siya hinay hinay)
Classmate 1
Kana? Nakadungog naka?
Anan (Ni ya-ngod og gikuha iyang ntbk og ballpen sa iyang left na bulsa para mo suwat og 'salamat')
Classmate 1
Way sapayan, Anan. Una nako nimo hah, kay mag kuan pakos akong assignment-
Anan (iyang gi tudlo iyang kaugalion og ni aksyon siya sa iyang duha ka fingers na lakaw )
Classmate 1
Sige, tara. (ni una og lakaw padung sa Sto Nino)
Anan (Ni tan aw siya sa kung asa siya padung og nakakita siya balik sa Sto Nino, og naka huna huna siyag dili mo hunong ato. Iyang gi huwat iyang classmate og ni tanaw sa salog)
Classmate 1 (Nakabantay na wala siya ni adto pero wala rapud siya ni mind og gi kuhitan siya para mo adto na sila)
CUT TO: CLASSROOM
YOU ARE READING
MAG AMIGO TA
Mystery / Thrillertulo ka mag amigo, tinuod gyud diay kaha na kalingaw-lingaw ra ang tanan o plinastikanay ra para makuha ang gusto?